24.7.12

בר ואני


לבר רפאלי ולי יש מערכת יחסים סבוכה, שהיא לא יודעת על קיומה. כשהיא פרצה לתודעה הציבורית, אני הייתי בתיכון ומצאתי את עצמי ישובה בהפסקות עם חברים וחברות, כשהחברים מזילים ריר על קטלוג של חברת "רנואר" בו כיכבה רפאלי והחברות מנסות להבין, על מה המהומה. משם היחסים שלנו עברו כברת דרך ארוכה כאשר מבחינתי הקטרזיס היה באירוע השקת הבושם Especially ESCADA של אסקדה בחורף האחרון, שרפאלי היא הפרזנטורית העולמית שלו.

הגעתי לאירוע אחרי יום עבודה [במשרד, אל תרחמו עלי] ואחרי הרצאה באוניברסיטה [מעניינת דווקא, אבל אפשר להתחיל לרחם עלי] כאשר אני לבושה בג'קט קטיפה ורוד-פוקסיה כמחווה לצבעי הבושם.
רפאלי לבשה ירוק.

זו הייתה הפעם הראשונה שראיתי את בר בלייב, חצי מטר ממני, מחייכת, מסתובבת ומקשקשת עם כולם כשהעיניים שלה מספרות שממש בא לה לרדת מהעקבים וללכת כבר הביתה. המחשבה שעברה לי בראש הייתה "תכלס, זה ממש קטע לעמוד במרחק של כלום ממנה, בכל זאת, רמה בינלאומית." מיד התברר שהמחשבה הזו הייתה מלווה בתזוזת שפתיים וקול וכך, איילה [ממארגנות האירוע] שעמדה לידי מיד אמרה לי "את רוצה שאני אכיר בינכן? בואי.". בתגובה מילמלתי "לא....מה פתאום?! מה קשור? מה אני אגיד לה 'הי'? לא, עזבי, לא, לא צריך.", ומיד חזרתי להיות מיראל בת ה- 12 שעומדת מול מיכל ינאי, עם עיניים נוצצות וחיוך דבילי שכל מה שהוא אומר זה "יאא...".

שלא תבינו לא נכון, זה לא שיש לי נטייה להיות הלומה בכל פעם שנקראים בדרכי אנשים מפורסמים. בכל זאת, תל אביב מלאה בהם והם בדרך כלל נועלים כפכפי אצבע ובדיוק אוספים את הגלגלים של הכלב שלהם או מנגבים זיעה עם החולצה של סוף מסלול 96'. אבל, כשבר רפאלי עומדת מולי, לבושה על פי תכנון מוקפד של אנשי אסקדה ומאופרת למשעי, אי אפשר שלא להרגיש שנפל כוכב מן השמיים ודפק לך "בונגלעך" בראש.

מאז אותו האירוע, שמיותר לציין שלא הצגתי את עצמי בפני העלמה שצעירה ממני באי אלו שנים, היחסים של בר ושלי ידעו עליות וירידות. כשהגיע המיזם המשותף לה ולדודי בלסר [עוד קראש ישן נושן] בשם under.me, שמחתי שרפאלי לקחה פסק זמן מאכילת כריכים ארוכים מידיהם המיוזעות של כוכבי ה"ג'רזי שור" ונישוקים בסגנון אסקימוסי עם נועם טור, והתפנתה לדברים חשובים באמת – מיתוג עצמי או branding. כמובן, שעם בר יש לצפות לבלתי צפוי ותמונות של עכוז ערום לא איחרו להגיע. אני מודה ומתוודא שמאוד רציתי את חולצות הטי שרט שהיא מציעה. גם את זו עם הצווארון העגול ובמיוחד את זו עם צווארון וי עמוק ורצוי באפור, כי אף פעם אין מספיק חולצות אפורות בארון שלי [או של שלי גרוס]. אלוהי האינטרנט הוא עדי, שיותר מפעם אחת מצאתי את עצמי "מוסיפה לסל" את החולצות, לוקחת נשימה עמוקה ומתחרטת. יותר מפעם אחת ניסיתי להסביר לעצמי למה זה שאני לא מסוגלת לבצע את הרכישה ולא הצלחתי. הרי בסופו של דבר מדובר בפריטים איכותיים מבחינת הרכב הבד והגיזרה ובמחירים שפויים למדי. אז מה הבעיה שלי בכלל? ואולי זו לא הבעיה שלי, בכלל. בפעם האחרונה שניסיתי לבצע את הרכישה שאף הייתה מלווה בעשרים אחוזי הנחה, שוב לא הצלחתי. באותו הרגע הרגשתי שזהו, היחסים שלנו עלו על שטרון ואין דרך חזרה.

