18.9.12

חצי חצי

שבוע האופנה שהסתיים בניו יורק וזה שהתחיל בלונדון לא מעניינים אותי אפילו קצת. אני לא יכולה להגיד שבשנים קודמות ממש עניין אותי להתעדכן בסטייל דוט קום על כל פסיק אבל הפעם, כלום לא מעניין אותי, גם לא הפסיקים. אני מרגישה שהכל חוזר על עצמו ואפילו אופנת הרחוב שמצולמת באובססיביות, לא מוציאה ממני קולות של התפעמות אלא יותר קולות של פיהוק גדול ולא מנומס. אמרו את זה קודם, לפני, בניו יורק טיימס, ספי דיברה על זה בפייסבוק שלה וליאנדרה כתבה על זה בבלוג שלה

מצאתי דבר אחד שכן מצא חן בעיני בשבוע האופנה בניו יורק וזה, הציפורניים שעשו בתצוגת האופנה של פיליפ לים.  במקום לעשות ציפורניים ניאטרליות ופשוטות או לחילופין להשתגע עם "נייל ארט" כלשהו, הוחלט לעשות שילוב של השניים שיצא פשוט וגאוני גם יחד - הם קראו לזה ה"חצי חצי". ESSIE היו אחראים על ענייני הציפורניים מאחורי הקלעים והם השתמשו בשני צבעים: Chinchilly שיש לי בבית ו - Brooch the Subject שאין לי בבית. במקום, אני בחרתי בשני צבעים אחרים: Sweet Heart של OPI וגוון 385 של קרליין - ושקרליין יתחילו לתת שמות ללקים שלהם ויפה שעה אחת קודם, אפילו טמבור נותנים שמות לצבעים.

מימין: 385 של קרליין | משמאל: Sweet Heart של OPI


אני קצת מאוהבת בתוצאה הסופית, שנראת מגניבה ביותר אבל לא קופצת לעין יותר מידי. כמובן שזה הדבר הכי קל בעולם לעשות - מרחתי את הלק הבהיר יותר על פני כל הציפורן, מעל שכבת בסיס. אחרי כמה שניות של ייבוש, מרחתי את הלק הכהה יותר על מחצית הציפורן. שוב, כמה שניות של ייבוש וטופ קואוט. 

וואלה!

אה לה פיליפ לים


[עדיין] חג שמח!

13 תגובות :

  1. ניראה מגניב מאוד והצבעים יפים.
    לא מרחתי לק חודשים. בא לי שמישהו ימרח לי...

    השבמחק
  2. נראה כמו צל. מגניב! אם לא היו לי שתי ידיים שמאליות, אולי הייתי מנסה :)

    השבמחק
  3. מגניב לאללה! אני גם רוצה לנסות. התוצאה יצאה ממש יפה.

    השבמחק
  4. ממש אהבתי!
    מעניין אם גם עם גוונים אחרים (למשל כחול ותכלת או אדום וורוד) זה יצא כל כך יפה...

    השבמחק
  5. נראה לי שזה יכול להיות מהמם עם כל מיני שילובים. תכלת וכחול נראה לי ממש מגניב.
    בא לי לנסות גם את השילוב המקורי, שזה אפור ובז', יכול להיות מעניין.

    השבמחק
  6. סוף סוף משהו שאפשר לעשות גם ביד שמאל על יד ימין ושלא נראה כאילו אני עשיתי צד אחד וחבר שלי את הצד השני D:

    עשיתי באפור וכסף ויצא מוצלח.
    אין לי בכלל גוונים טבעיים כמו שלך, יתכן שזה יצטרך להשתנות..

    השבמחק
  7. אפור וכסוף נשמע לי מהמם! אני חייבת לנסות.
    אגב, ממליצה בחום על גוונים טבעיים, זה מאוד נחמד :)

    השבמחק
  8. גוון קלאסי, מקסים! אהבתי אותו עלייך מאוד. יש בו מעט שימר, או שזאת זווית הצילום?

    השבמחק
  9. יצא ממש חמוד, עשית לי חשק לנסות גם. אני כבר מריצה לעצמי בראש רעיונות מה בא לי לעשות...

    השבמחק
  10. Lidia - זו לגמרי זוית הצילום. שני הלקים קרמיים בלי שימר, נצנוץ כלשהו.

    אלטר אגו - תחלקי כשתעשי :)

    השפנפנה - תשתפי גם כן!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...