28.8.12

ולפעמים...זה לא מצליח

הרבה זמן שאני מתכננת לעלות פוסט ובו מוצרי קוסמטיקה שלא הצלחתי למצוא איתם שפה משותפת והנה זה קורה עכשיו. חשוב לי להדגיש, שזו דעתי האישית בלבד ואם יש כאן מוצרים שעבורכן [או עבורכם] כן עובדים, אשמח שתשתפו אותי. אולי אני עושה משהו לא נכון? אולי מרחתי את זה על העיניים וצריך למרוח את זה על השפתיים? מי יודע...

אני אתחיל בשני מוצרים של MAC שמעצבנים אותי ברמה אחרת. יש לי לא מעט מוצרים של MAC [לא כמו לבנות אחרות שאני מכירה, אני קצת יותר "מחושבת" נקרא לזה ככה...אבל יש] ושני המוצרים האלה לא הצליחו להתחבב עלי עד עצם היום הזה. 


שפתון Velvet Teddy בגימור מאט, שהותאם לי על ידי מאפר בסניף רמת אביב לפני הרבה זמן. באור של החנות זה נראה נהדר - סוג של ניוד אבל לא כאילו ששמתי קונסילר על השפתיים. הגוון נראה מאוד טבעי ונעים. יום למחרת, באור יום, הוא נראה לא טבעי ולא נעים ושבכלל לא מחמיא לגוון העור שלי עד לכדי כך, שהוא גורם לי להראות כמו אחרונת הפרחות ששוב מרחה שפתון חום. רק חסר לי לשים תוחם שכהה בשני גוונים וזהו, פרחה בניינטיז זו אני! 
מחיר: 89 שקלים

Cream Color Base בגוון Pearl היה צריך להיות ההיילייטר המושלם, אז היה...במציאות מדובר בעיסה מעצבנת שנמרחת ונמסה מכל מקום אפשרי שבו מרחתי אותה. בתור צללית - אסון, בתור מדגיש לעצם הגבה - נמצא כעבור מספר שעות כמדגיש עצם הפיקה [כן, זו שבברכיים] וכן הלאה. 
מחיר: לא זוכרת ועדיף שלא אזכור, כי אז אני סתם אתעצבן. אל תזכירו לי!



מסקרה Lash Architect4D של לוריאל* - מי שעוקבת אחרי שפייסבוק, יודעת שכבר מזמן התבכיינתי עליה אבל, הנה עוד הזדמנות לעשות את זה. אני אנסח את זה באופן הבא: מי שאוהבת עיגולים שחורים מתחת לעיניים, כי זה מזכיר לה פנדה והיא אוהבת להיראות כמו פנדה, אז זו המסקרה בשבילה! בהצלחה.
מחיר: 109.99 שקלים לפני הנחות.


מסקרה Illegal Length של מייבלין* - חדשה של מייבלין, מאריכה ומפרידה בצורה מעוררת השראה ואז...פנדה. 
מחיר: 109.99 שקלים לפני הנחות.



Liquid Eye Pen של רבלון - חשבתי שאני ממש אוהבת אותו במשך כשבועיים ואז הבנתי, שאני לא אוהבת אותו בכלל. הוא יחסית עמיד עלי [ואני יודעת שעל אחותי הוא לא היה עמיד בכלל] וגם השימוש בו היה לי מאוד נח אבל - הנה זה בא - זה מתקבל בגוון אפרפר עלי ולא שחור. אני אוהבת אייליינר שחור והמקסימום שאני יכולה להתפשר עליו זה שחור כזה שמתקבל באייליינר ג'ל. פה, מדובר בפחות שחור ממה שיוצא כששמים פלואיד ליין של MAC, ממש כמעט אפור וזה גבירותיי וגבירותיי, לא כיף לי. 
מחיר: 89.99 שקלים לפני מבצעי 1+1 ולא שווה גם לא את המבצע.



עוד מוצרי שפתיים שלא הצלחתי למצוא איתם שפה משותפת למרות, שאני דוברת ארבע שפות ועוד חצי. 

ליפ גלוס של CK שקיבלתי במתנה באחת ברכישות בסטרוברינט - במילה אחת: פויה פלוס סמיילי עצוב. דביק, מתקבל עבה על השפתיים, קצת רוח וכל הקוקו נדבק על השפתיים. בקיצור, כל מה שלא תרצו בליפ גלוס שלכם.

