30.8.12

פעם ראשונה בים

אני לא יודעת אם הזכרתי את זה בעבר בבלוג, נראה לי שכן, אבל אני מעולם לא ביקרתי אצל קוסמטיקאית. הסיבה לכך היא פשוטה, אני לא מפסיקה לשמוע סיפורי זוועה מחברות, חברות של חברות ונשים אקראיות באוטובוס, על המלחמה שעברה על הפנים שלהן ברגע שהן הפקידו אותם בידיה הלא תמיד נאמנות של הקומסמטיקאית. לא רק סיפורים שמעתי, היו גם דברים שראיתי במו עיני וכיוון שבשנה האחרונה עור הפנים שלי עבר כברת דרך ולאחרונה - טפו טפו טפו - חזר לעצמו, לא חשבתי לרגע לגשת לקסמטיקאית ולבדוק מה המצב.
לפני שבועיים הוזמנתי [להלן, גילוי נאות] לעבור טיפול במרכזי רונית רפאל.
דממה בקו הטלפון...מיראל מעבדת נתונים...
טיפול פנים ← רע
רונית רפאל ← טוב [בכל זאת, עם מוניטין לא מתווכחים]

סיפרתי על הדימוי שיש לקוסמטיקאיות בעולם שלי ובינתיים, ביני לבין עצמי החלטתי שאם כבר לעבור טיפול, אז אצל רונית רפאל. או שאני אזכה לסוג של "תיקון" ואחזור כדי להמליץ על מקום בטוח, או שנתמודד עם ההשלכות בעזרתו של רופא העור המהמם שלי. היוש.

בשבוע שעבר, אחרי יום עבודה מעט ארוך מן הרגיל, הגעתי לסניף החברה במתחם בזל בתל אביב. אני די מחבבת את מתחם בזל, במיוחד את קפה "לולו" שיש לו פינה חמה אצלי בלב עוד מימיו הראשונים במתחם וגם את החנות של "בידארט".  בקיצור,  חשבתי לעצמי שאם הגרוע מכל יקרה לפחות אוכל להתנחם בקפה טוב ותכשיט כייפי. כן, ככה אני פותרת בעיות.



אני הגעתי לטובת טיפול פנים עם חמצן בזמן שהטיפול הנפוץ ביותר ב"רונית רפאל" בשנה האחרונה הוא טיפול האולטרא גרביטי, שכמובן מטפל בסימני ההזדקנות ומונע אותם - אני אתן לזה עוד כמה שנים. נעבור הישר לטיפול, שערך כשעה וחצי - לא מעט זמן לכל הדעות. תחילה, אירנה המטפלת קיבלה את פני בחדר טיפולים אינטימי, שזה אומר שהוא היה לא גדול אבל מאוד נעים, וביקשה ממני לפשוט את החולצה והתכשיטים [זה רק נשמע ככה...] וללבוש מעין סטרפלס טיפולים שכזה ולשכב, לנוח. היא מיד כיסתה אותי בשמיכת כותנה נעימה וחמימה וציינה "שלא יהיה לך קר במזגן".

היא עברה להתבונן בעור הפנים שלי דרך לופה תוך שהיא מבררת על העבר של העור שלי, אילו טיפולים עברתי ומה קרה שם באמת עם האקנה ההורמונאלי שתקף אותי לפני כשנה וחצי. אירנה מיד איבחנה שיש לי סוג עור רגיל עם אזור טי שומני, כמו לרב האוכלוסייה. היא שמה לב שיש לי עור מאוד רגיש שנוטה לאלרגיה - מה שנכון, נכון. אירנה שאלה אותי באילו מוצרים אני משתמשת לעור הפנים ביומיום - דרמקס של ד"ר פישר כסבון פנים, ביודרמה לניקוי האיפור, אקטיב מוייס של דרמלוג'יקה כקרם פנים, סטיק הגנה מהשמש של לה רושה פוזי וסרום של וישי לאיזור העיניים - אירנה אישרה את כל המוצרים, מלבד סטיק ההגנה מהשמש של לה רושה פוזי. לטענתה הוא כבד מידי בשבילי והוא הסיבה לראשים השחורים שנמצאו על פני.


