20.6.12

עדכוני שיער וחיות אחרות

מי שעוקב אחרי הבלוג, בוודאי זוכר או זוכרת, שהחורף האחרון לא היטיב עם שיערי. אם לסכם את החודשים הקרים בכמה שורות, אז הקרקפת שלי שיגעה אותי והרגשתי שמגרד לי הראש כל הזמן, בלי שום קשר לכלום. החלטתי להחליף שמפו וכך הפסקתי להשתמש בשמפו והמרכך של SABON הכה אהובים, נטולי הפראבנים ו- SLS. 

ניסיתי עוד שמפו נטול פראבנים והמצב רק החמיר ואז, הגיעו לידי השמפו והמרכך של שוורצקופף פרופשיונל, שלצערי הרב עשו את העבודה אבל, הכילו פראבנים. כבר אז ידעתי שאני אתן ניסיון נוסף לשמפו של SABON כשמצג האוויר יתחמם וכך, כבר לקראת סוף מרץ חזרתי להשתמש בו. אני לא יודעת למה זה קרה אבל, אני שוב נהנית מהשמפו והקרקפת והשיער שלי נראים נהדר.


שמפו ומרכך של SABON ומסכה לחות לשיער של MACADAMIA NATURAL OIL
השינוי היחיד שקרה מהשימוש האחרון בשמפו, הוא שמאז שהזמנתי את מסכת הלחות לשיער של Macadamia Natural Oil, זנחתי את המרכך. אני מוצאת את עצמי משתמשת במסכה אחת לשבוע ובשתי החפיפות האחרות, לא משתמשת בכלום אחרי השמפו. אם אני בכל זאת מרגישה שהיה אפשר להוסיף קצת לחות לקצוות, אני לוקחת טיפה   מהשמן  BC Miracle Oil, גם הוא של שוורצקופף פרופשיונל ועליו כתבתי בעבר גם כן. 

מוצרי שוורקופף פרופשיונל: שמן לשיערBC Miracle Oila | ספריי לעיצוב שיער Silhouette Gold

הספריי לשיער מיועד לשיער בוגר ושברירי לפי מה שמספרים בקומוניקט אבל, השיער הצעיר והדק שלי נהנה ממנו באופן מוחלט. הסיבה לכך, היא שהספריי מעניק נפח ו"בודי" לשיער שלי וגם, אחיזה. אני מאוד מרוצה מהתוצאות, אפילו שעל פניו, הוא לא מיועד לי.

אני בשליש האחרון של השמפו של SABON וכבר הצטערתי שלא ניצלתי את המבצע האחרון שהיה עליו [ 30 שקלים לבקבוק במקום 50 שקלים] ואז, נחתה אצלי ערכת הנסיעות הזו של ל'אוקסיטן, שהזכירה לי שהאהבה הראשונה שלי, הייתה דווקא השמפו שלהם, שמיועד לשיער דק. אוח כמה שאני אוהבת ערכות לנסיעה...פטאטית עם קאפיטל P.
אז את השמפו והמרכך שיש בערכה כבר ניסיתי והם מושלמים, השפתון עם חמאת השיאה נמצא קבוע אצלי בתיק בימות החורף, בקרם ידיים אני משתמשת מזה שנים, ועכשיו כל שנותר הוא לנסות את הסבון והקרם גוף שאני כבר יכולה להגיד שהם מריחים מהמם.

יש בערכה גם מיני קרם פנים ומי פנים לריענון מסדרת האימורטל, שמיועדת לעור בוגר. השתמשתי רק במים, אכן מרעננים. בקיצור, הערכה הזו הזכירה לי שאולי אני צריכה לחזור לשמפו ארומקלוג'י להענקת נפח. מה שמוזר, הוא שאין בכלל הבדל במחיר בין הבקבוק הקטן יותר, שמכיל 300 מ"ל ועולה 90 שקלים לבין "אריזת החיסכון" שמכילה 500 מ"ל ועולה 149 שקלים. בחישוב קל, אם אני אקנה את אריזת החיסכון, אני אחסוך שקל אחד. שזה גם חשוב, במיוחד בתקופות של מאבק על יוקר המחייה אבל, לפחות על תקראו לזה "אריזת חיסכון".

