12.6.12

נא להכיר: קולקטיב

אתמול העליתי לפייסבוק שלי לינק לכתבה קצרה במגזין refinery 29 ובו נשאלת השאלה, האם השמועה לשיתוף הפעולה בין בית האופנה מייסון מרטין מרג'יאלה לבין ענקית האופנה H&M, יכול להיות אמיתי?

היום בבוקר, השמועה הפכה למציאות.

← הקולקצייה תשווק ב - 230 חנויות H&M ברחבי העולם וגם כאן, בישראל.
← הקולקיה תהיה מורכבת מפרטים לנשים ולגברים, גם אקססוריז.
← הקולקציה תנחת ב - 15 בנובמבר 2012.


"מייסון מרטין מרג'יאלה" הוא בית אופנה צרפתי, הידוע בעיצובי האוואנגרד שלו. באופן אישי, אני תמיד מוצאת משהו מסתורי בעיצובים שלהם וכשאני אומרת שלהם, אני מתכוונת לקולקטיב המעצבים שכן, בבית אופנה זה מאמינים שיצירתיות צומחת מן הקבוצה ולא מתוך האינבידואל.
אפשר להתווכח, ואפשר פשוט להמתין בסבלנות לבוא הקולקציה או לפחות פיסות מידע קטנות אודותיה.

נא להכיר: קולקטיב המעצבים מבית האופנה "מייסון מרטין מרג'יאלה"








הסקרנות...


4 תגובות :

  1. אכן סקרנות...
    היסטרית

    השבמחק
  2. שת"פ מעניין! לא הייתי מצפה ממרג'יאלה לעשות שת"פ עם רשת כמו H&M, אבל אם כבר אז כבר.

    השבמחק
  3. ביאס אותי לאללה השת"פ הזה. לא לגמרי מצליחה לשים את האצבע למה. אבל יש בזה משהו שמוזיל את מרג'אלה.
    אגב, מרג'יאלה הוא בלגי במקור. הוא למד באקדמיה לעיצוב של אנטוורפן יחד עם דריס ואן נוטן אן דמולמוסטר ויתר Antwerp six. הוא גם ידוע בזה שהוא מעולם לא נראה בציבור ומעטים האנשים שיודעים איך הוא נראה...
    אכן מסתורי

    השבמחק
  4. התגובה הראשונית שלי הייתה "איך הם הסכימו לזה בכלל?!?!?!?" וב"הם" אני מתכוונת למרג'יאלה. מן הצד השני, בעולם של היום אתה לא יכול להשאר בלתי נגיש להרבה זמן, במיוחד כשהאג'נדה שלך היא שיתופיות. יש לי תחושה לא מי יודע מה לגבי לבישות הפריטים ואני מאוד מקווה שאני אגלה שטעיתי.
    נמשיך להסתקרן עד שנדע יותר ☺

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...