כשהתגנבה לאוזניי השמועה שבר הולכת להיות הפרזנטורית של חברת ה. שטרן עבור הקולקצייה שמיועדת לנשים צעירות My collection, לא הייתה שמחה ממני אם לא מחשיבים את ציפי לוין. מהיכרותי עם הקולקציה ומכמות הריר שהזלתי על עגילי הפנינה, הטבעות והתיליונים שבקולקציה, יכולתי להגיד באופן חד משמעי שבר היא הבחירה הנכונה עבור קולקציה זו – היא רכה ונעימה, צעירה ומעט שטותניקית אך בטוחה בעצמה ויודעת מה היא רוצה וכשהיא לא, היא שואלת את אמא שלה. בואו נודה בזה, כולנו ואני בפרט, עושות את זה וזה ידוע שעצה של אמא שווה זהב.

הצילומים לקמפיין של My Collection לא איחרו להגיע ואני כמובן, צדקתי - אין מתאימה יותר מבר למלא את משבצת הפרזנטורית של הקולקציה הזו.

אני חושבת שאם היחסים שלנו עלו על שרטון בכל פעם שלא מימשתי את ההזמנה ב- under.me, הם חזרו להיות אותם יחסים רכים ונעימים, ממלאים ומלאים כמו שרק אני יודעת שהם יכולים להיות. 

בר, את בסדר את.







14 תגובות :

  1. הוידאו מקסים והתכשיטים עוד יותר. כבר הרבה זמן ששמתי עין על הקולקציה ה"זולה" והעדינה יותר של ה.שטרן ועד שרציתי לקנות משהו, הוא אזל מהמלאי (זה היה לפני שנתיים והיה מדובר בצמיד מוזהב עם תליון לב ותליון פרח בצבע קורל).
    ממש עכשיו כשביקרתי בדיוטי פרי, שניה לפני שעלינו למטוס עוד התלבטתי האם לקנות לעצמי משהו מהקולקציה (הטבעות מאוד יפות) כמתנת יום הולדת מבעלי, או לקנות את התיק המדובר של ברברי. בסוף התיק נבחר (ואף נקנה!).
    בכל אופן, יום יבוא וגם לי יהיה תכשיט מהקולקציה המקסימה הזאת...

    השבמחק
  2. אני חייבת לציין שאני מסכימה איתך חלקית!!! עד לרגע שראיתי את הסרטון (שצירפת כאן) וראיתי רק את התמונות בעיקר שפורסמו בכל רחבי רמת אביב- חשבתי והגעתי למסקנה שהיא הכי לא מתאימה! היא חייכנית, יפה, רכה ושטותניקית אבל ואולי בגלל הסיבות האלו לא התחברתי אליה כפרזנטורית של התכישטים האלו! (וקצת שאלתי מסביבי ורבים שמתים עליה וסוגדים לה - בעיקר גברים- הסכימו איתי) לאחר שראיתי את הסרטון אני שנויה במחלוקת! החלק הראשון מראה שהיא מתאימה לייצג את התכשיטים היותר יומיים שרובנו עונדות כאלו- אבל תכשיטים קצת יותר לערב קצת פחות יומיים ולא משנה כמה הם נועדו לצעירות- לא מוצגים באופן אטרקטיבי על ידה (ואני מופתעת שאני אומרת את זה על בר- אבל כן!) הוסיף ואומר (ואציין שגברים רבים טענו גם כן) שעד היום תמיד הם ראו בה.שטרן כמותג קצת יותר יוקרתי, אצילי ובוגר מעט- המחשבה להכניס את בר הייתה מבורכת אבל הדרך שבה היא מוצגת בקמפיין (או אולי פשוט זה מה שהיא- ראה ערך פוקס) היא פשוטה מידי, חסרת כל אצילות ומאד ילדותית! אני חושבת שהיא יפה, מושכת ורכה אבל חסרה בה קצת מהאצילות שהייתה לקודמותיה ולפרזנטוריות של חברות תכשיטים אחרות!