שפתון + ליפ גלוס של קליניק מקולקציית Black Honey - דווקא את החלק של הליפ גלוס אני מחבבת יחסית אבל השפתון, שהוא סוג של ליפ באלם שלא נותן כיסוי מלא, פשוט לא טוב. נתעלם מזה שיש שם ממש מעט חומר ברמת הכמות [לא ברמת המחיר] ונדבר על זה, שהחלק של השפתון יצא מהטיוב שלו ונפל כל כך הרבה פעמים שכבר נמאס לי להחזיר אותו בחזרה.  תוסיפו לזה פקק שמשתחרר די בקלות והנה לכם תיק איפור מרוח ב"דבש שחור", הידד.

הצבע של הגלוס יותר אינטנסיבי מזה של השפתון וגם, לשפתון יש נטייה להתקבל על השפתיים עם גושים קטנים של צבע. מעין מושבות צבע בעלות פיגמנט חזק יותר מאשר בשאר השפתיים. 

בנוסף, על האריזה מצויין Long last glosswear - אז אני לא יודעת כמה זמן זה הרבה זמן בקליניק אבל, ב"דושנסקי" הרבה זה לא היה. כמו כל גלוס אחר - שתית/אכלת/עישנת/התנשקת/עשית משהו עם השפתיים >> לכי לחדש. 
מחיר: 129.9 שקלים [אם אני לא טועה] לפני מבצעים.

ליפ גלוס של מייבלין Color sensational Cream Gloss בגוון Coral Blush #415* - אני אסכם במשפט: מהרגע ששמתי אותו ליד המראה שנמצאת ליד הדלת ועד הרגע שירדתי ארבע קומות למטה, הוא לא היה יותר. לאן נעלם הגלוס? לא ידוע. ולא, לא עשיתי דבר מן הדברים שציינתי קודם שיש לעשות עם השפתיים וגם לא דברים אחרים, שלא ציינתי. 
תעלומה...

 ☺☻☺

לסיום, משהו משמח - שני מוצרים שלא התחברתי בהתחלה ואחרי כמה ניסיונות, הצלחתי להבין מה הקטע שלהם ומאז, אנחנו ביחסים ממש טובים.

משזף עצמי של פבוניה בוטניקה* - על פניו, מדובר במוצר שהייתי צריכה להתאהב בו מהרגע הראשון - הוא מכיל רק חומרים טבעיים והוא עושה גוון שזוף ויפה מבלי להחשף לשמש. מה בחורה יכולה לבקש יותר מזה?
נאמר לי מראש שיש צורך להשתמש בו לפחות שבועיים לפני שרואים תוצאות טובות. אחרי שלושה שבועות, כשכלום לא קרה לרגליים הקצרות שלי, החלטתי לתת עוד צ'אנס. עשיתי פילינג יסודי לפני המריחה של המשזף ודאגתי להקפיד למרוח קרם לחות מידי יום [אני לא מקפידה לרב קיץ לעשות את זה כל יום] על האזור הרלוונטי, שזה הרגליים במקרה שלי. 
מה אגיד לכם...זה עבד! 
מתברר שלשמור על לחות גבוהה של העור מביאה לתוצאות טובות יותר של השיזוף העצמי וגם, שומרת עליו לאורך זמן. 
אם לא גיליתי לכן את אמריקה, אני אנסה בפעם אחרת. 
מחיר: 210 שקלים


שמן לשיער  ELVIV Extraordinary Oil של לוריאל* - בגלל שאני רגילה להשתמש בשמן הזה של שוורצקוף פרופשיונאל על שיער יבש [הוא כל כך מדהים, שזה לא אמיתי בכלל], הנחתי גם את השמן הזה על שיערי אחרי שהוא כבר התייבש. זה הפך את השיער לשמנוני ו"כבד". בפעם השניה ניסיתי לשים על שיער רטוב/לח ואז השיער התייבש מהמם, ללא תופעות הלוואי שציינתי קודם לכן. 
מחיר: 49.99 שקלים [לפני הנחות] 




לפעמים, בחיים צריך לתת לדברים עוד צ'אנס וזה עובד.

גילוי נאות: כל המוצרים שסומנו ב - * נשלחו אלי מטעם החברות.


