29.7.12

אני שונאת ימי ראשון

אני יודעת שלא אמרתי כאן משהו חתרני במיוחד או בכלל אבל, אני שונאת ימי ראשון. לצורך העניין, אני גם לא חובבת גדולה של ימי שני או שלישי וגם, ימי רביעי הם לא מהאהובים עלי ביותר ואפילו אגדיל ואומר, שימי רביעי הם מהמיותרים שבימות השבוע.

מעניין לעניין, באותו עניין...ימי ראשון.
אם כבר לעשות את הצעד הזה ולהתחיל אותם, אז העדיפות היא להתחיל אותם בקול תרועה. עם משהו צעקני, משהו כזה שאומר - "הנה אני כאן ואני אתמודד! הא!"


אני מוצאת שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם ימי ראשון ועם ימים אחרים, שהם לא ימי חמישי, שישי או שבת, היא להתלבש בהתאם. נגיד, אם כבר מכנסיים אפורים וטי-שרט לבנה ופשוטה, אז לפחות שיהיה איזה ורוד פוקסיה מטורף בכל הסיפור הזה, שיזעזע קצת אנשים [לפחות בהתחלה] ויגרור אחריו תגובות ומבטים של "מי זאת השמחה הזאת ולמה היא לא יודעת שיום ראשון היום?!"



"מי זאת השמחה הזאת ולמה היא לא יודעת שיוםר אשון היום?"

האאוטפיט הזה יכול לגרור שאלות נוספות, מעבר לזו שקשורה בשמחה וחוסר מודעות קלנדרי. שאלות כמו "למה היא עם ג'קט בחום הזה?"
או!
התשובה פשוטה: מזגן.
החלטתי שכל עוד חם ומגעיל וגם לח ואביך כל אחד לחוד אבל, גם ביחד אני אתלבש לכבוד המזגנים. בתור חובבת מושבעת של לבישת שכבות, מצאתי שגם בקיץ המפלצתי הזה, שבו גם חובבת קיץ כמוני סובלת, אני אתלבש לא לכבוד הקיץ אלא, לכבוד המזגנים.

היום שלי ברובו מתנהל בתוך מזגן משרדי ואיתני, ואם יש גברים בסביבה [לצערי, יש.] אז המזגן מתחיל להתשולל ולעבוד על 16 מעלות צלזיוס בין אם יש צורך בכך ובין אם לאו. זו בדיוק הסיטואציה שבה אני בוחרת ללבוש ג'קט ורוד ומהמם ולא לפתוח פה ולהזכיר את השחלות שלי שקופאות ואז לשמוע, שבשביל מישהי בגילי אולי זה דווקא רעיון בכלל לא רע אם איזו ביצית או שתיים יקפאו. אני "מזעזעת" את הגברים בסביבתי על ידי לבישת בגדים שבגדול, לא הולמים את מזג האויר ששורר מחוץ למשרד ואם אפשר, אז גם בצבעים שהרישתית הגברית לרב לא מסוגלת להתמודד איתם.

אאוטפיט: טי שרט H&M | ג'קט Juicy Couture | מכנסיים Gap

אגב, בניגוד לג'קט הורוד החורפי שברשותי, הג'קט הזה הוא ג'קט כותנה עם ביטנה חלקית [באזור השרוולים והגב העליון], מה שהופך אותו לג'קט אביבי/קייצי במדינות בהן מזג האוויר בוחר שלא להצית את עצמו כאות מחאה.

גילוי נאות: הג'קט התקבל כמתנה מחברת Juicy Couture.
ניתן להשיגו ברשת חנויות פקטורי 54.

שבוע רווי מזגנים וג'קטים ורודים!
Kisses


14 תגובות :

  1. זה ממש יפה לך ואת כל כך חמודה בתמונות שזה משכיח ממני את העובדה שיום ראשון היום...

    פוקסיה זה לגמרי הצבע שלך!

    השבמחק
  2. אני אוהבת פוקסיה ☺
    תודה!

    השבמחק
  3. לא נעים לי להגיד אבל אצלי במשרד יש גבר מעצבן שמעלה את הטמפרטורה ל-26 מעלות בעוד אני מורידה ל-22 קבוע (כנראה שגברים שמתנהגים מכו השטן צריכים להרגיש בבית). ג'קט זה רק חלום רחוק :(.
    אין ספק שורוד זה ה-צבע שלך.

    השבמחק
  4. הג'קט מדהים, אני מאוד מאוד התלבטתי לגביו ובסוף לקחתי את השמלה. תתחדשי, מאוד מאוד יפה!

    השבמחק
  5. הרבה יותר מוצא חן בעיניי מהתאום החורפי שלו. ואולי זה בכלל בגלל העובדה שאת פה עם שיער פזור..

    השבמחק
  6. מיכל - כך או אחרת, גברים זה עם שאי אפשר להתמודד איתו כשזה מגיע לטמפרטורה וחבל, היינו יכולים להיות אחלה שבחרים ;)
    אני מאוד אוהבת ורוד, תודה!

    שרונה - הג'קט כבש אותי די במידי :) תודה.

    מרג'ורי - יש מצב שזה השיער. השיער הצמוד-צמוד החורפי שלי נראה "נוקשה" מידי גם בעיני במבט לאחור.

    השבמחק
  7. מהממת! הורוד מחמיא לך מאוד והטוטאל לוק מקסים!

    השבמחק
  8. הג'קט היסטרי! אני ממש אוהבת זריקת צבע כזו לרענון. בהחלט אחד טוב לתחילת השבוע...

    השבמחק
  9. הג'קט מהמם! וחוצמזה, ורוד הוא הצבע האהוב עלי ביותר.

    השבמחק
  10. הי,
    הז'קט נראה מהמם. אבל רציתי לשאול איזה איפור שמת? כי את נראית קורנת יחסית ליום ראשון ביולי ישראלי..

    השבמחק
  11. את נראית פשוט מקסים עם הז'קט, אין כמו זריקת צבע משמחת להתחיל שבוע אפור

    השבמחק
  12. ממש יפה לך הוורוד, אין ספק שג'קט כזה יוסיף שמחה לכל יום ראשון מבאס. הלוואי יכולתי גם אני לשבת עכשיו עם ג'קט - בדיוק התקלקל אצלינו במשרד המזגן.

    השבמחק
  13. כל יום מחדש המחשבה שאני צריכה לצאת מהבוקסר והגופייה וללבוש בגדים אמיתיים מזעזעת אותי, אז להתלבש לכבוד המזגן? הלוואי והייתי מרגישה צורך ללבוש שכבות גם מתחת למזגן ;)

    אבל אהבתי את הנקמה האלגנטית שלך בכל החבר'ה שמנסים ליצור סביבה מזמינה לפינגווינים. יפה לך הוורוד הזה

    השבמחק
  14. תודה על כל התגובות המפרגנות, אני מאוד שמחה שאתן אוהבות אותי בורוד בדיוק כמו שאני אוהבת את עצמי בורוד!

    לגביה איפור, אני אוסיוף פירוט בגוף הפוסט.

    השבמחק