הפנים עברו ניקוי עם ג'ל בריח משכר ומיד אחר כך, עברנו לטיפול בחמצן. מכיוון שלא היה לי מושג איך זה ירגיש או מה זה עושה, אירנה הדגימה לי עם גב כף היד תחילה והסבירה שהמים הפיזיולוגיים שמועשרים בחמצן ועוד מיני דברים טובים עושים פילינג לעור וגם מחטאים אותו. התחושה היא של מים קרירים ונעימים שמוטזים על הפנים, אין יותר נעים מזה. מיד אחרי החמצן, מורחים קרם לחות ונותנים לעור מנוחה.

משם עברנו למריחה של חומר פותח נקבוביות, ניקוי שחורים ונזיפה קלה על שימוש בקרם הגנה שאינו מתאים לי, מסכה מטהרת ורודה [!] בריח מנטה [!], שאיתה נשארתי כחצי שעה עם עיניים עצומות, ריח נפלא, מוזיקה מרגיעה ו....כמעט נרדמתי. ניקוי נוסף בחמצן, קרם לחות ומכיוון שהיה לי איזה פצע שחשב להתפרץ, זכיתי כמה לכמה זאפים קטנים ולא כואבים עם מכשיר תדר גבוה לחיטוי. הנחה של פודרה שתורמת לחיטוי וזהו, סיימנו. אחרי שעה וחצי, קמתי מהמיטה והסתכלתי על עצמי בראי ולהפתעתי הרבה ראיתי פנים רעננות וחלקות, ללא סימני מלחמה, רק שלום.

טיפול בחמצן

את הטיפול סיימתי עם דוגמית של מסכה לשליטה בשומניות של איזור הטי מסדרת Mineral Balancing, כמה גילויים על העור והטיפול שלי בו וכן, כמה טיפים נהדרים מאת אירנה. שאלתי את אירנה כל כמה זמן לדעתה, אני צריכה לעבור טיפול כזה והיא ענתה שכל שלושה חודשים יהיה די והותר בשביל מישהי עם עור כמו שלי ששומרת עליו היטב. עלותו של טיפול פנים עם חמצן, כמו שאני עברתי היא 790 שקלים אבל, אני הבאתי איתי כמה טיפים בחינם מאת אירנה, שימו לב!

← עדיף להשתמש בקרם הגנה לפנים בעל מרקם כמה שיותר קליל, כי לקרם הגנה יש נטיה לסתום נקבוביות. 

← נקבובית סתומה, לא "סתומה" והיא מנסה לנשום בכל זאת והתוצאה היא נקבוביות פעורות ולא אסטטיות.

← כל דבר שמורחים על הפנים - קרם פנים ובכלל - מורחים בשכבה דקיקה. כמה שהשכבה תהיה דקיקה יותר, ככה העור יהיה אסיר תודה יותר.

← יש להימנע מישיבה עם הפנים ישירות לפתחו של מזגן [רכב, אוטובוס, או כל מקום אחר]. עם כל זה שזה נעים לכל אוהבות ה"רוח בפנים", מהפתח הזה נפלט אבק שמתיישב על הפנים ומשם הדרך לשחורים וחצ'קונים מאוד קצרה.

← פילינג צריך לעשות פעם בשלושה שבועות - חודש. אין צורך לשפשף את הסבון עם הגרגרים על הפנים בתנועות מעגליות, כמו שכתוב [כמעט] על כל האריזות. מספיק להניח על הפנים, להמתין חצי דקה - דקה ולשטוף. עצם ההנחה מספקת את אותו האפקט שהשפשוף בתנועות סיבוביות אמור לתת. תמיד ידעתי שסבון פילינג לעור הפנים שמיועד לשימוש יומיומי הוא קשקוש אחד גדול שאין בו צורך והנה...כנראה שגם צדקתי.

