14.7.12

אז...זה קרה ~ הקורטז הורודות בידי!


הבייביז האלו היו במחשבותיי עוד מפזנטציית החורף של נייקי בפברואר האחרון. ברגע שקיבלתי הצעה מחברת "מסטופ" להשתמש בשירותי השילוח שלהם לארץ מאתרים בחו"ל שאינם שולחים לכאן, מיד ידעתי מה אני הולכת להזמין - נעלי הקורטז של נייקי, הקלאסיות ואם אפשר, אז בורוד!

זה לא שאי אפשר להשיג אותן בארץ, אבל יצא שהצלחתי למצוא אותן במחיר משתלם יותר מזה שהייתי משיגה בחנויות נייקי בישראל וזה עוד אחרי התשלום שצריך להוסיף למסטופ על השילוח.

התהליך די פשוט ~ נרשמים לאתר מסטופ, מקבלים שתי כתובות בחו"ל, האחת האירופה והשנייה בארה"ב. נכנסים לאחת מן החנויות שמוצעות על ידי מסטופ, בכלל זה איביי, אמאזון, זאפוס ועוד ורוכשים את הזוג שרוצים. מזינים את הכתובת הרלוונית מבין השתיים שקיבלתם בעת ההרשמה. על מנת שהוא יובא ישירות לביתכם על ידי שליח, תיפרדו מ - 19$ נוספים, שברב המקרים זה משתלם ביותר, ממש כמו במקרה שלי.

אני עוד ממתינה לרגע המתאים לנעול אותן, כרגע עוד חם לי מידי.

גילוי נאות: כאמור, הנעליים הגיעו אלי באדיבותם הרבה של חברת מסטופ.

המשך סופ"ש קריר!

4 תגובות :

  1. אני מריירת. כל כך קשה לי למצוא נעלי ספורט יפות. כלומר- יפות באמת, לא התפשרות. אני מקווה שהן נוחות כמו נעלי ספורט רגילות, ואם כן- זה חלום

    השבמחק
  2. הן חמודות ממש :) מזל שאחותי לא נמצאת לידי, בהחלט היה נרשם כאן מקרה התעלפות.

    הרעיון מאחורי השירות של מסטופ גאוני, חבל שזה יוצא פרקטי רק ברכישות גדולות מאוד :/

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...