26.6.12

פיסת גן עדן

לפני משהו כמו שבוע, מצאתי את עצמי לכמה רגעים בלבד, במקום שמזכיר מעט את הרעיון האישי שלי לגן עדן מהו - 1800 מ"ר של נעליים. אמנם לא הכל נעלי נשים אבל, אני מוכנה לחלוק את גן העדן שלי עם אנשים נוספים, אז זה בסדר.


גן העדן הזה נקרא better price ומדובר ב - 1800 מ"ר שכוללים 30,000 זוגות נעליים של מותגים ומעצבים, במחירי מבצע שמגיעים גם ל - 50% ואף 60% הנחה.


אילו מותגים אפשר למצוא שם?
אדידס, נייק, קאמפר, UGG, 3Y, רוקפורט, פילה, בירקנשטוק, D&G, סטיוארט וויצמן, ECCO, ג'סיקה סימפסון, אסיקס, ניו באלנס ועוד ועוד ועוד.

הכל מסודר על גבי מדפים, מדפים, מדפים בתוך קופסאות הנעליים עצמן ובהתחלה מתקבלת תחושה "אובר וולמינג" קצת אבל אז מהר מאוד מתאפסים ומתחילים לקלוט את כל הטוב שנמצא בקופסאות.

כפכפי ים של קמפר - יש לי כבר כאלה אבל כאן, הם עולים פחות משליש מחיר.


ממוצע המחירים הוא 299 - 399 שקלים ובאמצע השבוע, יש הנחות נוספות של 15% - 30% בנוסף להנחות הקיימות.



כל מי שחשקה נפשו לבקר בגן העדן הזה, יוכל למצוא אותו בקניון ארנה, הרצליה.
פתוח שבעה ימים בשבוע!

אני בטוח צריכה עוד סיבוב במקום ורצוי שעה אחת קודם ואם אפשר אז גם ליותר משעה. בכל זאת, בחורה צריכה גם זמן להתלבט.


6 תגובות :

  1. אם את בקטע של נעלי ספורט, מול קניון איילון קיימת שורה שלמה של חנויות אאוטלט שנראות בדיוק ככה. מסודר לפי מידה והכל. קניתי נייק שוקס ב-50% הנחה. גם בגדים של ספורט כמובן נכנסים למבצעים שם. ואם מחייכים יפה למוכרים מקבלים גם הנחת עובד :)

    השבמחק
  2. וואוווו, נראה מפתה ביותר!

    השבמחק
  3. מיכל - אני דווקא פחות בקטע של נעלי ספורט ויותר בקטע של קאמפר ובירקנשטוק ליומיום ואם אפשר לחמישים אחוזי הנחה, אז מה טוב.
    לא הכרתי את החנות ברמת גן, אבל טוב לדעת שיש :)

    LookinFab - בהחלט!

    השבמחק
  4. ניראה מלחיץ מבחינת הגודל. חייבת לציין שאני לא באמת מאמינה לקונספט הזה של משהו טוב ממש בזול, לפחות לא כאן בארץ.
    אני מקווה שפה זה באמת ככה.
    אה, וחזרתי וזה.

    השבמחק
  5. וואו! מגניב!
    אני בטח אאבד את הידיים והרגליים, אבל זה נשמע כמו חוויה בפני עצמה. ואם המחירים יותר זולים משמעותית- מה טוב

    השבמחק
  6. סף, ברוכה השבה :)
    אלטר אגו - זו בהחלט חוויה ונראה לי שממש חייבים להגיע מוכנים, עם סבלנות וזמן.

    השבמחק