אני מצאתי את כל הטיפים מעולים ומועילים והחלטתי להכניס את הטיפול פנים עם החמצן לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח שלי. זו זכות גדולה בשבילי להיות במקום שבו יש לי את האפשרות להתנסות בטיפול מבלי לשאת בעלותו ואני כמובן, לא רואה בכך מובן מאליו. ברגע שניסיתי וראיתי שאכן מדובר בטיפול טוב, שנעשה על ידי ידיים מקצועיות ושאין סיבה לחשוש, אני מוכנה לשלם את המחיר בעצמי ולשתף את כולם בכך שזה שווה כל אגורה. אירנה הבטיחה לי, שיום אחרי הטיפול כשאמרח קרם פנים בבוקר אני אראה את השינוי, שהפנים שלי יהיו זוהרות יותר ולהפתעתי הרבה, כך באמת היה ואפילו זכיתי למחמאה או שתיים וכמה שאלות בנוגע לזוהר הזה שיוצא לי מהפנים.

אני מקווה שתמצאו את הטיפים מועילים ושתדאגו לעצמכן ולעצמכם [הייתי בשוק כשאמרו לי ש- 35% מהלקוחות ברונית רפאל הם גברים, כל הכבוד!] ועור הפנים שלכם.

חמישי שמח ♥


10 תגובות :

  1. נשמע מעולה ועושה חשק.
    אני אצטרך להתחיל לחסוך...

    השבמחק
  2. סליחה, אבל את לא חושבת ש-790 ש"ח להוצאת שחורים זה "קצת" יותר מדי? ציפיתי למחיר גבוה יחסית, אבל לא חשבתי שזה יהיה יותר מ-500.
    אבל אם יש לך את הכסף להוציא 790 ש"ח כל כמה חודשים, אז שיהיה לך בכיף... אני אמשיך לעשות פילינג כל שבוע ולשים מדבקות על האף...

    השבמחק
  3. 790 שקל להוצאת שחורים זה ממש הרבה, זה אפילו המון. 790 שקל עבור הטיפול שאני עברתי, זה הוגן.
    הכל בחיים יחסי וזה עניין של עלות מול תועלת. זה בטח לא זול ואני מאמינה שעבור בנות צעירות זה אולי לא רלוונטי אבל בגילי, אולי זה דווקא כן משהו שאני יכולה להרשות לעצמי אחת לכמה חודשים. בסופו של דבר, אני לא מתפרנסת מבלוגינג.

    אגב, כדאי לוותר על הפילינג פעם בשבוע, זה סתם הורס את העור. עדיף פעם בשבועיים לכל היותר.

    השבמחק
  4. תודה על הטיפ :-)

    השבמחק
  5. עשית לי חשק...
    שווה 790 ש"ח?

    השבמחק
  6. כמו שכתבתי, זה שווה את המחיר בשבילי. זה טיפול פנים "רגיל" + הטפול בחמצן שעושה את כל ההבדל. לדעתי כל אחת יכולה להנות מטיפול כזה.

    השבמחק
  7. יש לי מזל גדול שמצאתי קוסמטיקאית מדהימה ומקצועית. מעולם לא היו לי כל מיני סיפורי זוועה, מעולם לא יצאתי מטיפול פנים עם עור שנראה כאילו עבר שואה גרעינית.

    שמחה בשבילך שמצאת מקום שאת מרגישה בו בנוח, ושקיבלת טיפול מקצועי. זה לא מובן מאליו, אבל זה בהחלט קיים.
    ולגבי הטיפול עצמו- המחיר אכן גבוה ואני לא בטוחה שכולן צריכות אותו, אבל אם יש לך את האפשרות לפנק את עצמך אפילו בטיפול פנים רגיל- זה שווה זהב לדעתי.
    שעה-שעה וחצי שסובבת רק סביבך, שיש לך זמן להירגע ולהתפנק זה המון.

    השבמחק
  8. יש לך מזל גדול שמהתחלה מצאת קוסמטיקאית מקצועית, ראיתי חברות שחזרו מטיפולים עם דברים מאוד לא נעימים בפנים.

    המחיר של הטיפול גבוה יותר בגלל השימוש בחמצן. לא חושבת שכולן צריכות את הטיפול ואני גם לא בטוחה שאני חייבת את הטיפול הזה כמו אוויר לנשימה. אני חושבת שהוא טוב, העור שלי מאוד אהב אותו ובגלל זה נראה לי שאמשיך איתו.

    השבמחק