כל החוויות מהשימוש במוצרים המוזכרים הן חוויות אישיות שלי וכמו שציינתי בהתחלה, אם אתן כן אוהבות ונהנות מהמוצרים האלה, ספרו לי על זה! תאירו את עיני :). אם אתן שותפות לתחושה, שתפו גם, נעשה מעגל תמיכה. 

ובלי קשר, מה המוצרים שאתן לא אוהבות? 
או שאתם לא אוהבים? ;)



11 תגובות :

  1. אני חולקת עלייך כמעט בהכל!
    עם ה-CCB של מאק אין לי בעיה של עמידות. כל ה-CCB הם לא מוצרים עמידים, תמיד יש צורך לקבע אותם, כך שאני יודעת מראש איך לעבוד איתם.
    המסקרה של מייבלין - לא נוזלת לי. אבל נדירות המסקרות שלא עמידות עליי.
    המשזף של פבוניה - דפק ביצועים כבר אחרי השימוש הראשון!

    השבמחק
  2. אני מאמינה שכל אחת תחווה לפחות פעם אחת בחייה טעויות שכאלה. עם מסקרות ובכלל מוצרי עינים כבר מנסיון אני קונה רק(!) חברה יקרה (אסתי, לנקום)
    ראיתי פעם מישהי עם מסקרה (שעשתה לה ריסים משגעים) של לוריאל ובדקתי בפארם ואז בהבזק אמרתי לא קונה את הזולות האלה. גלוסים, יפים ככל שיהיו (והם יפים) אני לא מעיזה לקנות. שמתי פעם גלוס של ג'ייד וכשיצאתי מהחנות הוא כבר לא היה. אני מאמינה שה-velvet teddy לא כ"כ נראה נורא. שימי מריחה אחת על השפתיים (מנסיון עם שפתוני mac )
    יגרום לו להראות יותר עדין.

    השבמחק
  3. יופי של פוסט. עשית לי חשק להתלונן גם.
    אז הנה: הליפסטיין של רבלון, שנקרא Just Bitten: מדובר במעין טוש שאמור לצבוע את השפתיים בכתם צבע חינני ועמיד שיראה כאילו אכלת קרטיב, או נשכת את השפתיים. בצידו השני יש מעין "באלם" שאמורים למרוח על השפתיים אחרי הצבע, כדי שהשפתיים לא יתייבשו כליל.

    אז כמה גרוע הוא? נאמר זאת כך, אם חשקתן במוצר חד פעמי, לכו עליו. קניתי אותו בהנחה בסופרפארם, נדמה לי שעלה בסביבות ה 60 ש"ח. כשהגעתי הביתה פתחתי אותו ורציתי להשתמש בו, אך הבאלם נפל ברגע שפתחתי את הפקק. ניחא, לא בשביל הבאלם המעפן קניתי את המוצר. משחתי את השפתיים בטוש המגניב, נזכרת בילדותי העשוקה בה חשקתי תמיד בטושים ריחניים, ושמתי גלוס שקוף משלי, והייתי מרוצה. למחרת בבוקר ביקשתי להשתמש בטוש שוב, אך אויה - הטוש יבש לגמרי! (למען הסר ספק, סגרתי את המוצר כמו שצריך). כל ניסיון לצבוע את השפתיים ביותר מזרזיף צבע אקראי עלה בתוהו.

    מצד שני, אנצל את ההזדמנות שככה הארכתי בדברים ואמליץ על המוצרים של קרליין. ממש מפתיעים לטובה, במיוחד הליפגלוס העמיד Everlast

    השבמחק
  4. IsraelMakeup - המשפט הראשון שלך מאוד דרמטי ביחס לשאר הדברים שכתבת...כמעט נלחצתי. בכל מקרה, ה- CCB לא מחזיק עלי בשום מקום גם לא עם בטון מתחתיו. אם רב המסקרות לא נמרחות עלייך, אז אין מקום להשוואה בכלל וכנ"ל לגבי השיזוף העצמי. לדעתי זה קשור לגוון העור.
    זה כל הכיף, על חלק דברים מסויימים עובדים ועל חלק לא :)

    מיכל ב - דווקא יש מסקרה של לוריאל שאני תמיד חוזרת אליה וזו הטלסקופיק, שהיא פשוט מעולה עלי. מסכימה איתך לגבי גלוסים.
    ניסיתי את ה TEDDY בשכבה אחת, מעל שכבת שפתון לחות ומה לא, פשוט לא מסתדר לי הגוון :) לא נורא.