    ד"א אהבתי מאד את סיפור מערכת היחסים שלכן! מתחברת!
    שיהייה יום טוב
    ליאנה בר
    littlledosesofstyle.wordpress.com

    השבמחק
  3. שרונה - אני זוכרת את הצמיד הזה שאת מדברת עליו, הוא באמת היה מאוד יפה. אני אוהבת את הקולקציההזו בגלל שהיא מאוד יומיומית וקלילה.
    אני עוד לא לחלוטין החלטתי מה אני רוצה מהקולקציה, אב אני מאוד קרובה לקבל החלטה.



    littledosesofstyle - הנקודה היא, שהקולקציה הזו היא בכלל לא כמו כל קולקציה אחרת של ה.שרטן. זה בהחלט מותג מאוד יוקרתי אבל, My Collectionהיא קולקציה שמיועדת לנערות ונשים צעירות והמחירים שלה בהתאם [מחיר ממוצע של טבעת מהקולקציה הזו הוא בערך שליש מהמחיר הממוצע של טבעת מקולקציות אחרות של ה.שטרן]. זו בדיוק הסיבה שהיא לא נבחרה להיות הפרזנטורית של הקולקציה "הרגילה" [קייטי הולמס ממשיכה איתם] ונבחרה דווקא להציג את הקולקציה הקז'ואל, הקלילה והצעירה.
    אגב, לא הבנתי למה דעתם של גברים חשובה במקרה זה, זה לא ספורטס אילוסטרייטד. נכון שגברים קונים תכשיטים לנשים שלהם אבל זו לא קולקציה שפונה לאותם הגברים שיקנו לחברה שלהם עגילים ב - 4,000 שקל, כי בר רפאלי מפרסמת אותם. זה פונה לקהל קצת אחר...

    בכל מקרה, אני חושבת שהקולקציה חמודה מאוד ואני הולכת להוסיף פריט ממנה לאוסף התכשיטים שלי, עם בר או בלעדיה :)

    השבמחק
  4. אני כבר סקרנית לראות מה את הולכת לבחור מתוך הקולקציה.
    יש מצב אגב, שאני אקנה את תליון הזהב לבן שכתוב עליו LOVE, בא לי להוסיף אותו לשרשרת עם תליון יהלום הסוליטר שקיבלתי מחמי וחמותי. אני רק צריכה לבדוק שהן יושבות יפה יחד :) הוא גם לא היה יקר, אם אני זוכרת נכון, משהו סביב ה 1000 שקלים.

    השבמחק
  5. התליונים חמודים מאוד. לי יש שרשרת שאני צריכה לאבזר אותה עם תליון, אבל בזהב.
    אני עוד לא יודעת...☺

    השבמחק
  6. קולקציה יותר זולה אך עדיין זאת קולקציה לקהל יעד צעיר יותר- אולי בגלל 2 החברות שהיא מפרסמת או אולי בגלל שהיא העידה כמה פעמים על עצמה בתור בחורה של בייסיק- נורא קשה לי לראות אותה עם תכשיטים שהם קצת פחות בסיסיים! ציינתי ואמרתי תכשיטים בסגנון יומיומי- כמו עגילים צמודים ושרשרת דקה ועדינה הם מתאימים- אבל שרשרת פנינים או עגילים ארוכות וקלאסיות פשוט לא מיוצגות טוב עליה- יש לטעמי בחורות כמו אמה ווטסון שהיא צעירה וייצוגית לקולקציה כזו כי היא עובד עליה גם פשוט יותר וגם מתוחכם יותר! אבל זאת אני, הדעה שלי ומה שאני מרגישה כשאני רואה את הקמפיין!
    היא יפייפיה אבל לפעמים זה לא הכל- גם מה שהיא משדרת חשוב!

