18.8.12

משבת לשבת

כל פעם שיש לי שבוע עמוס או מלא בחוסר השראה, אני מתחילה לחשוש שהבלוג שלי יהפוך להיות בלוג של "משבת לשבת". אני מודעת לזה שזה ממש לא כיף לקרוא בלוג שבו יש תדירות נמוכה של פוסטים ואני לא מוצאת את עצמי הרבה במצבים של חוסר השראה אבל, התקופה האחרונה ממש בעייתית מבחינתי וזאת מכמה סיבות. תחילה, אני [שוב] בתקופת ביניים - סיימתי דברים, אני מתחילה דברים או רוצה להתחיל דברים, צפויה לעבור דירה [אם נגיד, אני אמצא אחת כזאת ותודה לתל אביב] ושנית, אני רוצה לשנות כמה דברים בחיי וזה גורם לי לאי שקט, כי המחשבות כל הזמן מתרוצצות ואני משגעת את כל הקרובים אלי בשאלות ובבקשה לעצות וכן הלאה [ותודה לחבר שלי, שאוהב אותי לטענתו ולבן דוד שלי, שאוהב אותי לטענתו ולחברתי ק', שאוהבת אותי ושלטענתה, אין לי מה לדאוג. אני כמובן, אוהבת את כולם בחזרה ומשתדלת לא לדאוג.]. 

כבר הייתי במצבים כאלה בעבר ובסופו של דבר אני מצליחה להתגבר על כל המכשולים, אם יש כאלו, ולצאת מנצחת. אני מקווה שגם הפעם הדברים יסתדרו כמו שאני מקווה שהם יסתדרו. 

בינתיים, זה לא שחסר לי מה לחלוק, יש לי כמה רכישות כייפיות, תכשיטים חדשים ומעצבת מוכשרת שכדאי להכיר. בנוסף, יש לי גם מיגרנה היום לראשונה מזה שנה וחצי ואני מנסה להלחם בה בעזרת כדור שגורם לי להרגיש קצת כמו נודל במרק עוף אסיאתי. ככה שאם הדברים שכתבתי כאן נשמעים כמו ערבוביה של כלום ושום דבר - נאשים יחד את "רילרט". את כל הדברים שאני רוצה לחלוק, אשאיר לשבוע הבא, אולי אפילו כבר מחר, אם תרצה המיגרנה ותלך לה אל דרכה. 

בינתיים, אשאיר אתכם עם שיר שגם הוא, ככל הנראה, נכתב תחת השפעתו של כדור המיגרנות המופלא "רילרט". אחרת אין הסבר לתחושת ה"מה קשור?!" שמלווה את השיר השמח הזה, שאני ממש אוהבת. 



שבוע טוב!


7 תגובות :

  1. תרגישי טוב מותק ובהצלחה במבחנים ובחיפוש הדירה (אם אשמע על משהו - אגיד). וחוץ מזה שלכולנו יש תקופות בחיים, שבמהלכן יש לנו חוסר זמן/השראה וזה ממש בסדר. כולנו כאן מחכים לך בשקט :)
    שבוע טוב יקירה ונשיקות

    השבמחק
  2. המבחנים כבר מאחורי :) תודה על האיחולים, כיף לשמוע!

    השבמחק
  3. אל דאגה, הפוסטים שלך תמיד שווים את ההמתנה :)

    בנוסף, תיזהרי עם רילרט ודומיו, יש לנם נטייה רק לדחות את המיגרנה ולא לרפא אותה (למעשה, התרופה הבדוקה היחידה היא שינה).

    השבמחק
  4. יש תקופות כאלה, ואני בטוחה שתעברי את זו כמו גדולה.

    המון בהצלחה!

    השבמחק
  5. תרגישי טוב! אוהבים את הבלוג שלך מספיק כדי להחזיק מעמד עד שתפרסמי שוב, אל תדאגי(: גם אני אוהבת את השיר, מזכיר לי תקופה יפה באוסטרליה, הארץ שלמטה..

    השבמחק
  6. MoranSha - אני לוקחת רילרט רק כשהמצב ממש קריטי וזה באמת אחת לשנה אם לא פחות. שינה בהחלט עובדת בשבילי :) תודה!

    שני - הכל טוב ויהיה טוב :) תודה

    גילי - תודה רבה, תמיד כיף לקרוא תגוות כאלה!

    השבמחק
  7. טוב שנזכרתי להגיב... אני מקווה שלפחות עד עכשיו המיגרנה כבר עברה.

    שיהיה המון בהצלחה, אני בטוחה שהדירה הנכונה מחכה ממש מאחורי הפינה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...