23.7.12

אופנה עתידית

אחרי היעדרות של שבוע ימים, שכללה וירוס מאוד לא נעים והרבה מנוחה בבית, אני חייבת לשוב ולעדכן בפוסט מעט ארוך מן הרגיל, סתם כי בא לי לחלוק מלא דברים.

יום לפני שוירוס מרושע תקף אותי, אחותי ואני נסענו יחד לתצוגת האופנה של בוגרי ויצ"ו חיפה, שהתקיימה בהאנגר 11 בנמל תל אביב. לכבוד האירוע, התלבשנו יפה ולא חם מידי אבל אני, שתמיד חוששת מרוח מזגנית אימתנית, דאגתי לקחת איתי ג'קט קטנטן, שיהיה לכל מקרה. לא יודעת מה עבר לי בראש, כי בכל תצוגות האופנה שנכחתי בהן, היה חם נורא בגלל החללים הגדולים שקשה מאוד למזג אותם היטב.

נו מילא.


את האיפור שלי באותו היום אהבתי במיוחד, כי זו הייתה הפעם הראשונה שבה השתמשתי במייקאפ Teint Idole Ultra 24H של לנקום. לא הייתי איתו 24 שעות, כי אני מורידה איפור לפני שאני הולכת לישון ובהחלט שהלכתי לישון באותו לילה אבל, ביליתי איתו מחצית מן היממה והשרידות שלו בהחלט ראויה לציון. בהמשך תבינו למה...

לתצוגה יצאנו באיחור והגענו באיחור של כשלושת רבעי השעה, לא כי אנחנו דיוות אלא, כי ניסיון העבר מראה שהזמן שעובר בין השעה שמצויינת לתחילת האירוע לבין תחילת האירוע עצמו היא כשעה. נראה לי הגיוני להשאיר רבע שעה למינגלינג זריז ויאללה למזגן.

חבל מאוד שבאותו הערב ניסיון העבר שלי לא תרם לנו בכלל וכשהגענו, התצוגה כבר התחילה ולנו לא נתנו להכנס ולהתיישב במקומות שלנו אלא, לעלות למעלה לגלריה [התצוגה התקיימה בהאנגר 11] ולצפות בתצוגה משם.


אז לא רק שלא ממש רואים משם משהו ולא רק שלא לקחתי איתי עדשה שהייתה יכולה להתאים לצילום ממרחק שכזה, גם היה שם חם, שאין לתאר. בדיעבד, יכול להיות שהוירוס שלי כבר "קיקד אין" ואולי היה לי טיפה חום אבל אני הזעתי כאילו זה טירונות יולי 01' אול אובר אגיין.

הדגמים האהובים עלי שייכים לנטע בן שמחון

אני יכולה להגיד שבהחלט התרשמתי מכך שהתצוגה התחילה בזמן או לפחות כמעט בזמן ולא הרבה אחרי, כמו שאני הייתי בטוחה שיקרה. עם זאת, אני חייבת לציין שאם אני אי שם ממעוף הציפור שמתי לב לכך שדגמים רבים נראו "לא גמורים", אז כנראה שהמצב לא מי יודע כמה מופלא. לא רק שבחלק ניכר מהדגמים היה אפשר ליראות רמת גימור ירודה במיוחד, שלא לדבר על גזרות בעיתיות או מחסור בסטימר, היה אפשר למצוא לא מעט דגמים חסרי מעוף והשראה. ראיתי הרבה גימיקים [כן, נאון זה טרנד אבל לא כזה שזוהר באולטרא סגול] ובעיקר דגמים שנעים בין פיהוק גדול לבין נונסנס. כן, ממש כך - נונסנס.

מהפינה הימנית למעלה בכיוון השעון: לירן ששון, שני אור בנימין, רוני אילן, קסו שכמסטר, עדי אשור ולינה קויפמן

היו כמובן, גם פריטים מעוררי השראה כמו אלו של נטע בן שמחון והיו גם גימיקים משמחים, כמו זה של לינה קויפמן שהציגה את דגמיה על דוגמניות במידה של נשים שאינן דוגמניות.

מהפינה הימנית למעלה בכיוון השעון: נטע בן שמחון, לירון שטרן, נירית דמרי, רותם ינאי, דנה חמצינסקי דמרי, כריס עיסא
  
מהפינה הימינית למעלה בכיוון השעון: ענבל שפירא, אנסטסיה סולומיאניקוב, שרונה גרוס, שרון שמחה, אידה נודל, אלמוג זיב
אני תמיד מאוד אוהבת לראות את הסיום של תצוגות אופנה של בוגרים ולצערי, השנה נבצר ממני מלהגיע לזו של בוגרי "שנקר" [היה לי מבחן בוקר למחרת ולא מתעסקים עם המבחן האחרון לתואר]. זה תמיד נראה כמו מפגן של שמחה שמהולה בחוסר אונים מוחלט שמלווה בשאלות כמו "פנינו, לאן?". מצד אחד, כל כך רציתם ללמוד עיצוב אופנה ומצד שני, כנראה שהתישו אותכם למוות שאתם צוהלים ושמחים שזה סוף סוף נגמר. ואז, שוב נזכרים, שכלום לא נגמר, הכל רק מתחיל.

