8.7.12

חורשת

בשנייה שקיבלתי קצת הפוגה מתקופת המבחנים [לא נשאר עוד הרבה, הידד!], מצאתי את עצמי נכנסת לאיזשהו מוד של מנוחה. זה לא שדפקתי שנ"צ כמו אחרונת התיכניסטיות בחופש הגדול, פשוט מצאתי את עצמי נהנית כמעט מכל דבר אפשרי שהיה בדרכי. זה נשמע כמו משהו שמחבקת עצים מאוד גדולה הייתה אומרת ואולי זה באמת נכון, אולי אני מחבקת עצים.

← אני אסביר למה הכוונה.
למשל, העץ הזה והפריחה הצהובה שלו שהיממה אותי לרגע וגרמה לי לעצוב ולצלם אותו. היו אנשים מסביב שבהו בי לא בגלל שעצרתי לצלם עץ אלא, בגלל שעשיתי זאת עם חיוך דבילי מרוח על הפנים.



משהו נוסף שיכול לשפוך אור על מצב הצבירה שלי הוא הרגע שבו התיישבתי על ספסל ברוטשילד, בערך בשעה שש בערב, ונהניתי כל כך מהבריזה שבאה מכיוון הים ששוב מצאתי את עצמי עם חיוך מטופש והרבה מבטים מהעוברים והשבים. כשישבתי על הספסל הזה, הבנתי שמזה כשבוע ימים אני לובשת, נועלת, עונדת ומרכיבה כמעט את אותם הדברים.

← מעין תחושה מוזרה כזו שבאה להגיד שהתבגרתי ולכן, זה בסדר שיש לי ארבעה צבעים שונים של אותו זוג מכנסיים, או שאני מוכנה לנעול רק נעלי בלרינה [בחורף או בקיץ] ועוד כל מיני דברים שכאלה.

Pretty Ballerinas

אלה הבלרינות החדשות שלי, שמזכירות מעט את אלו של Repetto שגם עליהן יש נקודות, רק ששם הן מזמש וכאן הן חלק מהעור. אלה הן של Pretty Ballerinas ושיכנעתי את עצמי שאני רוכשת נעליים תוצרת ספרד כמחווה לזכייה של ספרד בגביע אירופה בכדורגל.
← עכשיו, יכול להיות שזה לא היה "גביע אירופה" אבל, אני יודעת שספרד זכתה במשהו של כדורגל. זה מספיק טוב בשביל שאני אקנה זוג נעליים, במיוחד אם יש 30% הנחה.

על מה עוד חרשתי בלי סוף?
← על צעיף נקודות שחור-לבן עם פס כתום של זארה מהסייל האחרון. הוא 100% כותנה ומאוד נעים ואוורירי ומוסיף המון לכל אאוטפיט פשוט.
← חרשתי על חולצות לבנות ואפורות והעזתי ללבוש רק מה שהוא 100% כותנה או 100% משי או תערובת של שניהם. מזל גדול שגם באמריקן וינטאג' יש סייל שבזכותו יש לי גופיית משי חדשה, שבטח תראו בהמשך.



מה שמונח פה על הצעיף החרוש שלי הוא זוג משקפי שמש חדשים שגם עליהם אני חורשת כבר כמעט חודש. הם מאוד לא אופיינים לי, כי לא גדולים בכלל והסיבה לכך נעוצה ביצר הרפתקנות שתקף אותי כשפגשתי את רויטל מ"פרינס". אני מכירה את המשקפיים של פרינס מימי הנעורים שלי, שאם לומר את האמת, הם היו מזמן ואני לגמרי צריכה להתחיל להתמודד עם זה.
← לא חשבתי שפרינס יכולים לבוא באיזו הבקרה מי יודע כמה אבל, בכל זאת הלכתי לפגישה והרגשתי כמו המטומטמת הכי גדולה שרק אומרת "יא" ו-"איזה יופי! איך אני מופתעת, לטובה כאילו."
← אז אמנם גיל הנעורים עבר חלף לו אבל ברגעי אמת, אוצר המילים שלי מתכווץ לפחות מעשר מילים.

