7.7.12

מתאפרת בקיץ

בתקופה האחרונה, בגלל החום הלא הגיוני הזה והלחות, שגורמת להרגיש כאילו שאני עלולה להפסיק לנשום בכל רגע נתון, אני ממעיטה באיפור. כבר בתחילת יוני הרגשתי שאחרי כארבע שעות המייקאפ שלי נמצא יותר באזור המרפקים שלי ולא באזור הפנים, איפה שמיקמתי אותו בבוקר. 

אני יותר מתמקדת באיפור עדין בעיניים [וגם זה לא תמיד] ובאיפור לשפתיים, שזה מעין פטיש חדש-ישן שלי, בגלל שיש כל כך הרבה מוצרי שפתיים חדשים.

Lips & Eyes

ליפ באטר של רבלון Creme Brulee #95, Cotton Candy #45, ליפגלוס של ג'ייד Dusty Pink #553, צללית לוריאל Magnetic Coral #039
הליפ באטר'ס של רבלון כייפים מאוד אבל, אני חייבת לציין שאני מעדיפה את אלו של לוריאל...למרות שאני ממש אוהבת את ה- Creme Brulee וחורשת עליו המון. הליפגלוס של ג'ייד* הוא הליפגלוס היחיד שאני מעיזה ללבוש בקיץ הזה ולו רק בגלל שהוא לא דביק מידי ונותן גוון ורדרד מושלם. 

מלמטה למעלה:  ליפ באטר של רבלון Creme Brulee #95, Cotton Candy #45, ליפגלוס של ג'ייד Dusty Pink #553

עוד פייבוריט שלי, שיש לי מספר גוונים שלו, זה השפתון של "רימל לונדון" מסדרת קייט מוס. יש לי אותו מהשניה שהוא יצא בארץ ואחריו הגיעו עוד כמה גוונים. אני לא אוהבת שפתונים עם ריח אבל כאן, הריח מתפוגג עם המריחה, אז אני מסתדרת עם זה מצויין. מה שעוד כיף, הוא שהשפתונים האלה נמרחים בצורה מושלמת על השפתים, הם מלאים בלחות אבל נותנים כיסוי מלא - לא לבלבל עם הליפ באטרס - ויש להם עמידות מאוד טובה.

הגוון האהוב עלי הוא Rossetto מספר 07.

אפילו הצלחתי לצלם את השפתיים באופן שראוי לציון ☺

הצללית הקורלית של לוריאל* והצלליות מונו של קרליין*, הן הצלליות שהכי נוח לי להשתמש בהן בתקופה האחרונה. הן מחזיקות יפה עם בסיס פיינטפוט של מאק ולא דורשות פריימר בטון כלשהו. עדיין, לרב אני אתאפר עם צלליות לשעות הערב, ביום פשוט אין לי כוח לזה עוד ברמת המחשבה.

צלליות מונו של קרליין - 74.99 שקלים לפני הנחות


הצבעים האהובים עלי - מלמטה בכוון השעון: גלקסי מספר 10 [כחול עמוק מאט], ניוד מספר 05, טואסטד מספר 07 [שימרי]

Face

בגזרת הפמייקאפים, קיבלתי את שניהם להתרשמות ואני חייבת לציין, שכמו כל מוצר אחר של Soft Touch גם המייקאפ מוס* שלהם [עכשיו ב - 79.9 שקלים בפארמים] הפתיעה אותי לטובה ממש. כידוע, לי יש עור שמן ולכן מוצר שהוא מרגיש קליל על עו הפנים ומגיע בגימור מאט, הוא כבר מוצר שאני אחבב. 

צריך לנער היטב את השפופרת ולהוציא כמות ממש קטנה, זה מקרה קלאסי של A little goes a long way. הגוון שלי הוא Medium Beige מספר 125 ויש לו תת גוון מעט ורדרד - משהו שלא הייתי הולכת עליו בחיים אבל, הפתעה! הוא מעולה כשאני מורחת אותו על איזור הטי שלי ומטשטשת החוצה, כך שהטי מקבל את מירב הכיסוי - זה גם החלק הבעייתי שלי - ושאר הפנים, מקבלות רק טיפ-טיפה גוון. הגוון הורדרד מעולה לביטול הכהויות מתחת לעיניים, שלי אין הרבה מהן אבל, בתקופת בחינות תמיד יש יותר. חוצמזה, המוצר לא מכיל פראבנים [הידד!] וחומרים משמרים [דאבל הידד!] ולא נוסה על בעלי חיים [הכי הידד שיש].

