14.6.12

ממושקפת

בתור מישהי שנקשרת באופן בלתי סביר לחפצים, זו לא תהיה הפתעה למצוא אצלי בתיק משקפי שמש של "ברברי" שרכשתי ממיטב כספי, לפני כשש שנים. אני מאוהבת בצורה שלהם, בעדשות המדהימות [לא כהות מידי] ובכלל, המשקפיים האלה משרתים אותי נאמנה בחורף ובקיץ מבלי להעיק על האף שלי או להימאס עלי באופן כללי.

"ברברי" לאב

בגלל שאני כל כך אוהבת אותן, כמעט בכל קיץ אני מוצאת את עצמי מחפשת אלטרנטיבה זולה יותר אבל, מגניבה לא פחות, שתשמש אותי לפעילויות קיציות שכוללות ים, חול, שמש ולהידחף בין כמויות בלתי סבירות של אנשים מזיעים במגוון פעילויות חוץ, דוגמת הפגנות או סתם סיבוב על קינג ג'ורג' בואכה דיזנגוף.

בכל קיץ אותו סיפור – אני מוצאת משקפיים ידידותיים לכיס אבל ממש לא לעיניים וזה ממש לא קשור לטיב העדשות. איכשהו הם לא יושבים טוב על האף, איכשהו העדשות כהות מידי עבורי [זו רק אני שיש לה בעיה עם עדשות כהות?] או באופן כללי, משהו שם לא מסתדר לי. הפעם החלטתי לקחת את הדברים לידיים ולצאת לשטח, לבדוק את האופציות.

"We need more options!" אמרה רייצ'ל זו [Rachel Zoe] באחד הפרקים של סדרת הריאליטי שלה The Rachel Zoe Project"", בזמן שמולה עמדו מעל מאה זוגות נעלי מעצבים. כך בדיוק אני מרגישה כשזה מגיע למשקפי שמש...אני רוצה עוד אופציות ואם אפשר, לארוז לי את כולן, בבקשה.

המקום: סופר פארם

המלווה: אמא

וכך היה: אני עומדת מול סטנד משקפי השמש יחד עם אמא שלי, מתחילה מלמעלה ועוברת עם העיניים אחד, אחד. פתאום אני שומעת את אמא שלי אומרת: "נו מה את מחפשת שם כבר?! הנה, אלה. הרי ברור שבסוף תיקחי את אלה, אז מה את מסתכלת בכלל?". בגילי, כבר מזמן הבנתי שאמא תמיד צודקת ובמיוחד זו הפרטית שלי, שיש לה מעין יכולות קוסמיות שכאלה, שבאות לידי ביטוי באיתור מחט בערמת שחט ושאר ירקות. גם הפעם, ברור שהיא צדקה ואכן, לקחתי את אלה.

מותג PORTOFINO לסופר פארם
ניראה מיליון דולר ובפועל עולה 149.9 שקלים.

הצורה המרובעת מתאימה בול למבנה הפנים שלי, המסגרת קלילה, העדשות כהות בדיוק במידה הנכונה והמנומר מוסיף שיק.



 *גילוי נאות: המשקפיים של המותג  PORTOFINO לסופר פארם התקבלו במתנה מהחברה**

לברברי, שלום.




5 תגובות :

  1. אחרי רצף מביך של אבדות והתרסקויות הרמתי ידיים וכבר כמה שנים אני לא רוכשת יותר משקפי שמש יקרים. כל מערכת יחסים שהייתה לי עם זוגות יקרים ומעוצבים הסתיימה מידי מהר ובשברון לב.
    מאז אני אוספת לי בגילה ובששון המון משקפי שמש זולים וגם אם הם נאבדים/נשברים זה פחות כואב.
    מה שכן - אני מסכימה שעבור זוג קבוע כדאי להשקיע טיפונת יותר עבור שלוות הנפש שלנו והנוחות.
    בין השאר יש לי זוג ממנגו שאני מאד אוהבת וממש לאחרונה התחדשתי כמוך בזוג פורטופינו ענקיות וירוקות! D-:

    השבמחק
  2. אני מאוהבת במשקפיים של H&M שקניתי בפאריז. כולן שואלות אותי עליהן, ותמיד כיף לומר שהן עלו 25 שקלים.. לפניהן, היה בלתי אפשרי לגרום לי להוריד את הארמאני שליוו אותי שנים. אבל השינוי עשה לי רק טוב.

    השבמחק
  3. הי,
    לי יש בדר"כ את הבעיה ההפוכה. העיניים שלי מאוד בהחרות ובגלל זה אני חייבת עדשה מאוד כהה ולרוב לא מוצאת :(
    בלי שום קשר המשקפיים נראות מדהים עלייך.. אפילו אסתכן ואומר שיותר טוב מהברברי.

    השבמחק
  4. בגלל שמגיל צעיר יש לי משקפי ראייה במספר גבוה ממש קשה להתאים לי משקפי שמש, ובשלב דיי מוקדם פשוט ויתרתי על הרעיון ככה שמשקפי שמש לא עושים לי את זה.

    אהבתי מאוד את הברברי וגם האלטרנטיבה של פורטופינו הולמת אותך מאוד.

    ואני עדיין לא מצליחה להתאושש מזה שהפלאפון שלך צימח אוזניים

    השבמחק
  5. תודה לכולן על התגובות!
    מיכל, אני גם חושבת שהמקשפיים החדשים, נראים יותר טוב מאלה של ברברי...אבל, אני עדיין מתה על הברברי שלי ☺

    השבמחק