10.10.12

חוגגת את "אחרי החגים"

יש לי לא מעט דברים שרציתי לחלוק אבל, החלטתי שהדרך הטובה ביותר להתחיל את תקופת "אחרי החגים" המבורכת דווקא בדברים טובים המבשרים על בוא הסתיו. כידוע, בישראל תקופת "אחרי החגים" היא בעצם הסתיו שלנו ועל כן, היכונו לשלושה שבועות של טירוף חושים או, מזג אוויר סמי טרופי שמלווה בגשמים לא ברורים ומכוניות מטונפות.

לפני החגים או במהלך החגים, איך שתרצו לקרוא לזה, נוכחתי בהשקת מייקאפ חדש מבית היוצר של YSL [כל המוצרים שאזכיר בסקירה זו, התקבלו במתנה בהשקה]. המייקאפ שהושק הוא לא אחר מאשר  TEINT TOUCHE ÉCLAT המגיע בשישה עשר גוונים כך, שכל אישה יכולה להתאים לעצמה. בשאיפה.

YSL | TEINT TOUCHE ÉCLAT | מחיר 230 שקל עבור 30 מ"ל

אם תרצו לדעת כיצד להתאים את המייקאפ הרי שצריך לבחור גוון עבור הסנטר, גוון עבור הלחי וגוון עבור מצח - כך לפי מאפרי YSL. אחרי שבחרנו את שלושת הגוונים, נוכל לבחור את הגוון האחד מתוך השלושה שיתאים לנו באופן מושלם עבור שלושת האזורים. המייקאפ הזה מגיע בכמה תתי גוונים: בז', בז' ורוד ובז' זהוב וכך בעצם, מאפשר לתת תת גוון חמים יותר לפנים מבלי לעלות גוון, פשוט בוחרים בתת גוון זהוב למשל. האם זה מה שיגאל את נשות ישראל בכלל ודיילות היופי בפארמים בפרט, מלבישת מייקאפ כהה בשלושה גוונים כדי "להראות שזופה"? מי יודע, אולי.

המייקאפ עצמו מתקבל מאוד בהיר על העור ברגע ההנחה ומיד עם הבלנדינג הוא מתאים את עצמו לגוון העור. הוא נחשב לבעל כיסוי בינוני שניתן לבניה ואני חייבת להגיד, שעבורי הוא נותן כיסוי מספק ואף מכסה אדמומיות קלה. יתרה מזו, המייקאפ לא גרר אחריו תגובות כלשהן בעור הפנים שזה אומר שלא "זכיתי" לאקנה קוסמטי וזה תמיד נחמד. השוס האמיתי הוא הגלואו שלו, שבעצם בא להזכיר לנו את הגלואו או ההארה אם תרצו של הטוש אקלה האגדי, שאני אישית מאוד אוהבת. אם להיות כנה, מדובר במייקאפ שיכול להרגיש עבור רבות כקרם לחות עם גוון ומה שמפריד אותו מבאמת להיות אחד כזה הוא אפקט ההארה [שכמובן ניתן להשיג בשימוש במוצרי הארה למיניהם] ועצם היותו יוקרתי יותר הן באריזה והן במחיר. אני מאוד נהנית ממנו, זה בטוח.





שפתון 180 שקל | היילייטר 220 שקל | פודרה-סומק 380 שקל | רביעיית צלליות 300 שקל

מה שאני נהנית ממנו עוד יותר במסגרת קולקציית הסתיו-חורף 2013 של איב סאן לורן, היא הפודרה-סומק PALETTE COUTURE שמהווה עבורי תחליף נהדר לסומק וגם לברונזר. השילוב של שלושת הגוונים יחד יוצר גוון יחודי, חמים וחורפי שגם נותן קצת רוז' ללחיים וגם מאפשר מיני קונטור לעצמות הלחיים. אני מאוהבת במוצר הזה קשות ואני חושבת שמכל הקולקציה הזו, זה דווקא השוס האמיתי.

מוצר הארה נוסף שיצא במהדורה מוגבלת הוא ההייליטר DARE TO GLOW שנמצא בטיוב והוא מגיע בשלושה גוונים: Tempting Gold, Fatal Red ו - Nauthy Pink. אני אישית משתמשת בו לאיפור ערב בלבד והוא בהחלט נותן טאץ' נוסף למראה זוהר יותר.

בקולקציה יש לא מעט מוצרי עיניים - החל ממסקרה בגוון חאקי מדהים ועפרונות עיניים ועד לפלטות רביעיית צלליות כאשר האהובה עלי [ואותה גם קיבלתי מהיח"צ] היא זו שכוללת את הגוונים הירוקים וגוון כסוף להארות. מאוד קל לעבור איתה ממראה יום למראה ערב ו"לעשן" קצת את העין.  עוד בקולקציה אפשר למצוא שישה גוונים של שפתונים בגימור מאט. אתן יודעות שאני מחפשת שפתון אדום ודווקא הגוון הזה שקיבלתי מהקולקציה משתלב נהדר גם לשעות היום. יש בו מעט ורדרדרות, מעין גוון פטל שכזה והוא הולך נהדר עם גווני הצלליות והפודרה-סומק.  יש גם שני גוונים של לק - ירוק-חאקי ואדום ועוד רביעיית צלליות, כמובן.


"אמזונה עכשווית" כמו שלויד סימונדס התכוון ליצור לא ממש יצא לי, אבל אני מאוד מרוצה מהמראה הכללי העדין יחסית שיצא לי להרכיב עם המוצרים שהזכרתי למעלה.

מה אתן אומרות על הגוון של השפתון?

על מה לא לוותר בקולקציה זו?
← פודרה-סומק: אני אתלהב ואומר שזה חובה בכל בית, אפילו שכולנו יודעות שזה לא ככה באמת.
← מי שאוהבת היילייטר - לא לוותר על המהדורה המוגבלת של DARE TO GLOW.

כל השאר...לבחירתכן.

גילוי נאות: כפי שנאמר בתחילת הפוסט, כלל המוצרים המוזכרים בפוסט זה התקבלו במתנה מהחברה.

"אחרי החגים" שמח לכולם!

5 תגובות :

  1. השפתון נורא מתאים לך!
    כעת נפתרה בעיית השפתון האדום המושלם? :)

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. תודה רבה :)
    יש מצב שזה יהיה השפתון האדום המושלם שלי אבל, לא לפני שאבחן עוד כמה אפשרויות.

    השבמחק
  3. יצא לך לוק נעים ובאמת "אחרים חגים". הפלטת פנים מהממת!

    השבמחק
  4. השפתון הולם אותך והעור נראה בריא ורענן. או בקיצור - יופי טופי :) נראית מקסים!

    השבמחק
  5. marina - תודה!

    השפנפנה - תודה :) איזה כיף לשמוע.

    השבמחק