אולי זו רק אני שרואה את זה ככה.



בכל מקרה, מי שלא היה לה חם מידי זו אחותי, שנראתה כאילו שהיא יושבת בתוך תא קירור באותם רגעים ממש, שבהם אני הרגשתי שאני מתבשלת בתא מטען של סוברו פשע.

אאוטפיט: חולצת פשתן וינטאג' | מכנסיים וינטאג' YSL | נעליים דיסקו רוסו
קלאטץ' מעשה ידיה של אחותי, כמו גם המניקור שלה.

כשיצאנו מהתצוגה, הישר אל תוך הלחות המלטפת של נמל תל אביב, ביקשתי מאחותי שתצלם אותי לא לפני ששאלתי אם הפרצוף שלי מבריק לגמרי ואם יש לי מייקאפ על הברכיים. היא מצידה, טענה שאני נראת נהדר וכל המייקאפ במקום. לא האמנתי לה עד שראיתי את התמונות בעצמי.

אאוטפיט: ג'קט ונעליים ZARA | מכנסיים GAP | גופיית משי American Vintage | תיק Medusa | שרשרת שלי דהרי

את היום סגרנו בקפה ועוגה והרבה מבטים שמנסים להבין למה אני עם ג'קט על הכתפיים [ישבנו במזגן] ולמה אנחנו מייצרות כל כך הרבה פלאשים.

כל כך מאושרת לדעת, שהאיפור שלי ב-מ-ק-ו-ם!

אם הייתם יודעים כמה סבלתי בגלריה הזו, הייתם מבינים כמה אני שמחה שכלום לא נזל ממני!

והעוגה בדרך...



אמריקנו קר ~ מומלץ לנסות



בתמונות האלה, אני מראה איך שותים כמו ילדה גדולה ואיך שותים, כמו ילדה קטנה.

היריעה קצרה מלהכיל את מה שקרה בבוקר למחרת, מה שבטוח הוא, שאני כבר מרגישה יותר טוב.

גילוי נאות:
1. הוזמנתי לתצוגה מטעם יחסי הציבור של ויצ"ו חיפה.
2. המייקאפ של לנקום נשלח אלי מטעם החברה [מספר הגוון שלי הואBeige Doré 035].
3. מי שרוצה מניקור כמו של אחותי, יכול ליצור איתה קשר בפייסבוק, כי היא מעולה.
4. לא רק כי היא אחותי.


14 תגובות :

  1. חשבתי שאמריקנו מגיע קר בהגדרה.

    השבמחק
  2. המייקאפ באמת נראה נהדר עלייך (אם כי מעט בהיר מדי בפלאש?)
    אני ממש לא סבלתי אותו על עצמי...
    ואחותך חתיכה ;)

    השבמחק
  3. שרונה - תודה :) גם את!

    תום - לא שאני יודעת.

    מרינה - הגוון הזה הוא אחד לאחד הגוון שלי, יכול להות שהפלאש מבהיר אותו קצת. זה לא שאני על השטיח האדום כל היום ;)
    אחותי מוסרת תודה ☺

    השבמחק
  4. זה המייקאפ שלי מהרגע שבו אופרתי בו לחתונה שלי. הוא כל כך נעים וקליל ועדיין עמיד בטירוף.
    לגמרי מאמינה לסיפור העמיד בסאונה שלך, אני הייתי בשוק שהוא נשאר במקום אחרי שיעור בחד"כ (!!).

    והכי התפספסנו, אני הייתי בשנקר אבל לא הגעתי לויצ"ו בגלל עבודה להגיש...
    הצילום שלפני העוגה מקסים, את נראית הכי חמודה :)

    השבמחק
  5. אחותך אחת היפות והמרשימות, אם לא ה-!!! אתן בכלל בכלל לא דומות (את גם יפה...), מה הפרש הגילאים ביניכן? היא דומה לאוולין הגואל. ומה ז"א שהתיק מעשה ידיה? ומה זה כל השאלות האלה על הבוקר?...
    יום נפלא!

    השבמחק
  6. טל - אוי, איך יצא לנו הפוך :(
    אני שמחה שאת יכולה לחזק את דבריי בכל הנוגע לנפלאת המייקאפ הזה! פשוט לא להאמין, זה קסם.

    שרית - תודה על המחמאות.
    יש ביננו הפרש של 11 שנה. בתור מישהי שראתה את אוולין הגואל בלייב, אני לא חושבת שאחותי והיא לא דומות אבל, לא נתווכח :) יש גם מי שטוען שהיא דומה ליאנה יוסף מהאח הגדול האחרון. אני טוענת שהיא דומה לאחותי ☺

    התיק הוא מעשה ידיה - היא קנתה את העורות, יצרה גזרה לתיק, תפרה אותו ואת הביטנה שלו, הכינה את הגדיל וחיברה את הסוגרים ואם יש עוד משהו בתהליך, אז היא עשתה אותו גם.

