9.9.12

פוסט הדיאודורנטים הגדול

אני ממש לא צוחקת, אני באמת הולכת לדבר על דיאודורנטים. כבר ראינו דברים "קשים" יותר בבלוגספירה שעסקו בהיגיינה כך, שאני חושבת שיש מקום לדבר גם על דיאודורנטים. עם כל הכבוד לספטמבר ולזה שאנחנו חולמים [טוב, אני חולמת...סתמו.] על אוויר קריר וסוודר ענוג, אנחנו עדיין בשלושים מעלות צלזיוס ואנשים עם כתמי זיעה בגודל החור באוזון מסתובבים חופשי ברחובות השכם וערב.

לכבוד החור באוזון, אני אתחיל דווקא בדיאודורנט ספריי - מה שהולך לקרות כאן הוא שאני הולכת לחוות דעה על דיאודורנטים שיש ברשותי ויש לא מעט. הסיבה לכך שיש לא מעט היא, שאני נוהגת להשתמש גם בספריי וגם ברול און או סטיק וגם, כי יש לי אחד בבית, אחד בעבודה, אחד בתיק ואחד תור לפסיכולוג, שיהיה לי בהמשך. 

הבה נתחיל בספריי! 

מימין לשמאל: ניוואה 24 פראש | בנטון דיאודורנט | דאב דיאודורנט

NIVEA דיאודורנט ספריי מסדרת Fresh & Natural ו- Pure & Natural - מהאהובים עלי אם לא האהוב ביותר. לא מכיל אלומיניום, חומרים משמרים או אלכוהול. כל הריחות שיש לדיאודורנטים האלה של ניוואה פשוט מושלמים. הריח נשאר מהבוקר עד אחר הצהריים, שזה לא 24 שעות אבל זה מספיק בשבילי. אני נוהגת לחדש לקראת סוף היום אם אני יודעת שאני בדרכי למקום שהוא לא הבית. 
בתמונה מופיע הדאודורנט מסדרת ה- Fresh & Natural שאני מתה עליו ולאחרונה יצא לי גם להשתמש בסדרה החדשה Pure & Natural בריח יסמין, שהוא פשוט מהמם.
מחיר: 33 שקלים ואני מוצאת גם ב - 29.9 שקלים וחצי מזה כשיש מבצעים.

Benetton Rosso - דיאודורנט ספריי של בנטון שנרכש במבצע מבלי לשים לב שהוא מכיל אלכוהול. הריח נעים אבל, שונה מהריחות שאני רגילה שיש לדיאודורנטים שלי. אני מחזיקה אותו במשרד ומחדשת איתו במידת הצורך. יש לו ריח שיכול להיות גם ריח של בושם ומרגיש פחות "ריח דיאודורנטי/כביסתי". בכל מקרה, ברגע שיסתיים אני בטח לא ארכוש אותו שוב.
מחיר: 99  שקלים לפני הנחות, שיכולות להוריד את המחיר גם ל - 25 שקלים. שזה יותר אנושי.

DOVE Original - בניחוח אוריגינל, מכיל 25% קרם לחות שאמור לטפח את בית השחי שלי ואינו מכיל אלכוהול עם זאת, מכיל אלומיניום. אם ניוואה הוא האהוב עלי מבין השלושה, אז הדאב הוא השנוא עלי. הוא מוציא שפריץ די גדול שחונק את כל החלל וגורם לי להשתעל ולהרגיש נורא. הריח גם הוא, לא הריח המלטף של דאב שמוכר מהסבונים וקרמי הגוף. לא יכולה להגיד שבית השחי שלי הרגיש לחות. בקיצור, אני לא אוהבת.
מחיר: 14.99 שקלים - נרכש במחיר מבצע ובגלל שהיה במחיר מבצע.

ונעבור לרול-און, שבהם אני נוהגת להשתמש יותר מאשר בספריי או בסטיק, אפילו שגם סטיק אהוב מצאתי לי ועליו בהמשך.

מימין לשמאל: חלאווין | ד"ר עור | ניוואה 24 שעות
Hlavin - אחד מהרול און האהובים עלי והותיקים ביותר, שאני משתמשת בהם [כמה שנים טובות כבר]. יש להם ריחות נהדרים והם מתייבשים מאוד מהר מרגע המריחה - זה משהו שמאוד חשוב לי ברול און, אני שונאת כשזה נשאר לח יותר מידי זמן. הוא ללא אלומיניום או אלכוהול, שזה נפלא ומבטיחים על גבי האריזה עמידות ל - 48 שעות. לא בדקתי אם הוא אכן מחזיק 48 שעות, כי יש לי מקלחת בבית וזה מיותר לדעתי להיות עם דיאודורנט כל כך הרבה זמן. מה שכן, זה דאודורנט שנשאר הכי הרבה זמן ואני מריחה אותו קצת גם בסוף היום.
מחיר: 19.99 שקל

ד"ר OR* - רול און מעולה, גם הוא ללא אלכוהול ואלומיניום, בעל ריח של צמחים. מתייבש יחסית מהר ונשאר די הרבה זמן. החיסרון היחיד הוא לגמרי המחיר.
מחיר: 49.99 שקל

טיפ - מוצרים של ד"ר OR אפשר להשיג גם בבתי המרקחת של קופות החולים ושם, יש עליהם הנחה [ללא קשר למרשם]. אז אם כבר הלכתם לקנות דקסמול, תצטיידו גם בדיאודורנט ושאר ירקות במחיר זול יותר. את הדרמקס שלי [סבון פנים] אני קונה רק בבית מרקחת של קופה שאני חברה בה, כי זה יוצא משמעותית זול יותר מאשר בפארמים. 

