19.9.12

סליחה גברת, השפתון שלך, מאיפה זה?


שלום תשע"ג

אחד הדברים שהחלטתי נחרצות לתת לו הזדמנות נוספת השנה, הוא אודם אדום.

ואני אומרת "השנה", כי אנחנו זוכים ל- new year's resolutions פעמיים בשנה. או לפחות אני, שדוגלת בקבלת החלטות הרות גורל במסגרת חגי תשרי ובמסגרת סיומה ותחילתה של שנה קלנדרית אוניברסלית. אז אני משתעשעת כבר תקופה ארוכה עם המחשבה של להסתובב ברחובות העיר עם אודם אדום ולהפוך את זה למשהו שהוא מעין סימן היכר שלי, כמו פסים או גולגול גבוהה או מבט ספק משועמם ספק מאוכזב, נגיד.

עד כה, ניסיתי כמה סוגים וכמה גוונים של אודמים אדומים וזה תמיד נראה מחריד. הדבר היחיד שתמיד חסר לי זו צללית בצבע תכלת ואני יכולה לצאת לדרך חדשה בקריירה שלי. האודם האדום שהייתי בטוחה שיעשה את השינוי המתבקש הוא לא אחר מאשר ה - russian red של MAC. מיותר לציין, ששינוי לא היה שם, רק חיפוש אחר צללית תכולה. יתכן וזה קשור לגימור המבריק שלו ולווא דווקא לגוון הספציפי.

אני מפסיקה עם הניסיונות כשאני נתקלת בתיכוניסטיות מעירוני א' עם אודם אדום, חולצת בית ספר ושורטס ג'ינס מבליט פלחי תחת או, כשאני נתקלת בנשים מבוגרות לבושות אוהלים מעוצבים ושפתיים אדומות אש. זה איכשהו מוציא לי את החשק ולא רק מלנסות ולמצוא את האודם האדום המושלם שלי. אה וגם התקופה שבה תל אביב הייתה מלאה בנינט וואנה-ביז שכולן לבשו שפתון אדום ומבט ענוג. התקופה הזו איכשהו עברה מן העיר לשמחתי הרבה ועכשיו, כל שנותר לי הוא להימנע מאזור עירוני א' בואכה הבימה.

בינתיים אני ממשיכה לנסות עוד סוגים ועוד גוונים וכבר הצלחתי לגבש לעצמי מספר כללים - בשביל שהאודם האדום "יעבוד" עלי צריכים להתקיים מספר גורמים:

א. הוא חייב להיות מָט.
ב. רק מסקרה על העיניים.
ג. סומק יותר שזיפי מאשר ורדרד על הלחיים.

תמונות מההתנסות האחרונה עם STAY + Liquid Lipstick של Soft Touch* בגוון Red Fever.



מדובר בסוג של ליפגלוס, שבצד אחד יש את הגוון שמתקבל מט על השפתיים ובצד השני, יש גלוס שקוף למראה גלוסי כמובן. אז על הגלוס דילגתי ממש מהר ואת הגוון מאוד אהבתי עלי אבל, super long lasting כמו שכותבים שזה, זה ממש לא. יתרה מזאת, כל קשר בין השפתון הזה לבין שפתונים עמידים מקרי בהחלט. כשמדובר בשפתיים אדומות, לעמידות דווקא יש מקום של כבוד ולפעמים זה אף הכרח ובמקרה הזה, מדובר בשפתון רגיל ללא עמידות מיוחדת.



במהלך ספטמבר, עשרת הגוונים של STAY + Liquid Lipslick ימכרו תמורת 49.99 שקל במקום 119.99 שקל בחודשים אחרים [לפני מבצעי 1+1]. שווה לנסות רק בשביל הגוונים היפים ובהחלט לא בשביל העמידות. just saying.

אמנם השארתי סימני שפתון על הכוסות אבל, גיליתי איזה גוון אדום מחמיא לי. הלאה בחיפושים!

*גילוי נאות - המוצר נשלח אלי להנסות.


מכירות שפתונים אדומים בגימור מט שיכולים להתאים לי? שתפו אותי!
כי
sharing is caring

כן, כן.




14 תגובות :

  1. לא הספקתי לנסות אותו בכלל. ניסית? נחמד?

    השבמחק
  2. אני מוצאת את עצמי מתאהבת יותר ויותר בלונים כאילו-אדומים(אדום עם תת גוון של ורוד פוקסיה או כתום או עגבנייה)- לי זה עובד יותר מאדומים רגילים...

    השבמחק
  3. הוא ארוז, יחד עם שאר הקולקציה. אני חיה מארגזים עכשיו (ולראיה, אני נועלת כפכפים כבר שבועיים).

    השבמחק
  4. Julie - אני עוד לא לגמרי הבנתי מה התתי גוון שטובים עלי, אבל אני מוכנה לנסות הכל! כזו אני...

    שרונה - טוב, טוב אז אני אנסה בשבילך גם, בסדר? סגרנו. עשית לי חשק להסתובב בכפכפים.

    השבמחק
  5. באמת צבע עמוק ועשיר. לי באופן אישי הוא לא יתאים אבל עלייך הוא מאוד מחמיא!

    השבמחק
  6. יש לך פרצוף ממש חמוד!! מתה על תווי הפנים שלך.

    השבמחק
  7. גם אני עדיין נאבקת עם שפתונים אדומים. מצד אחד, בא לי אדום קלאסי. מצד שני כל הנסיונות עד היום נחלו כישלון חרוץ.
    כרגע יש לי באוסף בעיקר שפתונים "ליד"- אדום עם נטייה לורוד פוקסיה, אדום עם נטייה לסגלגלות-שזיפית.

    השבמחק
  8. יפה לך האדום....אני אוהבת גם להשתמש בשיפתונים אדומים יש לזה מראה סקסי במיוחד האמת שלא מתאים לכל אחת אבל לבהירות שבינינו נראה לי שכן

    השבמחק
  9. ניסית את Lady danger של מאק?
    הוא לגמרי מאט והוא האדום המושלם שלי :)

    השבמחק
  10. האודם לו אני נאמנה הוא ruby woo של מאק - דובדבני במידה, מאט לחלוטין, ונשאר ונשאר ונשאר.
    גורף מחמאות כאילו מינימום עשיתי טיפול 10,000

    השבמחק
  11. אנונימית - תודה ☺

    אלטר אגו - גם אצלי יש מלא "ליד" וכבר ממש בא לי לעבור לדבר האמיתי. כזה שאני גם ארגיש איתו בנוח, כמובן.

    Shiri - אני לא מסכימה עם זה ששפתון אדום מתאים רק לבהירות. אני מכירה לא מעט נשים עם גוון עור כהה בהרבה משלי שלובשות שפתון אדום ונראות נהדר. אם זה גוון שמחמיא לגוון העור, כולן יכולות. זה הקטע של שפתון אדום, הוא אוניברסלי.

    Lace and Chiffon - הוא לא קצת כתמתם? אני צריכה לנסות :) תודה.

    השפנפנה - או! רובי וו זה השפתון שאני של מאק שאני חייבת לנסות. תודה!

    השבמחק
  12. שווה לך לנסות את האודם sweet heart של איל מקיאג'!

    השבמחק