3.8.12

יום שישי את יודעת

בפוסט מתחילת השבוע, בו אני מספרת לכם על כמה שאני שונאת ימי ראשון, נשאלתי במה הייתי מאופרת באותו היום. בהתחלה, חשבתי פשוט להוסיף את הפרטים לגוף הפוסט אבל, היום החלטתי לצלם את כל המרכיבים של האיפור ולהכין פוסט שיסגור את השבוע.

מעין סגירת מעגל שכזו.



באותו יום, גם אני אהבתי מאוד את האיפור שלי, שמבחינתי היה עדין ופונקציונאלי - שזה אומר מדגיש מה שצריך ומטשטש מה שצריך והכי חשוב, גורם להרגיש בנוח ולא תחת מסכת איפור כבדה ומגעילה.


אלה כל המוצרים שהשתמשתי בהם ואני יכולה להגיד, שמדובר בלא פחות מפייבורטים שלי של כל הזמנים. יש פה מוצרים חדשים וישנים וכאלה שמתחלפים במוצרים אחרים כל כמה זמן אבל, כרגע בהחלט מדובר בשילוב מנצח בשבילי.

מהפינה השמאלית למטה בכיוון השעון:
1. איי-ליינר MAC Fluid line - Avenue
2. קונסילר Bourjois Healthy Mix גוון 53
3. *בסיס מייקאפ Lancome Teint Idole Ultra 24H גוון 035
6. MAC Paint pot in Soft Ochre
7. *מסקרה לוריאל טלסקופיק החדשה


את הסומק והברונזר הזמנתי מסטרוברינט  די מזמן ואני אוהבת להניח אותם עם מברשת של Real Techniques של סמנת'ה צ'אפמן מצמד הפיקסיוו ביוטיוב הזמנתי די מזמן מאתר IHerb כחלק מסט. היא מעולה לקונטור עם ברונזר והיא גם מתאימה להנחת סומק. זו בהחלט אחת מהמברשות האהובות עלי בכל הזמנים, כי היא פשוט מעולה.

לא הנחתי בכלל פודרה על הפנים, בגלל שלמייקאפ הזה של לנקום, יש נטייה להפוך לפורדתי במרקם שלו לאחר שמניחים אותו על הפנים. משהו בסגנון של הקולור סטיי של רבלון [גם מהאהובים עלי] אבל, פי כמה טוב יותר. אם אני יוצאת לערב בחוץ, אני לרב לוקחת איתי פודרת בלוט של מאק לטאצ'-אפים. כפי ששמתם לב, את המייקאפ הזה אני מעדיפה להניח באמצעות האצבעות. הקונסילר הזה של בורז'ואה הוא מהטובים ביותר שנתקלתי בו לאחרונה והוא נהדר למתחת לעיניים. לי אין כהויות כמעט בכלל והוא נותן לי ליפט נחמד לאיזור, כך שאם מישהי זקוקה לכיסוי רציני יותר והסתרה של כהויות, אולי זה לא המוצר בשבילה.


מימין: False Lash TELESCOPIC | משמאל: TELESCOPIC

כתבתי כבר בעבר שהטלסקופיק של לוריאל היא המסקרה האהובה עלי ביותר מבין אלו שאפשר למצוא אצל המותגים העממיים. היא מאריכה ריסים בצורה קסומה כמעט ומפרידה אותם. המברשת שלה [בתמונה משמאל] היא דווקא כזו שאני יודעת שלא כולן אוהבות, אני דווקא מעדיפה כזאת מאשר מברשת גדולה מאוד.

ימין: טלסקופיק החדשה | שמאל: טלסקופיק ישנה
קיבלתי את הטלסקופיק החדשה להתרשמות וחוץ מהאריזה החדשה שהיא הרבה יותר מגניבה [הכסופה], שגם נסגרת טוב יותר, למברשת החדשה יש קימור. אני אוהבת את שתיהן...בשבועות האחרונים השתמשתי בשתיהן לסירוגין כדי לראות האם אני מרגישה באיזשהו הבדל משמעותי ואני חייבת להגיד שלא. שתיהן מעולות בעיני ואם הייתי חייבת לבחור, הייתי קונה את החדשה בגלל האריזה שנסגרת טוב יותר [עם קליק]. אגב, את הטלסקופיק המקורית, קניתי בסופר פארם ביפו [על שדרות ירושלים] במבצע, תמורת 39 שקלים. שמתי לב, שמכל הסופר פארמים דווקא בזה יש מבצעי איפור נהדרים ללא קשר למצבעי ה - 1+1 שיש בכל הסניפים. בעבר, יצא לי לרכוש מסקרות של פופה ב - 39 שקלים לאחת. הטלסקופיק החדשה עולה 109.9 שקל וכמובן, שיש הנחות.



לצלליות השמשתי בזוג האהוב עלי, שתי הצלליות של מאק: הבהירה Jest והכהה יותר היא Star Voilet. מעליהן, השתמשתי לאיי-ליינר מסדרת הג'ל ליינרים בגוון Avenue שיצא ב...באמת שאני לא זוכרת איזו קולקציה ואין לי מושג אם הוא נמצא במגוון באופן קבוע. מתחת לצלליות אני משתמשת בפיינפוט Soft Ochre שנותן אחיזה טובה יותר לצלליות.



לצלליות השתמשתי במברשת Crease brush של Real Techniques מסט העיניים שבו יש גם את המברשת לאייליינר וגם, במברשת טשטושים של מאק מספר 224.

גילוי נאות: שלושת המוצרים שסומנו בכוכבית נשלחו אלי מטעם החברות.

זה הלוק על מרכיביו ובשבילי הוא אחד מהשילובים הטובים והאהובים ביותר. את איפור העיניים אני נוטה להחליף פה ושם אבל, עם המייקאפ והקונסילר אני נשארת.

מאחלת לכם סופשבוע מהנה!



3 תגובות :

  1. שמעתי שהמברשות האלו מעולות, את לא הראשונה שאומרת. אני מתה להזמין בעצמי אבל יש לי כל כך הרבה מברשות שאני לא יודעת אם אני צריכה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...