31.7.12

עוד לא יום חמישי?

ביום שישי הקרוב יתקיים ט"ו באב - חג הפיוס והאהבה היהודי.
אני אישית, לא חושבת שיהודים אוהבים אחרת משאר העמים או הדתות ומצד שני, יש מספיק סקרים שמוכיחים אחרת בטוענה, שהמאהבים הטובים ביותר הם לא בהכרח דוברי עברית כשפת אם.
אישית הייתי שמחה להתייחס לחג זה יותר כחג של פיוס וחמלה - אותה תכונה אנושית שהולכת ונכחדת מן העולם.

לי באופן אישי, אין כל כך עניין בחגי אהבה יהודים, נוצרים או בודהיסטיים [אם יש ואני בטוחה שיש גרסה זו או אחרת] וזה ללא קשר אם אני נמצאת במערכת יחסים או לא. איכשהו, אני לא מרגישה צורך בלאבי-דאבי וארוחת ערב לאור נרות. אני מצטערת, אני גם ככה לא רואה מי יודע מה טוב ובחושך, כשרק אור נרות מאיר לי על הצלחת, אני בטוחה שאקח ביס ממשהו שאצטער עליו אחר כך.

גם לא מעניין אותי לבלות סופשבוע בצימר שכוח אל בצפון או דרום לכבוד החג ולטבול בג'קוזי יחד עם בן זוגי ושאר חיידקי הקולי. יתרה מזאת, לבלות ערב של אוהבים בדאבל דייט - תירו בי בבקשה, ויפה שעה אחת קודם.

עם כל זה - כש"זה" כולל את הררי הציניות שאני נושאת עימי מידי יום ביומו, אני בהחלט נהנת מהמאמצים הרבים שחברות השיווק עושות על מנת להרוויח עוד לירה. המאמצים האלו מפיקים לרב את המיטב שבמבצעי הטואלטיקה והקוסמטיקה וכן, את מיטב הפריטים הורודים שאפשר להתקל בהם במהלך השנה.

מתברר, שציניות לא מנטרלת חיבה לורוד.




מלמעלה בכיוון השעון:

1. טבעת ה. שטרן מקולקציית My Collection | מחיר 5,588 שקל

2. מארז לאוהבים מבית סבון:  קופסת אחסון קשיחה, תיק איפור, קרם ידיים, קרם רגליים, קרם גוף, שקיק פתיתי סבון ריחניים | מחיר  129 שקל [קיים גם מארז לגברים].

3. עגילים וטבעת ה. שטרן מקולקציית My Collection | מחיר עגילים 4,589 שקל | מחיר טבעת 3,379 שקל

4. ל'אוקסיטן, מארז צ'רי פרינסס: תיק איפור, שמפו, מרכך, קרם לחות | מחיר 99 שקל

5. בושם Aura סברובקסי | תיק קלאטץ' מתנה ברכישת הבושם | מחיר הבושם החל מ - 320 שקל

6. שפתון Voluptuous Lipstick מאדינה מילאנו | מחיר 69 שקל

7. במרכז >> מתנת כל המתנות הורודות [לפחות בשבילי] >>
בושם Womanity טרי מוגלר | מחיר 337 שקל ל- 50 מ"ל.

רמז רמז >> בושם בושם



"דואו-ספא" החדש במלון לאונרדו פלאזה בירושלים


ואם בכל זאת לברוח קצת, אני אישית אוהבת יותר מלונות מאשר צימרים, איכשהו זה מרגיש לי יותר מפנק ו...נקי אם יורשה לי. בכלל, בצימר אני תמיד מרגישה מוזר והדבר הראשון שעובר לי בראש, זה אם הזוג בצימר לידנו עושה משהו שאני לא הייתי עושה.

יש לי גם שריטה קלה עם ירושלים וים המלח, אלה הם האזורים המועדפים עלי לנופש בארץ. כנראה, שמה שעושה לי את זה, זה משהו בנוף השונה מהנוף היומיומי שלי. היה יכול להתאים לי מאוד לברוח לסופשבוע ב"לאונדרו פלאזה" בירושלים [יש להם פינוקים לט"ו באב, כמובן אבל בלי שום קשר לזה] אבל, אני אברח לי לסטודיו הממוזג של "מדוזה" על מנת סוף סוף לשים את ידי על התיק שבו חשקה נפשי מהקולקצייה החדשה "אורנמנטיקה".

ביום שישי יתארחו בסטודיו גם מעצבת התכשיטים אוסנת הר נוי, הבנות של "גולדפיש" עם השרשראות הקיציות שלהן [לי יש את החורפית] וגם נועה לוי-ערן מנעלי Abramey. כמו שאני ואתן מכירות את הבנות, קאווה תישפך כמו מים ואהבה ופיוס יחגגו כפליים!






ניפגש בשישי



עד אז, תתפייסו.






6 תגובות :

  1. את צודקת לגבי הבושם הזה. הוא פשוט אלוהי! אני לא מחליפה!

    השבמחק
  2. אוי, כמה שאת טועה..
    איזה חג נהדר זה שטות באב! לראות את הגברים מתרוצצים בחנויות וקניונים כמו אוגרים על הגלגל וחושבים על מה יכול לרצות את"מאמי", "כפרה" או "חיים"..זה שווה את הכל!

    ועכשיו ברצינות - הטבעות הזו, של שטרן..את חושבת שתהיה עליה הנחה בקרוב?

    *פוסט מעולה!

    השבמחק
  3. לא הייתי עוצרת את נשימתי בהמתנה להורדת מחירים בה.שרטן :)

    השבמחק
  4. פוסט יפה מאד, בכלל כל הבלוג הזה ממש יפה.







































    קונגא'ק
































    .

    השבמחק
  5. פוסט יפה מאד, בכלל כל האתר הזה משגע.
















































    קונגא'ק









































    .

    השבמחק
  6. התמונות‏ ‏שלך‏ ‏מדיהימות‏ ‏וכל‏ ‏כך‏ ‏יפות‏ ‏ממש‏ ‏לשטוף‏ ‏את‏ ‏העיניים. הייתי‏ ‏רוצה‏ ‏לדעת‏ ‏לצלם‏ ‏ככה‏ ‏בדיוק.גם‏ ‏הכתיבה‏ ‏שלך‏ ‏יפה‏ ‏ממש‏ ‏בגובה‏ ‏העיניים‏ ‏ובלי‏ ‏שום‏ ‏פוזה !

    השבמחק