NIVEA Dry confidence - הריח...מדהים הוא לא מכיל אלכוהול אבל, לצערי הרב מאוד הרול און הזה הוא לא מהאהובים עלי משום שלוקח לו די הרבה זמן עד שהוא מתייבש. אני ממש לא במצב של להסתובב בבית עם זרועות מונפות לאוויר בהמתנה לייבוש מלא של האזור לטובת לבישת חולצה. זה אמנם יכול לספק יופי של בידור לשכנים אבל היי, יש לי מקומות להגיע אליהם ודברים לעשות מלבד לבדר אותם!
מחיר: 33 שקל


מימין לשמאל: קרליין נושם פלוס | 21st century - Herbal clear

אני יכולה להגיד שסטיקים לא אהבתי אף פעם, עד שלא מצאתי את זה מ- IHerb. לרב, הם היו משאירים סימנים על החולצה אחרי שהייתי שמה אותם וזה היה מעצבן אותי וכך עברתי לרול און. לאחרונה, הזמנתי את ה - Herbal Clear של 21st century באחת מההזמנות של מאתר IHerb ומאז אני מכורה. 

21st century - Herbal clear - מדהים! הוא שקוף וכמובן, לא משאיר אחריו סימנים. מרגיש נעים מאוד על הגוף, לא מכיל אלכוהול או אלומיניום. מכיל ויטמין E וויטמין A, נשאר כמו גדול במהלך היום וגם אם הריח שלו כבר לא מורגש לקראת אמצע היום, אני יודעת שהוא עדיין מגן, כי אני עושה דברים ולא זוכה לכתמי זיעה או ריח לא נעים. חלק מהרווחים נתרמים למאבק בסרטן השד, כפי שמצויין על האריזה. אני בחרתי בריח אלוורה אבל, יש גם בריח לוונדר וגם דיאודורנט ספורט עם שמן מעץ התה. ברגע שאני אסיים עם זה - הוא די גדול ומכיל 75 גרם - אני אזמין את הספורט. 
מחיר: 2.33 דולר

קרליין נושם פלוס* - מגיע בחמש ניחוחות חדשים ואני הכי אהבתי את sunrise שמריח קצת  מתקתק. הוא לא שקוף אבל, לא משאיר סימנים על הבגדים ומרגיש נעים על העור. מגן בצורה טובה, כלומר באמצע היום אני מרגישה צורך לחדש עם ספריי. לא מכיל אלכוהול אך מכיל אלומיניום.
מחיר: 19.99 שקל

כפי ששמתם לב, אני קצת פסיכית כשזה מגיע לנושא הדיאודורנטים וזה שאני מרגישה צורך לחדש עם ספריי באמצע היום, זה לא אומר שאני באמת צריכה או שכולם צריכים. עם זאת, כולם צריכים.

תעלו לאוטובוס בשש בערב ותבינו על מה אני מדברת...זו לא בושה לשאת דאודורנט בתיק!

גילוי נאות - המוצרים שסומנו ב - * נשלחו אלי מהחברות.


שבוע מלא בריחות נעימים :)



11 תגובות :

  1. איזו נוסטלגיה, הזכרת לי את מוצרי חלאבין, פעם הייתי מכורה לקרם הגוף ברמה שלא הייתי מוכנה להחליף אותו בשום מוצר אחר. יש להם ריח מאוד ייחודי שתמיד אהבתי.

    הדיאודורנט של קרליין מושלם, פשוט מושלם- בהחלט הפתעה מרעננת.

    השבמחק
  2. אני מתה על הרול און של ד"ר עור! אחלה טיפ, לא ידעתי שזה זול יותר בבית מרקחת של קופת החולים. תודה

    השבמחק
  3. לובה - אני לגמרי מבינה אותך! יש להם ריח שאין דומה לו ואני מאוד אוהבת אותם, גם בדיאודורנטים וגם בקרמי גוף. מידי פעם אני עושה הפסקה :)

    דנה - לגמרי גילוי מרעיש! אני חוסכת המון על הסבון פנים שלי בצורה כזו. תהני :)

    השבמחק
  4. ללייף יש דאודורנטים ללא אלומיניום שאני אוהבת. מאוד אפקטיבים יחסית לז'אנר. זנחתי בשבילם את רוק ווישי.אני סקרנית בקשר לסדרה של ניוואה, אבל מסתדרת רק עם סטיק, והסטיק בלי האלומיניום לא הגיע לארץ לדעתי.