בשבילי זו דרך מעולה להשתמש במייקאפ בחודשי הג'יפה הקיץ שלנו - להיות עם ולהרגיש בלי.

 Soft Touch - Supernatural Foundation - Medium Beige #125

המייקאפ השני הוא מייקאפ מוצק של קלרינס* ורק מהאריזה אפשר להתעלף, להתאושש ולרצות לחיות באושר ובעושר עם האריזה הזו, לנצח נצחים.


מייקאפ מוצק מתאים יותר לעור בוגר, כי הוא מכסה טוב יותר קמטוטים וקמטים ולכן, העברתי את המוצר הזה לאמא שלי. היא מצידה, התעלפה מהאריזה, התאוששה ואצה רצה לנסות.
נמסרה תגובה אוהדת - "המייקאפ נמרח בקלות, מכסה היטב, מתמזג עם העור בצורה טובה ולא משאיר אחריו תחושה של דביקות או כבדות. אחרי כחמש שעות, הוא עוד היה במקום וללא התגבשויות מוזרות מסביב לעיניים והשפתיים".

Everlasting Compact Foundation SPF15 - להשיג בפארמים תמורת 248 שקלים

המייקאפ מגיעה בשישה גוונים שונים, מבטיח עמידות ל - 15 שעות [אם אחרי 5 שעות במזג האוויר שלנו הוא היה כמו חדש, אז זה כבר טוב] וגם הוא, לא נוסה על בעלי חיים. מה עוד אפשר לבקש?

אז כן, אפשר לבקש להוריד אותו. 
לפני כמה שבועות, נסעתי לגבעתיים לעשות חתולה-סיטינג לחתולה האקרובטית של חברתי, שנסעה לחו"ל. כדי לא לארוז את כל הבית שלי, צמצמתי כמה שאפשר ולקחתי איתי מגבונים להסרת איפור של קרליין*. אני לא אוהבת להשתמש במגבונים להסרת איפור והיחידים שבהם כן השתמשתי בעבר, היו אלה באריזה הירוקה של גרנייה, שהם נהדרים בעיני. כיום, אני משתמשת בביודרמה להסרת איפור, גם מהעיניים ושוטפת את הפנים עם דרמקס של ד"ר פישר

הסיבה שאני כה חוששת ממגבונים להסרת איפור, היא שהם עלולים לגרום לגירוי בעור וכבר מצאתי את עצמי עם נקודות אדומות על כל הפנים כשהסרתי איפור עם מגבנון של חברה שאני לא זוכרת, אצל מאפרת שאני לא יודעת מי נתן לה רישיון להיות אחת כזו, אבל זה סיפור בלהות לערב צ'יזבטים סביב המדורה.

את המגבונים של קרליין לקחתי איתי ואמרתי, נראה. מקסימום, נאשים את החתולה. 

מגבונים להסרת איפור של קרליין - 35 דקלים עבור 24 מגבונים

התוצאה הייתה טובה מאוד דווקא, בלי גירויים ובלי האשמות שווא. האיפור ירד בצורה טובה מאוד, המגבון עצמו גדול דיו כדי להסיר איפור מכל שטח הפנים ואפילו המחיר סביר עד מאוד - 35 שקלים ל - 24 מגבונים ואני בטוחה, שיש גם הנחות.

מבחינתי זו אופציה נהדרת לנסיעות או ללינה מחוץ לבית אבל, אני לא בטוחה שהייתי עוברת להשתמש בהם כחלק מהרוטינה היומיומית שלי לניקוי הפנים.


Sun-care

טוב אז על הסטייה שלי בכל הנוגע להגנה מהשמש דיברנו כבר. הקיץ אני "עובדת" עם שני מוצרים: האחד הוא קרם הגנה של ביודרמה* והוא מיועד לגוף עם 70 SPF. אני מודה ומתוודה שמרחתי אותו גם על הפנים והעולם לא עצר מלכת. מחקרים אחרונים גילו ששלושים SPF כבר לא מספיק לפנים [זה גם מה שרופא העור שלי אמר לי] ועכשיו המינימום הוא חמישים SPF. אני לא יודעת כמה מזה מוכח וכמה מזה פועל לטובת תעשיית המזומנים במוצרי ההגנה מהשמש אבל, אני מעדיפה to be safe then sorry. מאוד נחמד שיש לו ריח תפוזי של קרם גוף ולא הריח הקלאסי של קרם הגנה מהשמש.
את המוצר הזה קיבלתי להתרשמות ועלותו עומדת על 125 שקלים בפארמים השונים, שזה די יקר. אני חושבת שמוצרי הגנה מהשמש צריכים להיות זולים וזמינים, כדי שכולם יוכלו להשתמש בהם. הורדת המחירים בתחום ההגנה מהשמש צריכה להיות חלק מפעילות ההסברה של משרד הבריאות לטובת העלאת המודעות מפני נזקי השמש, וכדאי מאוד שגם תהיה אחת כזו. עכשיו יש 30% הנחה על כל מוצרי ביודרמה, כך שזה עוד סביר ובהחלט שזה מוצר מומלץ.

