7.8.12

בלוגרית בשורטס

ביום שישי האחרון העלתי לבלוג המכירות שלי מספר תכשיטים ואקססוריז שמחפשים בית חדש. הייתה לי פדיחה בכל הסיפור הזה, כי גיליתי שהפורווארד שעשיתי למייל לא עבד ופיספסתי מיילים שהגיעו אלי עוד בינואר בבקשה לקנות פריטים כאלה ואחרים. היה לי ממש לא נעים והתנצלתי בפני הפונים באופן אישי. ברגע שגיליתי את העניין, דאגתי לעדכן ולסדר את נושא המיילים ועכשיו הכל תקין.

מה שמלמד אותנו, שגם הטכנולוגיה דורשת תחזוקה, אם לא ידעתם...נגיד.
 oh well...

חלק מהפריטים כבר נמכרו, הנה חלק שעוד לא.
אני מקצצת במחירים לרמה של חצי ושליש ואולי אפילו רבע ממה שהם עלו או עולים היום, כי אני מעדיפה שהפריטים יהיו אצל מישהו שיהנה וישתמש בהם מאשר שיעלו אבק אצלי.



מה"מדוזו" של מדוזה אני נפרדת משום שיש לי יותר מידי תיקים. נקודה.
אני אוהבת את התיק הזה מאוד, הוא גדול ואפשר להכניס בו ה-מ-ו-ן ואני בטוחה שמישהי ואפילו מישהו, יוכלו להנות ממנו מאוד.
פרטים




שרשרת "קלאופטרה" של שלומית אופיר [ושל כל מעצב/ת אחרת בישראל], בציפוי זהב כמובן.
פרטים



שרשרת/חגורה של לנווין ל - H&M. נמכרה
פרטים



משקפי שמש של אירוקה.



זוג צמידי חרוזים מקולקציית Fashion for Aids של H&M

פרטים


יש עוד כמה דברים ואני מאמינה שעם הזמן יעלו עוד פריטים. אם בא לכם על משהו, דברו איתי.

בנימה אופטימית זו, אספר לכם שמחר אמור להיות חם כמו בגהנום ויש מצב לתפוס אותי בשוטרס...שתדעו ולא תיבהלו אם תראו אותי ברחוב ☺




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה