15.9.12

תודה וחג שמח


כשהייתי בת 16 מאוד רציתי להיות בת 18. זה נראה לי כמו גיל עם הרבה יותר אפשרויות, חשבתי שכולם יראו בי אדם מבוגר ובוגר גם יחד ואני אהיה הרבה יותר חופשייה לעשות מה שארצה. בהזדמנות כלשהי ציינתי זאת בפני אימי והיא הסתכלה עלי במבט עצוב קצת, שלא ידעתי לפרש באותו זמן, ואמרה שהחיפזון להתבגר הוא לא בהכרח דבר טוב, שצריך להנות מכל גיל, מכל רגע. היא אמרה שכשמתבגרים, הימים הופכים לקצרים יותר והבעיות הופכות לקשות יותר לפתרון.

בגיל 16 עוד לא ידעתי שאמא שלי תמיד צודקת. היה צריך לעבור כמעט עשור והרבה "לא אמרתי לך?" [כי אצלנו בבית משתדלים לא להגיד "אמרתי לך" אז, זו הגרסה הדושנסקית.] כדי להבין שהאישה הזאת פשוט תמיד צודקת. בכל נושא.

הימים אכן הופכים לקצרים יותר מידי שנה והבעיות, הופכות למסובכות קצת יותר ממבחן בחומצות-בסיסים בכימיה. אני דוגלת בשני דברים: תחילה, אמא שלי תמיד צודקת וסביר להניח, שגם שלכם. דבר שני, מידי יום אני משתדלת לעשות לפחות דבר אחד שעושה אותי שמחה, גם אם זה למרוח לק, לשתות קפה, לאכול חציל קלוי עם טחינה, לפגוש חברים, לישון ממש טוב.

תנסו גם.

אני רוצה להודות לכל מי שכאן על המילים החמות שרשמתן בתגובות בפוסט הקודם, ששלחתן למייל או לפייסבוק. זה לא שלא ידעתי קודם שיש לי קהל קוראות [אני יודעת שיש לפחות שלושה קוראים זכרים אבל, נלך על הרב] אינטיליגנטיות, חזקות, מעוררות השראה, מרגשות, מדהימות אבל התגובות שלכן הדהימו אותי וכמו שעניתי לאחת התגובות, אם הייתי יודעת שזו האהבה שאקבל הייתי מבקשת כבר מזמן ממישהו שיעליב אותי...אבל לא באמת.

זו גם ההזדמנות שלי לאחל לכולכן וכולכם [הנה, הנה, כללתי גם אתכם. עכשיו ששש...לא להפריע עד הסוף.] שנה טובה יותר מכל אחת שהייתה עד היום. שנה שבה תכבשו כל פסגת הר שתחליטו שהיא שווה את המאמץ, שתגיעו לכל יעד ולכל מטרה. שתדעו להנות מהרגע ולהתפנק מבלי להמתין שמישהו אחר יפנק אתכן. שמדי בוקר, תצאו מהבית עם הראש למעלה, ניצוץ בעיניים ורוז' בלחיים!

שתדעו תמיד להגיד תודה.

תודה לכן אהובות. וגם לכם.

חג שמח ושנה טובה!





5 תגובות :

  1. שתהיה שנה מעולה, לפחות כמו האימאג' היפה שמופיע בפוסט!

    השבמחק
  2. שנה טובה מלאה בהנאות קטנות כגדולות,
    מלאת ימים מתוקים וקומנטים חיוביים :)

    השבמחק
  3. אחלה איחול :)
    שנה טובה!

    השבמחק
  4. אני תמיד רציתי להיות בת 24. זה נראה לי גיל מגניב כזה, שאת כבר בוגרת ועצמאית ועושה מה שאת רוצה, אבל את עדיין לא "זקנה".
    נו, אני בת 24. ממש לא מה שהבטיחו לי :/

    היתרון של רגעים עצובים שפתאום זוכים לקבל מבול של תמיכה. זה מדהים.

    וברכת שנה טובה עם פודרת המטאוריטים- היא לגמרי שנה מלאה בכל טוב ;) [יש לי חולשה לא רציונלית לפודרה הזו]

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...