10.9.12

זה מטוס? זו ציפור? זאת וונדר וומן! ← [מה] בתיק שלי [?]

אמפוריו ארמאני לפקטורי 54

{ תיק }

תכירו בבקשה, אמפוריו ארמאני ↔ פלאפל פאשן
אז זהו התיק החדש שלי, שאני כמובן מאוהבת בו קשות, כי זה מה שבחורות שיטחיות כמוני עושות - מתאהבות בחפצים, נקשרות אליהם ולפעמים אפילו נותנות להם שם.
מאז שאני והמתוק הזה מסתובבים מחובקים ומאוד מרוצים האחד בזרועות השנייה, הגיע גם הצורך בארגון מחדש של התיק. נמאס לי לסחוב תיקים מלאים בדברים לא בהכרח נחוצים כבר די מזמן והתיק הזה גרם לי לעשות רה-ארגון כללי גדול. בתיק כרגע יש את המינימום הנדרש בשביל שאני אוכל לעבור את היום שלי כמו שצריך. 

מים טרמליים של אוון 34.99 שקל לפני מבצעים | פופ סטיק מייבלין 89.99 שקל לפני מבצעים

{ ארנק }

תחילה, חזרתי לארנק ישן נושן שלי שאני אוהבת מאוד. קניתי אותו בעזריאלי לפני כשמונה שנים, נכנס בו כל מה שצריך אבל, לא נשאר מקום לאגור שטויות. יתרה מזאת, הוא אדום ואני מתה על ארנקים אדומים. מצד שני, אני מסתכלת על התמונה ורואה שאני כבר די צריכה ארנק [אדום] חדש. או וול, מזל שיום ההולדת כבר מעבר לפינה.

{ שטויות של בנות }

את כל הפיצ'פעקס שלי אני מאכסנת בפאוץ' שקיבלתי במתנה* מל'אוקסיטן ובו היו שמפו, מרכך ומסכה מסדרת RADIANCE & COLOR CARE  לשיער צבוע [עליהם ארחיב בפוסט נפרד]. בפנים יש את הדברים הרגילים, פלסטרים, מראה, קצת קשקושי איפור, פינצטה ועוד.

{ שלושה דברים חשובים }

← ספריי מים טרמליים של אוון שאני לא זזה בלעדיו, חורף או קיץ. נותן בדיוק את הלחות שאני צריכה במהלך היום ולא מזיז את האיפור מהמקום שלו. בדיוק היה 1+1 בסופר פארם וחידשתי מלאי.
אגב, בהמשך לפוסט הדיאודורנטים, בימים חמים אפשר להתיז קצת מהספריי מתחת לזרועות - כן, איכס וזה אבל, תחושת הרעננות שתרגישו, ממש לא איכס.
← שפתון של מייבלין* מסדרת הפופ סטיק שדי מזכיר לי את השפתונים השקפקפים של מדינה מילאנו שאני כה אהבת וסיימתי כבר שלושה [!] כאלה. אז אני עכשיו בזה של מייבלין, נחמד במבצעי ה - 1+1.  
← השוס של השבוע מבחינתי - צד אחד ליפגלוס ורדרד ונעים [לא דביק מידי] ומצד שני, בקבוקון עם רולר של בושם מסדרת "האדמונית העדינה" של ל'אוקסיטן*. על זה נאמר could you die?!


צמד או דה טואלט וגלוס | אדמונית עדינה | ל'אוקסיטן | 100 שקל

הריח מצא חן בעיני עד כדי כך שהלכתי לחנות והשפרצתי לי ממנו על הקרטון-פרח הזה ושמתי בתיק. אני רוצה לקנות את הגרסא המלאה של הבושם הזה, כי יש בו את כל גווי הריח שאני אוהבת בבושם - פרחוני ומתקתק ויש בו גוונים של פירות הדר, אפרסק, ורד ואדמונית ומשק לבן. כאילו שמישהו שאל אותי מה אני רוצה בבושם היומיומי שלי ועשה בדיוק מה שביקשתי.


אליאן אסנס אבסולוט | א.ד.פ 30 מ"ל ניתן למילוי חוזר | 436 שקל


{ לא יכולה בלי }

← אוזניות לבלאקברי שנמצאות בתוק נרתיק חמוד שקיבלתי במתנה מאוסטרליה לפני כמה שנים.
← בושם אליאן של טרי מוגלר בגרסא החדשה שלו - אליאן אסנס אבסולוט*. אם האדמונית העדינה של ל'אוקסיטן מתאים ליום, אז הבושם הזה מעביר אותי לערב. זה בקבוקון של 30 מ"ל כך שהוא מאוד מתאים לי לנשיאה בתיק והריח הענברי שלו מאוד מתאים לערב אז אני זורקת אותו לתיק, רק כשאני יודעת שזה יהיה יום ארוך.
קרם ידיים של ל'אוקסיטן - השני שלי כבר וגם הוא כמעט ונגמר - מאוד נח לי לשאת את הגודל הקטן איתי, אפילו שזה לא כלכלי כל כך ואני מאוהבת בריח השוקולדי שלו ☺
← מחברת רעיונות של וונדר וומן! קניתי אותה בחנות ספרים "סיפור פשוט" ברחוב שבזי בנווה צדק. זוהי חנות הספרים האהובה עלי, גם בגלל שיש בה מגוון מאוד מכובד של ספרי רעיונות.
← עט ורוד מחיק. קניתי אותו בדיונון סתם כי רציתי עט ורוד ואז כשגיליתי שהוא מחיק, קניתי כל צבע אחר שהיה מהסדרה הזו.

לא, אני לא מפחדת מגיל 30. כל עוד אוכל להמשיך לכתוב בעט ורוד.


גילוי נאות: פריטים שסומנו ב - * נשלחו אלי מהחברות.


4 תגובות :

  1. המחברת הזו מהממת!
    אכנס לחנות הזו בהזדמנות ראשונה.

    השבמחק
  2. אני מתה על הפוסטים האלה! הכל נראה משגע, חוץ מהשפתון של מייבלין שנראה לי יבשן-שפתיים מקצועי.

    השבמחק
  3. danra - כל אחת חייבת מחברת עם וונדר וומן :)

    מרג'ורי - אני אוהבת להכין את הפוסטים האלה :) וגם לקרוא אצל אחרות פוסטים של "מה בתיק". הכי מסקרן.
    השפתון של מייבלין דווקא לא מייבש, הוא רגיל. זה מהשפתונים שמדגישים את הגוון הטבעי של השפתיים שלך, אני קוראת לזה "שפתון בת מצווה". מאוד נחמד ליומיום.

    השבמחק
  4. תמיד אוהבת את הפוסטים של " מה בתיק שלי" . אולי בגלל שהתיק שלי עמוס מאוד...
    המחברת מהממת וגם התיק תתחדשי ! :-)

    השבמחק