    השבמחק
  7. נכון!
    מלכת המני-פדי ☺

    השבמחק
  8. אין לך מושג כמה שהייתי צריכה עכשיו את הפוסט שלך
    זה לא שלא קראתי כבר על המייקאפ הזה כמו שכמה שהצחקת אותי עכשיו :). אני אוהבת את הכתיבה שלך כל כך.
    יש לך אחלה תמונות ותמסרי לאחותך שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ גם כן.

    השבמחק
  9. ממש לא ברור לי התמחור ההזוי של המוצרים בארץ.

    המייקאפ הנ"ל (אפילו אותו גוון) נרכש היום בסופר פארם ב-98 ש"ח (אחרי הנחה ל-159 + שובר הנחה של 50 ש"ח מהאתר + 13% שהקופה הוסיפה מסיבה לא ידועה..).
    מייקאפ אחר של לנקום קניתי בזמנו במשביר ב-50% הנחה.

    למה מלכתחילה לא לתמחר במחיר הוגן?! והכי הרבה מדי פעם להציע הנחות מינוריות או בונוסים.. (בארה"ב המוצרים של קליניק לדוגמא לעולם לא בהנחה - אך נהוג לתת בונוס מס' פעמים בשנה על קניה מעל 25 דולר)
    נכון שרובנו צרכניות נבונות ונבדוק תחילה היכן הכי משתלם לקנות (זה משתנה כל שבוע..), אבל עדיין - אני רואה בכך סוג של זלזול בלקוחות.

    השבמחק
  10. מיכל - שמחה מאוד לקבל את התגובה שלך :) תודה רבה!

    אנונימית - אני מסכימה בהחלט בכל הנוגע לתמחור של מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה בארץ, כמו גם לגבי תמחור של מוצרים צריכה אחרים. בעיני, מבצעי 1+1 על החברות העממיות שמתקיימים במהלך כל השנה, גם הם סוג של זלזול בלקוחה, שכן אם אתם יכולים למכור בתמחור של 1+1 הרי שאתם גם יכולים למכור במחיר נורמלי ולא להכריח אותי לרכוש שני מוצרים בשביל להנות מאותו מחיר נורמלי. כשזה מגיע למוצרים של חברות יוקרתיות, מדובר במחירים הזויים. התמחור הזה נובע מכמה סיבות ממה שידוע לי, תחילה זה המיסים שהמדינה גובה מהיבואנים, העובדה שאין תחרות [יש מספר יבואנים שמיבאים קוסמטיקה/טיפוח וכנראה שיש תיאום כזה או אחר בינהם, בדיוק כמו שקרה בשוק הצעצועים בארץ - תיאום בין יבואנים לגבי תמחור]. מעבר לכך, ישנו רצון להרוויח וכידוע, ישראלים אוהבים להרוויח ואם אפשר אז כמה שיותר ושכולם יידפקו ורק אנחנו נשב ונספור דולרים על שפת הים בהוואי.
    הדרך להילחם בכך היא אכן לבדוק ולרכוש רק כשיש מבצע משתלם, להזמין מחו"ל [סטרוברינט ואתרים אחרים, לא חסר], לבצע החלפה של איפור למי שזה מדבר אליה [בפורום איפור בתפוז].

    כתבתי פה [כמעט] פוסט נפרד ואני חושבת שיוקר המחייה בארץ באופן כללי הוא בלתי נסבל. עצוב לי לראות חברים שעוזבים את הארץ ולמרות הגעגועים העזים שלהם למשפחה ולחברים, הם בוחרים להישאר בחו"ל בגלל ששם הם מממשים את הפוטנציאל שלהם וחיים חיים נוחים ונעימים. מצד שני, לפעמים נדמה שאין ברירה.

    השבמחק
  11. אחותך מהממת, ממש פאם פאטאל! איזה פנים חזקות ואיזה איפור שעושה להן כבוד - בלי לגנוב את הפוקוס. מתישהו כשאחליט לפנק את עצמי, אקבע אצלה מניקור. אני עוד זוכרת את הציפורניים הצבעוניות והמרהיבות שהיא עשתה לך (ריבועים, אם אני לא טועה).

    גם אני שותה כמו קטנה - במיוחד את הקפה של הבוקר, כשאני עוד הפוכה לגמרי. חבר שלי נשפך מזה בכל פעם מחדש.

    השבמחק
  12. נכון, היא עשתה לי פעם דוגמת ריבועים מגניבה :) ממליצה בחום להתפנק אצל אחותי, אולי אנ אפילו אדאג לאיזה פינוק אקסטרא בהמשך.

    לשתות כמו קטנה זה הכי כיף, לי נדמה לפעמים שככה יותר טעים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...