26.8.12

שבוע האופנה של הטלויזיה

אני שוב חולה.

אני חושבת שהשנה האחרונה הייתה מהמחורבנות שבחיי בכל הקשור למחלות ויראליות. החל מדלקת ריאות בה חליתי לראושנה בחיי לפני פחות משנה ועד לכל מיני דלקות עיניים ויראליות [WTF?] וכן הלאה. אז אני שוב עם מד חום בפה והנה תובנה מהיום בבוקר - להתעטש עם מד חום בפה לא מביא לתוצאות חיוביות בשום אספקט. 

יום חמישי אחרי עבודה כבר הרגשתי שמהו לא תקין איתי, הלכתי לישון ממש מוקדם וישנתי במשך חצי יממה. את הסופ"ש העברתי בכתיבה ובצפייה בסרטי אופנה דוקומנטריים. עשיתי רוטציה בין ערוץ שמונה שכבר התחיל את "שבוע האופנה" שלו וצפיתי בסרט על נעלי עקב, שעשה לי חשק לקום מהמיטה ולהוציא את כל נעלי העקב שלי החוצה, למדוד, להסתובב בבית, כאילו הייתי בת שש.

אחר כך, עברתי למיטה עם המחשב וצפיתי בכמה DVD's ששלחו לי דווקא מ- YES דוקו. שבוע האופנה של YES דוקו מתחיל היום ויסתיים ב - 1/9. אני צפיתי בסרט על דוגמניות העל - אז והיום - שישודר היום ב - 22:00 והוא בהחלט שווה צפייה. נותן כמה נקודות למחשה. בכלל, קיבלתי כל כך הרבה נדוקות למחשבה, במיוחד אחרי שצפיתי בסרט "דוגמנית, ילדה." שישודר ביום חמישי, ה - 30/8 בשעה 22:00 וחצי מהזמן הייתי עם פה פעור לא כי לא יכולתי לנשום דרך האף, אלא כי הייתי בשוק בפעם המיליון מהחברה שאנחנו חיים בה. 


©Meghan Brosnan

כדי לצאת מהבאסה, עברתי לסרט על המעצבת האהובה עלי והראשונה בהכרתי בהיותי בת 9. זה היה בחופש הגדול וביליתי כמה ימים עם אחותי במחלקת עיצוב אופנה ב"שנקר", היא עבדה על פרוייקט ואני הלכתי לספרייה שם צפיתי בסרט דוקומנטרי על ויויאן ווסטווד. זה היה מהמם. הסרט "ויויאן ווסטווד - עשה זאת בעצמך" ישודר ביום שישי ה- 31/8 בשעה 21:10 והוא מעורר השראה וכייפי לצפייה. 

©ARTE

יש עוד כמה סרטים לא רעים בכלל שישודרו במסגרת "שבוע האופנה" של הטלויזיה, אם יורשה לי לקרוא לזה כך. 
מומלץ בחום ולא רק לאנשים שחולים בשפעת המזגנים.

תרגישו טוב ושבוע טוב!





5 תגובות :

  1. wow,looks great :) even if I can't understand what you're writing I think your blog is great. keep up the amazing work, dear. and feel free to check out the latest post on my fashionblog as well, if you like :)

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    השבמחק
  2. תודה על ההמלצות.
    אקליט את ויויאן וסטווד ואבדוק מה עוד ישודר.
    סרטים על דוגמניות מדכאים בעיני, אפילו זה ששודר אתמול, על צלם הדוגמניות והשחקניות (שכחתי את שמו).
    אחד מסרטי האופנה האהובים עלי הוא על גיליון ספטמבר 2007 של ווג, שכולל ראיונות עם כל מיני פונקציונרים בווג האמריקאי, וביניהם גם עם גרייס קודינגטון המצויינת.
    תרגישי טוב!

    השבמחק
  3. חצאית מיני - אוי! זה מצויין הסרט הזה של על גיליון ספט' 2007.
    תודה רבה מתוקה :)

    השבמחק
  4. אני לא הולכת למחוק את "נעלי עקב- אהבה/ תשוקה" מספריית המוקלטות של יס לעולם! תענוג לעיניים :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...