המוצר השני, הוא הסטיק של "לה רושה פוזי" עם +50 SPF  והוא מיועד לאזורים הרגישים בפנים: אף, מסביב לשפתיים ומסביב לעיניים. 
אני, שוב, מורחת אותו על כל הפנים ולא אכפת לי בכלל. הוא גם טוב לכיסוי נקודות חן בידיים או באזורים חשופים אחרים. לצערי הוא משאיר קצת צבע לבן אם לא דואגים לטשטש אותו. לא ברור לי איך נאמר עליו ברחבי הרשת שהוא נמרח שקוף, כי הוא ממש לא. אמנם לא מדובר בשכבה עבה של צבע לבן אבל כן, הוא משאיר מעין גוון לבן - אפרפר שחייבים לטשטש. יש לו קצת מהריח הקלאסי הזה שאני מדברת עליו וכולם בוודאי מכירים, של קרם הגנה מהשמש. המממ...לא אכפת לי, כן?  מעדיפה להסריח ולא להתקמט למוות, תרתי משמע.
את המוצר הזה קניתי בהמלצת רופא העור שלי [אז יש לי מיני קראש עליו, כי הוא גם רופא עור וגם ד"ר לפילוסופיה, אז מה?]. את שלי קניתי בבית מרקחת ליד כיכר דיזנגוף [הם נמכרים רק בבתי מרקחת פרטיים] בהנחה של 40% ועדיין שילמתי כ- 70 שקלים, אם אני זוכרת נכון. 




Tools



כשהייתי בבית המרקחת בכיכר דיזנגוף וקניתי את הסטיק נגד השמש, מצאתי גם את המסרק הזה שמיועד להתרת קשרים. אמנם השיער שלי חלק ודק אבל, הוא נקשר מאוד מהר ותמיד רציתי לנסות מברשת כזו. באסוס היא הופיעה לזמן מה תמורת כשישים שקלים ובמספרות בארץ היא נמכרת גם פי שתיים מזה. בפארמים יש ורסיה דומה של מישל מרסייה, תמורת כמאה שקלים. זו עלתה לי 45 שקלים והיא בצורת לב ורוד - אפשר יותר מזה? היא לגמרי עושה את העבודה ומי שסובלת מאוד משיער שנקשר, שתעשה לעצמה טובה ותרכוש כזו מברשת.



הפינצטה* של מדינה מילאנו - במילה אחת - מושלמת.
חדה אבל, לא תופסת את הבשר אלא, את השערה בלבד. תמיד מוציאה מהשרש, גם את השיערות הדקות ביותר. אני מרוצה גם מהמחיר - חמישים שלקים בפארמים השונים, במסגרת מוצרי האקססוריז של מאדינה מילאנו שאפשר למצוא בסנטנדים בפארמים. אה, ויש אותה גם בורוד!

גילוי נאות:
העתקתי ממרינה וסימנתי בכוכבית* את כל המוצרים שקיבלתי להתרשמות מהחברות עצמן.


מאחלת לכולם שבוע מלא באוויר מזגנים.



12 תגובות :

  1. אני גם משתמשת במקדם הגנה לגוף של לה רוש פוזי 50 SPF, הוא טוב והכל אבל דביק לי על הגוף. עדיין לא הצלחתי למצוא קרם הגנה עם מקדם גבוה, שלא יעשה לי דביקי בכל הגוף. אם מצאת בעצמך אחד כזה, אשמח לדעת!

    השבמחק
  2. מצאתי וכתבתי עליו בפוסט הזה ממש - הביודרמה עם 70SPF מיועד לגוף אבל, אני משתמשת בו גם לגוף לפנים. הוא לא דביק בכלל.

