4.9.12

המדים החדשים שלי

בהמשך ל - wishful dressing שלי, בתקופה האחרונה ישנם מספר פריטים שהפכו להיות פריטי מפתח במלתחה שליאו במילים אחרות, אני חורשת עליהם כאילו שאין לי בגדים אחרים בארון. לפעמים זה מגיע למצבים מדפחים קצת, שאני נזכרת שאולי כן אפשר ללבוש גם מכנסיים אחרים, למשל אבל מהר מאוד משכנעת את עצמי שאין לי מה ללבוש. כן, מה ששמעתם...שאין לי מה ללבוש.




המדים החדשים שלי כוללים את החולצה המושלמת הזו של Cheap Monday שרכשתי בחנות הפופ אפ של "בל וסו" בתחילת אוגוסט. קניתי כזו גם בצבע שחור.

◄ כן, אני מאלה שיכולות לרכוש אותו פריט בצבעים שונים.
◄ לא, אין לי בעיה עם זה.
◄ כן, אם היה עוד צבע, הייתי קונה גם אותו.

אני תמיד בודקת אם יש את אותו הפריט ב- asos ומשווה מחירים, הפעם החולצה לא הייתה בהיצע של asos וגם, בחנות הפופ אפ היא עלתה 129 שקלים במקום 149 שקלים, כמו שמופיע באתר.

היא אוורירית ונעימה כל כך וגם - וזה הכי חשוב - לא מזיעים בה. הידד!

השורטס הם השורטס היחידים שלי כרגע. בתחילת הקיץ הגעתי לעבודה ם שורטס של H&M שבעיני היו קצרים מידי ומאז לא הלכתי איתם יותר. כשהתחיל הסייל ב - GAP שלפתי את אלו שעלו 99 שקלים [ולי עלו רק 30, כי היה לי שובר מתנה של 69 שקלים על הצטרפותי למועדון הלקוחות]. חיפשתי אותם בעוד צבעים, כי באמת שהייתי קונה עוד כמה בגלל הגזרה המעולה שלהם אבל, לא היה בנמצא.

השורטס האלה כל כך מעולים ואני חורשת עליהם בטירוף, עם חולצה כמו זו או אפילו חולצה מכופתרת. אני מאוד אוהבת להוסיף ג'קט מחוייט עם שורטס ובכלל, ללכת על מראה "פרפי" יותר.

◄ אני חושבת שהבהרתי את עצמי כמה אני אוהבת את השורטס.
◄נמשיך הלאה לגזרת התכשיטים.

יצא לי להכיר דרך חברה מעצבת תכשיטים בשם דליה שדה-הרטמן שעומדת מאחורי המותג המקסים "Mirablle Style" וכך, קיבלתי במתנה כמה תכשיטים שאני לא נפרדת מהם בתקופה האחרונה. הייתי כל כך מופתעת לגלות שזה הרבה יותר כיף לענוד תכשיטים קלילים מרב שהייתי רגילה לשרשראות גדולות ותכשיטי סטייטמנט. העגילים האלו מהממים בעיני, הם קלים ולא מורגשים באוזניים כמעט בכלל ועבודת הגימור הכה עדינה כמעט ולא באה לידי ביטוי בתמונות באתר, היא פשוט מושלם במציאות.


צמיד, גם הוא של מירבל סטייל, כל  כך עדין ובלתי מורגש על היד, הפך להיות לאחד הצמידים הנחרשים שלי בתקופה האחרונה. לא יודעת מה קרה לי שפתאום דווקא התכשיטים העדינים יותר מדברים אלי, אולי זה יעבור לי עד שיתחיל החורף ויחזור החשק לענוד תכשיטים גדולים יותר.



אאוטפיט: חולצה Cheap Monday ל"בל וסו" | מכנסי שורטס ג'ינס GAP | נעליים YS ל"בל וסו" | עגילים וצמיג מתנת Mirabelle Style | תיק Emporium Armani

את הפלאטס המושלמות האלה קניתי גם כן מ"בל וסו" ולא הייתי מספיק חכמה כדי למדוד ולרכוש אותן בחנות הפופ אפ, אז לא הייתה ברירה ופשוט הזמנתי דרך האתר.
בקיצור, אני עם וריאציות שונות של פלאטס, תכשיטי זהב עדינים, שורטס לבנים וטופים משתנים. מצד אחד, קצת משעמם ומצד שני, אני חייבת להגיד שכמעט ועברתי שבוע שלם עם השורט האלה מבלי לשים לב. כלומר, אם לא הייתי שמה לב שצריך לגוון קצת גם במכנסיים. מזל שבתכשיטים לא צריך לגוון וגם לא בנעליים :)

גילוי נאות: העגילים והצמיד התקבלו במתנה מהמותג Mirablle Style.

עוד יומיים יום חמישי.
הידד!


6 תגובות :

  1. הצבעים האלה ממש יפים לך. את ניראת מהממת וקיצית!
    וואו, אף פעם לא ראיתי אותך עם התיק הזה. ממש אהבתי.

    השבמחק
  2. תודה מותק :)
    התיק חדש יחסית, כנראה בגלל זה לא יצא לך לראות אותי איתו עדיין.

    השבמחק
  3. Summer really fits you, you are glowing! :)
    When I love something - clothes or shoes - I too have that tendency of buying different color. I always try to explain my husband that no, if it's not the same color, then it's not the same, but I'm sure he will get it some day :)

    bisou
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  4. עם חולצה מכופתרת תראי מצויין

    השבמחק
  5. חולצות מכופתרות יבליטו את הנשיות שלך

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...