משקפי שמש של פרינס דגם 51673

החלטתי שאני רוצה את המשקפיים האלה, הקטנים יותר, שמחמיאים לי רק כשאני עם שיער אסוף. יש להם עדשה מעולה [שוב, לא כהה מידי, כי אני לא אוהבת] והן כל כך קלות שאין לתאר. מדדתי גם כמה מסגרות של משקפי ראיה של המותג שגרמו לתהות האם עלי לזרוק את העשות לפח ולעבור למשקפי ראיה...אולי בחורף.



קיבלתי את הרושם שפירנס עושים מהפך תדמיתי, שאני לגמרי בעדו. אם חשבתי לעצמי שמדובר במשקפי שמש מיושנים, אני בהחלט יכולה להגיד שמדובר במותג איכותי במיוחד ולראיה המסגרות המעוצבות, העדשות האיכותיות והחומרים הנעימים. אני מאוד רוצה להאמין שהמיתוג שלהם מחדש, יביא לקוחות חדשים שיעריכו איכות.

← כל מי ששואל את עצמו "כמה זוגות משקפי שמש את צריכה?" התשובה היא, כמה שיותר.
אותה תשובה, יקבל מי שישאל את אותה השאלה, רק לגבי נעלי בלרינה.
← אני מצטערת, אני לא יכולה להתעלם מדברים מדברים יפים ופשוט לעבור עליהם הלאה.



← כמו משקפי שמש טובים.
← כמו נעליים נוחות ויפות.
← כמו לבבות על גגות של בתים.

שבוע מרגש!



גילוי נאות: את משקפי השמש קיבלתי מתנה מהחברה.

9 תגובות :

  1. המקפיים נראות עלייך טוב! תתחדשי! גם על הנעליים.

    השבמחק
  2. חשבתי שאני היחידה מקפידה לא ללבוש שום דבר סינטטי אני פשוט לא מסוגלת הבעיה היא שאין לי מה לקנות כי הרשתות מוצפות בסינטטי-האם יש להמלצה לחנות שאפשר למצוא בא פריטים שווים במחיר נורמלי אבל לא סינטטים??

    השבמחק
  3. רוית - תודה :)

    Shiri - אני מוצאת בכל חנות. אני פשוט בודקת את ההרכב בתווית הפנימית ואם יש בזה רכיב סינטטי, אני לא קונה.

    השבמחק
  4. גם אני ראיתי את הלב הזה השבוע
    הוא העלה לי חיוך על הפנים :)
    (הדברים הקטנים שמשמחים אותנו...)

    השבמחק
  5. הכי כיף לשים ♥ דווקא לדברים הקטנים.

    השבמחק
  6. אני אוהבת את זה שאת לא מתביישת לעצור ולצלם [אני מכירה את המבטים, כבר קרה לי כמה פעמים]

    אני חושבת שכדורגל זה אחלה תירוץ בשביל לקנות עוד משהו, לא משנה מה ולא משנה איך מסובבים את זה

    השבמחק
  7. :)
    גם אני חושבת שכדורגל זה תירוץ נפלא. כמעט להכל.

    השבמחק
  8. אהבתי ממש את הבלרינס!!! צבע מדהים ממש. תתחדשי :) האם זה יוצא באמת זול- מה הטווח בערך? כי בתכל'ס כולי קנאה אבל לויודעת אם זה עדיין בטווח הנורמלי מבחינתי.. ובא לי ממש
    עינבל

    השבמחק
  9. תודה :)
    הם כרגע ב - 30% הנחה מהמחירים הרגילים שלהם, שהממוצע שלהם הוא 700 שקל אני מניחה. אל תתפסי אותי במילה, אני לא יודעת להגיד ספציפית מה הטווח, יש יותר זול ויש יותר יקר.

    השבמחק