    דעתם של גברים חשובה במקרה של בר כי אני המון פעמים מוצאת את עצמי שומעת חוסר פרגון והרבה התלוננות על כל דבר שהיא קשורה אליו מ-נשים! אני לוקחת את דעתן בערבון מוגבל כי לצערי גם נשים חזקות ובטוחות בעצמן יש להן נקודה רגישה בהקשר של בר! (כמובן שזה לא נכון לגבי כולם פשוט מי שסתם דיברתי איתן לגבי הקמפיין) גברים סוגדים לה ואני מכירה המון גברים ובחורים צעירים שקונים תכשיטים יקרים וגם קצת פחות לבנות זוגן- וכי גברים (בעיקר ישראליים) לא רואים שום פגם בכל מה שהיא עושה! וסיבה נוספת היא שרוב הפידבקים הפחות טובים לגבי הקמפיין (עם הסבר רציונאלי מאחוריהם) היו מגברים להפתעתי- מלבד בחורה אחת לא שמעתי מילה טובה עם סיבה ודעה לגבי הקמפיין (גם נימת הדיבור הייתה קצת מתוך מקום של קנאה)

    השבמחק
  7. תראי,זה עניין של טעם וכפי שהבנת מהפוסט שלי, אני לא מתחברת לכל דבר שבר עושה.

    הקולקציה הזו היא הכי בייסיק שיש ועם כל הכבוד, אין יותר בייסיק משרשרת פנינים. בסרטון היא עונדת אותה בערב אבל, זו שרשרת שאפשר לענוד גם עם חולצה קלאסית ביום.
    אם היא מייצגת את זה טוב או לא, זה לחלוטין עניין שם טעם. בעיני, זה קמפיין מושלם בשבילה במיוחד אם היא רוצה [ואני מניחה שהיא רוצה] להשתחרר מאימג' הבייב הלוהטת שגברים מזילים עליה ריר.

    אני מניחה שקיבלת פידבקים לא חיוביים על הקמפיין דווקא מגברים, כי היא לא חצי עירומה שם. זו בדיוק הסיבה, למה אמרתי שדעתם לא באמת מעניינת אותי לגבי הקמפיין הזה.

    השבמחק
  8. הי,
    אתן מדברות הרבה על המחירים ותהיתי האם הם מפורסמים איפשהו? כי בלינק לא מצאתי :(

    השבמחק
  9. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    השבמחק
  10. היא יפהפיה אבל פשוטה ולא מתוחכמת, ונראית כמו מעודדת אמריקאית. פוקס מתאים לה, וגם התחתונים הבסיסיים שהיא מוכרת. מעבר לזה - בינתיים לא (אולי זה ישתנה בעתיד).

    השבמחק
  11. אני מודה שעד היום אני מתקשה להבין את ההתלהבות מהבחורה. אני יודעת, כנראה שמשהו דפוק אצלי בראש, אבל מבחינתי היא נראית נחמד וזהו...

    [זהו, סיימתי להיות מחרבת שמחות, אני הולכת]

    השבמחק
  12. אין כ"כ מה להתלהב ממנה, וזו בדיוק הנקודה. הפשטות שלה מתלבשת בול על הקמפיין הזה.

    השבמחק
  13. אני התלבטתי אם לקנות פריט מהקולקציה הזאת, ואחרי שעברתי על כולה קניתי מהקולקציה הרגילה, למרות שהיא יקרה משמעותית. הפריטים האלה ילדותיים מדי, והאיכות שלהם לא מתקרבת לזאת של הקולקציות הרגילות של שטרן.

    השבמחק
  14. מסכימה איתך שאין בכלל מה להשוות בין הקולקציה הרגילה לזו הצעירה [בתור מישהי שיש לה פריטים מהקולקציה הרגילה] - לא באיכות ולא במחיר.
    אני חושבת להוסיף פריט מהקולקציה הצעירה לאוסף שלי מתוך מספר פריטים ספציפיים שבקולקציה.

    בכל מקרה, תתחדשי! ☺

    השבמחק