23.9.12

אנה בישלה



עגילים | 119 שקל

אנה דלו רוסו, עורכת ווג יפן ואהובת צלמי אופנת הרחוב בעולם כולו, בישלה קולקציית אקססוריז בשיתוף פעולה עם H&M. 

נכון מה שאתם חושבים, אכן הקולקצייה נראת כמו בדיוק כמו היוצרת שלה - מוגזמת, רועשת, מגניבה. אני בטוחה שיהיו מי שלא יאהבו את הקולקציה הזו ועם זאת, אני בטוחה שהיא תעוף כמו לחמניות חמות או לפחות כמו קולקציית שיתוף הפעולה של ורסאצ'ה ו - H&M. אני חושבת שאנשים אוהבים את מה שנראה יוקרתי יותר - נעלי עור, תיקי עור, צמד מזוודות עליה למטוס שמעוטרות כמו השידות בביתה של אנה, ענקי "יהלומים" ו"פנינים". 

נעלי בלרינה מעור | 299 שקל

קלאצ' | 299 שקל

עגילים | 119 שקל

בקולקצייה יש מספר פריטים שהייתי שמחה מאוד לצרף לאוסף שלי, כמ העגילים שכאן למעלה או הקלאטץ' שאני מחזיקה - פריטים "חזקים" שיכולים להרים הופעה משעממת בימים חסרי השראה.

אמנם לא מדובר בעוד שיתוף פעולה עם מעצב או מעצבת או בית אופנה גדול אבל, בהחלט שמדובר בשיתוף פועלה עם אייקון בתרבות הפופ שלנו - בין אם היא מוצאת חן בעיננו ובין אם לאו. אני מאוד מעריכה את H&M על היכולת שלה להביא שיתופי פעולה מעניינים עבור הפשיוניסטות והפשיוניסטים ברחבי העולם וכן, לחבר את אלו שלא נמנים עם הקבוצה הזו, לשמות גדולים בעולם האופנה - מעצבים או לא. אם זארה יודעת להביא לנו תרגום טרנדים ו"השאלות" מבתי אופנה גדולים, הרי ש H&M מביאה לנו שיתופי פעולה שמקרבים את הגדולים ביותר לעם ומבלי שנרגיש "אשמים" שאנחנו לובשים העתק כמעט מדוייק של הדבר האמיתי. בעיני, שיתופי הפעולה האלה הם הדבר האמיתי כשזה מגיע לרשתות אופנה גם אם זה ממש לא מוצא חן בעיני הראל ויזל, כי בינתיים לא ראיתי אותו עושה משהו שירגש אותי.

היום שבו יהיה אפשר למצוא את הקולקציה של אנה דלו רוסו בחנויות, יהיה יום חמישי, ה - 4/10 בסניף עזריאלי, תל אביב.

שבוע נפלא.




5 תגובות :

  1. הקולקציה נראית מאד מסקרנת!
    אני רק מתארת לעצמי את התורים ביום הנחיתה...

    יאנה

    השבמחק
  2. מה זה הלק הזה שיש לך על הציפורניים?????
    הוא מהמם!

    השבמחק
  3. http://loveandlivefashion.blogspot.co.il/
    אם בא לך לפרגן!
    בלוג מקסים . אהבתי מאוד המשיכי כך

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהבת את שיתופי הפעולה של H&M, גם כשהתוצרים לא לטעמי, כמו הפעם. הרעיון מאוד נכון בעיני - להנגיש את מעצבי העל, להשתולל עם טעמים שונים, ובכלל קצת לצאת מהשגרה יכול לעשות רק טוב.
    חבל שהראל ויזל מוצא לנכון ללכלך על H&M, שאפילו בגדי הבייסיק שלהם יותר מוצלחים משל פוקס, שלא לדבר על השת"פים עם היתרונות הנ"ל. לפוקס אין שום דבר (לטעמי) פרט לדוגמניות יפהפיות. אפילו לילדים אני בקושי מצליחה לקנות שם.
    לצערי, הקולקציה הזאת נראית צ'יפית, עם הפלסטיק מצופה הזהב והיהלומים מפלסטיק, כך שאני הולכת לשמור את כוחות העמידה בתור שלי למרטין מרג'יאלה.

    השבמחק