ערכת נסיעה של ל'אוקסיטן - 149 שקלים
ואם כבר פינוקים, אז אני אשתף גם בקרם לחות חדש, שאמור למצק צ'לוליט ולחדש את קווי המיתאר של הגוף, מה שזה לא יהיה.
גן העצלנות קיים אצלי ללא ספק, ולכן אני לא באמת מוצאת את עצמי מתמרחת בחמאות גוף למיניהן, פשוט כי אין לי כוח. בחורף אני מרגישה שאני צריכה, כי העור מאוד יבש אבל גם אז, אני לא עושה את זה בכיף אלא, כי חייבים. אחת הסיבות לכך, זה שלוקח לדברים האלה המון זמן להספג בעור ולי פשוט אין סבלנות להמתין. הקרם הזה מאוד קליל ונספג מאוד מהר וכנראה שזה הודות למרקם הג'ל שלו. ההנחיות אומרות שצריך לעסות אותו אל העור בתנועות מעגליות באזור הישבן והירכיים...אני מורחת אותו אול אובר ומעסה קצת, אבל לא בלחץ, רק עד שנספג וזה באמת קורה באופן כמעט מיידי. שמתי לב, שאחרי כל שימוש, העור נשאר חלק ונעים יותר. לגבי קווי המיתאר...או וול.
אלמונד שייפינג דילייט - 200 שקלים

אלה החדשות והעידכונים האחרונים שלי בכל הנוגע לטיפוח ונראהלי, שיש לי כבר "מספיק חומר" כדי לעשות פוסט עדכונים כזה על איפור.
מה אתן אומרות?

או אומרים...
בניגוד לכנסת ישראל, כאן כולם מתקבלים בברכה ומקבלים את מקומם והכבוד המגיע להם.
אהההמממם, אההממם.



**גילוי נאות: מלבד מסכת הלחות לשיער, שאר המוצרים נשלחו אלי מהחברות.**





8 תגובות :

  1. עוזי מגזוז נתן לי הרצאה קצרה על SLS. השורה התחתונה היתה שבלי זה השמפו לא מקציף (צלוי בך אם זה ביג דיל או לא) וגם שזה לא מעודד נשירה ומסרטן רק בכמויות אדירות. שוב, לשיקולו של כל משתמש.

    מאיפה הזמנת את המקדמיה? בדיוק שמעתי עליהם מהוולוגרית החביבה עליי.

    וגם - אם את סובלת מגירודים ועניינים בקרקפת קני בבית מרקחת אלפוסיל. זה שמפו רפואי שמיוחד לבעיות בקרקפת ועושה פלאים מנסיוני, אי אפשר להשוות אותו לשום שמפו קוסמטי שנתקלתי בו עד כה.

    השבמחק
  2. בדיוק הזכרת לי שאני צריכה לקפוץ לחנות של לאוקסיטן פה בניו יורק כדי לראות אם הקרם גוף ורבנה פה זול יותר. אני מכורה אליו.
    ואתמול גם חשבתי על אבקת החימר שכתבת עליה פעם. ממש חייבת אותה.
    סיו יו בקרוב ונשיקות.

    השבמחק
  3. מאוהבת באימורטל של לאוקסיטן. בכלל, לאוקסיטן עושים לי נעים בבטן. השיער שלי לעומת זאת, טוב נו.. את יודעת

    השבמחק
  4. I really love l'Occitane products , they are juste incredibly good

    השבמחק
  5. מוציאה מההקשר: מתה על הטור שלך בבלמוד:)
    זו הייתה הפתעה נעימה להיתקל בו באמצע שבוע צבאי! כיףכיף

    השבמחק
  6. שרונה - מה שנמצא קשר בינו לבין סרטן הוא הפראבנים. ה - SLS תפקידו אכן הקצפה ועם כמה שזה נשמע לא מזיק, מדובר בכימיכל שמלבד הקצפה, הוא לא תורם בכלום.
    שמפו יכול לנקות גם מבלי שיעשה קצף על הראש שלנו ולי נאמר על ידי אנשים יודעי דבר, שהמקציף הזה נוסף לסבונים ושמפואים כאקט שיווקי> מקציף = מנקה
    בכל אופן, הכימיכל הזה [SLS] מזיק לשיער מעצם היותו כימיכל ואני מעדיפה להימנע ממנו, מה גם שעם המים הקשים שיש בישראל אין צורך גם בו.
    את המקדמיה הזמנתי מסטרוברינט.
    ולגבי הגירודים - הם היו ריגעיים במהלך פברואר בערך, אולי גם קצת אחרי.

    sefi - תהני :) ותתחדשי על כל מה שתקני.

    BeautyBitch - אני גם סאקרית של לאוקסיטן, כל דבר שלהם פשוט מעולה בעיני.

    Lallou - I have to agree, I love thier stuff.

    michalooshka - איזה כיף לשמוע! תודה מותק :)

    השבמחק
  7. מירל איפה ניתן להשיג את המסיכה לשיער?

    השבמחק
  8. מיראל, לא מירל :)
    והנה לינק לרכישת המסכה [משם גם אני הזמנתי]: http://il.strawberrynet.com/haircare/macadamia-natural-oil/deep-repair-masque--for-dry--damaged/102400/#DETAIL

    השבמחק