    השבמחק
  5. לא בטוחה לגבי הסטיק ללא אלומיניום של ניוואה, אני יכולה לבדוק.
    מודה שמעולם לא ניסיתי דיאודורנטים שלייף. מעניין אם זה אותו היצרן כמו של אלו של קרליין...כי במי פנים ומי הסרת איפור מהעיניים, אצטון ועוד כל מיני לייף וקרליין מיוצרים ע"י אותו גורם.

    השבמחק
  6. תחזיקי חזק, מצאת אחות לשגעון.
    אני בדיוק ככה. יש לי חצי מהדיאודורנטים המדוברים בבית ואני גם תמיד משתמשת בכל סוגי הדיאודורנט האפשריים D:
    בחורף אני אוהבת את ניוואה, הסגלגל או התכלת (אני לא באמת זוכרת את השמות) מדהימים ומאוד עמידים.
    בקיץ אני מתה על קרליין הכתמתם הזה, אין מה לעשות, הם יודעים לייצר דיאודורנט שמתאים למזג האוויר הישראלי יותר טוב מניוואה...

    מעניין אותי ה-IHERB הזה, בהחלט סיקרנת אותי.

    אגב, הדיאודורנטים של הגברים של ניוואה גם ממש טובים, חבר שלי משתמש ב-FRESH ותמיד יש לו ריח טוב (שזה, אכן, מצרך נדיר במחוזותינו).

    תודה על הפוסט!

    השבמחק
  7. אני חושבת שעד היום לא ניסיתי שום דאודורנט שזכור לי בתור הטוב מכולם. כל אלו שניסיתי היו די בינוניים מבחינתי, החל מאלו שהיו בריח נעים אבל לא עשו את העבודה, עד אלו שעשו את העבודה וליכלכו את הבגדים וכו'.
    אלו שנוספו לרשימת הקניות שלי אחרי קריאת הפוסט: קרליין, IHERB וחלבין. תודה על ההמלצות!

    השבמחק
  8. MoranSha - קודם כל, כבר היה שווה לכתוב את הפוסט הזה ולגלות שאני לא היחידהשיש לה סריטת דיאודורנטים :) הידד!
    מסכימה לגבי קרליין, בהחלט יועים מה הם עושים. אם הם היו מעיפים מהנוסחא את האלומיניום, אז בכלל היה נהדר.

    תודה על הטיפ לדיאודורנטים לגברים, יועבר הלאה :)

    Edenable - מה שנוסף לרשימה שלך הם באמת הטובם ביותר לדעתי.

    השבמחק
  9. פוסט דיאודורנטים הוא פוסט חשוב לאנושות כולה. וכל המרבה הרי זה משובח.

    מבין כולם אני חושבת שניסיתי רק את זה של ד"ר עור ולא הכי התלהבתי ממנו, בעיקר עצבן אותי הריח

    השבמחק
  10. את טועה ומטעה, לדאו' של ניוואה, מלבד הסדרה החדשה, מכילים אלומיניום..
    למרבה הצער הרול און של הסדרה החדשה מאוד טבעי - כלומר, הריח שלך יהיה טבעי.
    לגבי רוק- רק הסטיק נטול אלומיניום, לא הרול און. באסוש.

    אני עדיין בחיפוש אחר דאו' מוצלח רול און ללא אלומיניום- שמעתי שחאלבין לא מומלץ לרגישים ואחרי תגובה אלרגית שהיתה לי מגרנייה אני לא מסתכנת.. ככל הנראה אנסה את וישי בקרוב.

    השבמחק
  11. אלטר אגו - הריח של זה של ד"ר עור באמת שונה מהמקובל בדיאודורנטים, הוא מאוד צמחי, לפחות ממה שאני מריחה שם. בהחלט עניין של טעם.

    אנונימי - אני משתדלת שלא לטעות והכי חשוב לא להטעות. אני מדברת אך ורק על הדיאודורנטים שהצגתי כאן, לא יודעת לגבי אחרים מאותה סדרה או מסדרות או מחברות אחרות. אין פה דאודורנט של רוק (??) ולא ניסיתי אחד של וישי.
    לגבי HLAVIN, בתור מישהי עם בעלת עור מאוד רגיש ומגיב אלרגית לסקלה מאוד רחבה של חומרים, אני משתמשת בHLAVIN מאז התיכון וזה [הרבה] יותר מעשור. לא מדובר פה במשחה של HLAVIN שהייתה מאוד פופולארית בניינטיז והייתה סותמת את הנקבוביות כך שהזעה לא הייתה מופרשת כלל וכמובן, שזה לא מהדברים הטובים שאפשר לעשות לגוף שלנו. כאן מדובר ברון און רגיל ואגב, יש להם גם ספריי, שגם הוא נהדר.

    השבמחק