10.7.12

אספדריל - או, "איך נכנעתי לטרנד ואני אוהבת את זה"

חילופי עונות תמיד מלווים אצלי בכל מיני רעיונות רומנטיים על מה ואיך אני אלבש. עונת הקיץ תמיד משמחת אותי מאוד ואז אני מוצאת את עצמי כבר לקראת חג הפסח מדמיינת איך אני ארוץ יחפה בדשא ושיערי יתנפנף ברוח, כשאני לבושה בשמלת קיץ אוורירית. כל זה נעלם די מהר, אולי אפילו בשניה שהטמפרטורות עוברות את העשרים מעלות צלזיוס ואז, כל עם ישראל עובר לפק"ל גופיה + שורטס + כפכפי אצבע. נכון, חם אבל חלקינו גם צריכים ללכת למשרד ועם כפכפי אצבע לא מגיעים לשם.


מצד אחד, זה נראה כמו עוד טרנד מטופש, שיחלוף מספיק מהר בשביל שאני לא אזכור שהוא היה כאן. מצד שני, זה נראה לא מזיק בכלל בניגוד לטרנד הניאון שמשתלט על הרחובות ומיושם בצורה שמכאיבה לעיניים.

הרגע המכונן שבו הבנתי מה הפתרון, הגיע בדמותה של אישה בעשור השישי של חייה, לבושה בסגנון קז'ואל שיק מושלם שכלל מכנסי חאקי בגזרת בננה, חולצה לבנה מכופתרת ונעלי אספדריל בצבע נס קפה. כל הטוב הזה, בלובי הכניסה לבניין המשרדים שבו אני עובדת. אכן, נאלצתי לאסוף את הלסת שלי הישר מרצפת הלובי הלא מי-יודע-כמה נקייה, ולהכיר בעובדה, כי אספדרילים נועלים גם למשרד וזה יכול להראות לא פחות ממושלם.



מייקל קורס לפקטורי 54 | 390 שקל


הצבעוניות, ההדפסים שמתחילים בצורות גאומטריות של פסים ונקודות ומגיעים עד להדפסי פירות ומה לא. כמובן שגם טווח המחירים הרחב עוזר להתאהב בהם כל פעם מחדש.  מי שחשקה נפשה באספדרילים יכולה למצוא אותם תמורות שמונה ליש"ט בASOS או בשוק הכרמל בואכה רחוב קינג ג'ורג' בתל אביב, במחירים מצחיקים של כמה עשרות שקלים ואם לדייק, אז עד חמישים שקלים לכל היותר. מן הצד השני של הסקלה, אפשר למצוא נעלי אספדריל בקולקציית האביב-קיץ 2012 של טאבת'ה סימונס תמורת לא פחות מחמש מאוד דולרים. בפקרטורי 54 אפשר למצוא אספדריל של מארק ביי מארק ג'ייקובס ושל מייקל קורס במחירים מעט שפויים יותר מתחילים ב-390 שקלים.
מארק ביי מארק ג'ייקובס לפקטורי 54 | 990 שקל

מייקל קורס לפקטורי 54 | 390 שקל


יש עוד הרבה אפשרויות ואני כמובן החלטתי ללכת על האמצע. מדדתי עשרות זוגות, כי כזו אני – אנאלית. עד שמצאתי את הזוג המושלם, דווקא של חברות רוקט דוג, שלא מככבת בארון הנעליים שלי יתר על המידה בשנים האחרונות.

רוקט דוג למיראל דושנסקי ☺ | 239 שקל

הן כל כך קלות, נוחות ומשתלבות מצוין עם כל אאוטפיט באשר הוא, שאני לא מפסיקה לדבר על הנעליים האלה עם כל מי שרק מוכן לשמוע. חלק מאותם האנשים שנאלצים לשמוע אותי, מעדיפים שאני אדבר על הנעליים האלה ולא על הממ...לק, למשל.

נעלי אספדריל והכובע האהוב עלי

בקיצור, עם נעלי האספדריל, כולם מרוויחים.

אוהבות את הטרנד או סולדות ממנו?
כאמור,אני נכעתי ואני אוהבת את זה!



10 תגובות :

  1. לפני שקראתי את הפוסט הרגשתי שאלה ממש לא יהיו נעליי הגו טו שלי אבל משהו בגוונים של הנעליים שלך בהחלט עובדים ונראה שיש להם פוטנציאל להיות פרקטיים. השילוב עם הכובע נהדר!

    השבמחק
  2. פרקטיות זו מילת המפתח! בחרתי גם בגזרה שמזכירה יותר נעלי בלרינה ולא בגזרה הקלאסית שלאספדריל, כי לדעתי היא יותר מחמיאה לרגל.
    אני מרוצה ☺

    השבמחק
  3. אני הראשונה שתומכת בנעלים נוחות, אבל זה לא מדבר אליי בכלל.

    שוין, יותר אספדריל בשבילך!

    השבמחק
  4. תתחדשי! הנעליים מקסימות ושילוב הצבעים באמת מאוד פרקטי וקייצי.

    אני יותר מתחברת לנעלי אספדריל עם פלטפורמה קטנה. היו לי כאלה ממש מזמן, עוד כשלמדתי בבית הספר! נראה לי שזה טרנד שישאר איתנו עוד לא מעט זמן..

    השבמחק
  5. האמת היא שבא לי כאלה ממש, אבל מפחיד אותי שזה חם. אני בנתיים די מתבטלת ונהנת לי מכפכפי האצבע שלי...
    אני אלך לבחון את אלה בשוק הכרמל. איפה ראית?

    השבמחק
  6. אספדריל.
    השם מזכיר לי קצת: ״יש לי מיגרנה נוראית, יש למישהו אספדריל??״
    מדדתי כמה פעמים. לא מספיק מגניבה כדי ללכת איתן

    השבמחק
  7. בשוק הכרמל בכניסה בצד שמאל בחנות נעליים???

    השבמחק
  8. שרונה - כל האספדרילים אלי! אבל רק כאלה עם גזרת נעלי בלרינה, תודה.

    LookinFab - אני יודעת למה את מתכוונת, הם היו מאוד פופולריים בנייטיז ויש אותם גם היום. זה באמת מאוד יפה.

    sefi - זה לא חם, כי זה בד. ראיתי לפני הכניסה לשוק מן הצד הדרומי שלו. תהני :)

    ayala - את הכי מגניבה, עם או בלי אספדריל. ♥♥♥

    Shiri Shainfeld - בשוק הכרמל, בצד ימין כשמגיעים מהכניסה הדרומית. אם זאת השאלה...

    השבמחק
  9. אני לא מתחברת לאספדריל בדרך כלל, אבל שלך ממש יפות, בעיקר בגלל הגזרה הבלרינית המוצלחת.

    השבמחק
  10. אני מודה שהדגמים הראשונים גרמו לי לעקם את האף עד שזה כאב.

    אבל הזוג שלך פשוט יפה, אני לגמרי רואה את עצמי משלבת אותו עם רוב המלתחה שלי.

    תתחדשי :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...