    השבמחק
  3. מעולה! אם כך, אנסה אותו גם.. זה בדיוק מה שאני מחפשת! גם לפנים וגם לגוף (בזה של לה רוש פוזי אני משתמשת אך ורק לגוף).
    תודה מותק ושבת שלום!
    (ואגב, הייתי בטוחה שראיתי אותך היום על אופניים, אבל מסתבר שזאת רק הייתה מישהי שהייתה ממש ממש דומה לך :))

    השבמחק
  4. היי מיראל
    שאלה לי אליך למה את משתמשת בקרם הגנה לפנים ולא בקרם משולב עם לחות והגנה ומייקאפ (3 באחד לדוגמא של גרנייה או סבוקלם)?
    אני משתמשת במשולב ואולי יש משהו שאני לא יודעת שאני צריכה לדעת לגביהם (יש לציין שאני לומדת המון מהבלוג שלך :) )

    השבמחק
  5. הי אביטל,
    אני לא משתמשת במוצר משולב, בגלל כמה סיבות:
    1. יש לי קרם לחות שאני לא מחליפה אותו, כי הוא מעולה לעור שלי [Active moist של דרמלוג'יקה].

    2. אני לא תמיד מורחת מייקאפ. למען האמת, בקיץ אני מורחת מייקאפ רק אם אני יוצאת בערב ובא לי על הופעה מוקפדת יותר.

    3. יש לי בדרך כלל בעיה למצוא את הגוון שלי במוצרים של "הכל כלול". הם מגיעים בשניים - שלושה גוונים ולרב לא מתאימים לי.

    זהו נראה לי... הסטיק של לה רושה פוזי מעולה גם מתחת ומגם מעל [מריחה חוזרת] מייקאפ וזה גם מאוד נח להשתמש בו, את לא מלכלת את הידיים כמו עם קרם.

    בעבר הזמנתי BB קרם באיביי שמעולם לא הגיע וכבר קיבלתי החזר כספי עליו, אולי בהמשך אני אנסה להזמין שוב ולנסות. מבחינת המבחר שיש בארץ, אני לא מתלהבת מהמוצרים הקיימים.

    כיף שאת קוראת ונהנת :) זה מאוד משמח אותי!
    תודה ♥

    השבמחק
  6. קרם ההגנה של לה רוש פוזי מדהים, בתור מישהי שמופיעים לה נמשים גם באביב הוא מונע זאת בצורה אמיצה ולא מחצ׳קן אותי. אין ספק שהוא אחד המוצרים המנצחים של הקיץ.

    השבמחק
  7. נכון, גם אני לא התחצ'קנתי! סמכתי על רופא העור שלי שלא ימליץ לי על משהו שיחצ'קן אותי, כי אז תהיה לו עבודה יותר קשה איתי :)
    באמת שהסטיק הזה פשוט גאוני, חבל שזה יקר.

    השבמחק
  8. תתחדשי על תוספת, לדעתי זאת צורה נחמדה שאני גם אימצתי לגילוי נאות.
    אני דווקא בקיץ מתוקף עבודתי מקפידה על איפור מלא אבל דואגת על כמות קטנה של מייקאפ (כמובן תמיד עם מקדם SPF30 של KISS MY FACE)עמיד שדואג שלא לנזול ממני. בשפתיים אני מעדיפה כרגע כמה שיותר צבעוני!
    קיץ שמח ופחות מעיק לכולנו :)

    השבמחק
  9. מרינה, את תמיד נראת נהדר ולא "עשוי מידי". תודה על הכוכבית :)

    השבמחק
  10. גם אני כבר נוטה לוותר על איפור כבד ובד"כ בוחרת בכיסוי קליל ואיזה אודם מגניב. אני מתה לנסות ליפ באטר, אבל כרגע לא מצאתי אף גוון שממש עשה לי את זה...

    השבמחק
  11. אני אהבתי רק את השניים האלה [מספר 45 ו - 95] מתוך 13 הגוונים שהגיעו לארץ. אם לומר את האמת, אפשר לחיות גם בלעדיהם אבל אם כבר, אז את אלה אהבתי.

    השבמחק
  12. מיראל, שלום, אני ממש אוהבת את הבלוג החכם והאלגנטי. קושיה: יש לך עצה כנגד מריחות מסקרה מתחת לעיניים בקייץ? מסקרה עמידה לא עוזרת, פידור האיזור מדגיש את הקמטים (בת 38)... מה תגידי?

    השבמחק