    ברווזה - אוי זה נשמע מעצבן ביותר!
    יש מוצר דומה גם למייבלין והוא גרוע בערך כמו זה של רבלון שתיארת פה.
    מסכימה איתך לגבי קרליין, יש להם הרבה מוצרים טובים.

    השבמחק
  5. אני ממש שמחה לקרא שזה לא רק אני עם הגוון האפור של הליינר של רבלון. זאת אומרת, עצוב לי שזה לא הסתדר גם לך, אבל לפחות אני יודעת שזה לא ספציפית שלי. משום מה על טיפני די זה תמיד יוצא שחור.... בכל אופן, לא ניסיתי את השפתון של מאק הספציפי שדיברת עליו אבל להרבה מהם יש נטייה לשנות קצת גוון אחרי כמה דקות על השפתיים וזה די מרגיז.
    לגבי ה ccb - אני משתמשת בשלי על עצמות הלחיים ומעל השפה העליונה . על עצמות הלחיים אני עוברת אחרי זה עם סומק וזה נשאר עליי כמה שעות טובות בל לא כל היום. לא ניסיתי מעולם למרוח אותו על אזור העיניים וגם לא אנסה כי יש לי תחושה שיהיה אפקט נזילה רב...:)

    השבמחק
  6. לא היתה לי התנסות אישית עם רוב המוצרים, אבל עם מוצר אחד כן - הליפגלוס של CK (לא בגוון שאת הזמנת אבל מאותה סדרה). הוא באמת פויה שלא ברא השטן. דביק, מצחין ועם שימר מהגהינום.

    השבמחק
  7. הכי אהבתי את סיפורי הפנדות :-) מסקרה שעושה עיגולים שחורים, לא תודה. האמת, שלא התנסתי באף אחד מהמוצרים שכתבת עליהם פה (נסיתי את המסקרה של לוריאל בגרסה הקודמת שלה לפני שנים ואני לא זוכרת שהיא השאירה עיגולי פנדה :) יכול להיות שהנוסחה היתה שונה...)
    אהבתי את הפוסט, כתוב בצורה משעשעת וקולחת והצילומים ברורים ויפים.

    השבמחק
  8. LOL
    אני שמחה שפתחתי את הפוסט הזה על הבוקר. כי הרגע גיליתי שלא יום חמישי אלא רביעי, כמובן שנכנסתי לדיכאון ואין דבר שמוציא אותי מדיכאון מהר יותר מאשר עוקצנות מילולית. אז שאפו על פוסט מעולה :)

    השבמחק
  9. Julie - גם אני שמתי לב שעליה זה תמיד שחור ואני חושבת, שאולי מדובר בפורמולה קצת שונה. לפעמים מה שמגיע לארץ שונה ממה שיש בארה"ב.

    VanityGirl - ממש ככה.

    Lidia - ניסיתי בעבר את הגרסא הקודמת של המסקרה הזו של לוריאל, והיא הייתה טובה יותר ובהחלט שלא עשתה אותי פנדה. כנראה שבאמת היה שינוי בפורמולה ובאמת שאני אוהבת פנדות...רק לא רוצה להראות כמו אחת :)
    תודה שאהבת!

    BeautyBitch - נו והנה התגובה שלך עשתה לי את יום רביעי לגמרי שווה את זה. תודה מותק!

    השבמחק
  10. כנראה שהדבר החיובי היחידי שיצא מההתנסויות האומללות זה הצחוק הבלתי נשלט שצחקתי כשקראתי את הפוסט.

    ומצד שני... מתבאסת בשבילך שהתאכזבת :/ [אפשר להציע בעדינות קבוצת החלפות בפייסבוק?]

    השבמחק
  11. נו, אם יצא גם משהו חיובי מכל זה, אז בכלל נהדר :)
    לגבי קבוצת ההחלפות...אני אנסה להיות עדינה גם כן ולשאול, אלה הרי מוצרים שניסינו, אני היחידה שזה קצת מגעיל אותה להשתמש במוצרי קוסמטיקה של בחורה אחרת? שהיא לא חברה/משפחה. :(
    לא יודעת, אולי אני מגזימה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...