30.6.12

מדוזה >> אורנמנטיקה

עם רצפה מקושטת והרבה אורחים חשובים "מדוזה" חשפו ביום שלישי האחרון את הקולקציה החדשה שלהן, שנשמרה בסוד עד אותו יום. לאור ההיסטוריה שלי עם הבנות, ברור שהתרגשתי ומאוד רציתי כבר לראות את היצירות החדשות. 




מימין: יואב מאיר והסוליה הירוקה | מתחת: רצפת דמקה מקושטת בסטודיו "מדוזה" | משמאל: גילי רוזין ל"מדוזה" עם יבוא אישי ממרוקו


הקולקציה החדשה שנקאת "אורנמנטיקה" מלאה בהשראות מסביב לעולם ואת כולן הבנות ריכזו בספר השראה. הקולקציה מאוד שונה ממה שהיה [ויהיה] אפשר לראות אצל "מדוזה" עד כה ומדובר בשילוב בין הפלסטיק לבד - שילוב שהצליח מעל ומעבר בעיני. 






בקולקציה אפשר למצוא קלאטצ'ים, תיקי יום ותיקים גדולים יותר, תיקי גב וארנק גדול וכמובן, מספר פיסים ייחודיים של תכשיטים.







תיק גב - ניתן להסיר את הרצועות






מיני קלאטץ'


ארנק
אני כבר הספקתי לסמן לעצמי מספר פריטים שאני בטוחה שיתווספו לקולקציית המדוזה שכבר יש לי בבית. אחד מהפריטים האלה הוא הקלאטץ' מעטפה, שהוא פשוט מהמם בעיני.

כן, זו אני: מדגמת תיק "לוויתן" קלאסי של מדוזה וקלאטץ' מהקולקציה החדשה
קלאטץ' מעטפה
גם בתכשיטים אפשר לראות את ההשפעות השונות שיש בכל הקולקציה, מהמזרח הרחוק ועד לצפון אפריקה.







פריטים מהקולקציה יהיה ניתן להשיג כבר ביום שישי ה - 6/7 במחירים מיוחדים, בסטודיו של "מדוזה" >> רחוב דיזנגוף 110 [בחצר] >> 10:30 - 17:00
באותו יום, תתקיים גם השקה בינלאומית, במסגרת תערוכת "ברד & בטר" בברלין.





אמרתי כבר שאני יודעת מה אני רוצה, לא?


שבוע טוב!
יש למה לצפות...


4 תגובות :

  1. הכי אהבתי את הקלאץ׳ הכחול!
    רציתי מאוד לבוא, אבל הייתי עדיין בניו יורק.
    זה מגניב שיש ליין חדש כי הכל כבר היה די מוכר.

    השבמחק
  2. משגע ! אהבתי מאוד את השרשראות בייחוד הראשונה .. ..

    השבמחק
  3. אני לא יודעת מה אהבתי הכי. הכל מהמם, הקלאטצ'ים והתכשיטים. הכל.
    ספי, בואי בשישי!

    השבמחק
  4. גם התיקים וגם התכשיטים מגניבים ממש! לא בטוחה עד כמה זה הסגנון שלי, אבל נהניתי להסתכל. חוץ מזה שנראה לי ממש מגניב לראות את ההשראה מאחורי קולקציות, זה נותן להן נופח חדש לגמרי

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...