12.10.12

סופשבוע רגוע

השבוע היה טוב בעיקר בגלל שאתמול גיליתי לקראת אמצע היום, שמחר יהיה יום שישי. זה בהחלט עזר לי לעבור את המשך היום. כמה דברים משמחים שמילאו את השבוע השלי היו הקקטוס החדש שלי שיושב לו ברוגע בכד חרסינה כחול עם נקודות לבנות גדולות.



ה"שמיכי" שלי שקיבלתי במתנה לפני שבע שנים, הידועה בכינויה "שמיכאל" [שזה השמיכי של מיראל], עשתה את הופעת הבכורה שלה. אני חייבת לציין שבלילות כבר ממש קריר!

בגלל הקרירות בלילות והחום בימים העור שלי מתחיל לעשות סימנים של חוסר שביעות רצון שבאים לידי ביטוי בחלקים יבשים על הפנים וידיים שמתייבשות מאוד מהר. השמן של קרלינס* מתמציות צמחים בהחלט עושה את העבודה בכל הנוגע לטיפול בחלקים היבשים ביותר בפנים שלי [277 שקל בלעדית בסופר פארם]. הוזלין האורגילני עושה את העבודה בכל הנוגע לשפתיים יבשות ואני מורחת אותו גם על העור שמסביב לציפורניים לפני השינה [14 שקל]. שני מוצרים חדשים שנכנסו לרוטינה שלי ממש בימים האחרונים הם קרם עיניים חדש של אוון* Ystheal+ שמטפל בקמטוטים מסביב לעיניים  [199 שקל] וסרום Perfectionist CP+R של אסתי לאודר* מסדרת Pink Ribbon שבאה לעלות מודעות לסרטן השד [675 שקל עבור 50 מ"ל]. אחרי הכל, אנחנו בחודש אקטובר שזה חודש המודעות לסרטן ברחבי העולם. הסרום אמור לטפל בקמטי הבעה, וכולנו יודעים שיש לי אחד מאוד בוטל במצח, כי אני מופתעת כל הזמן. בחיי. שני המוצרים האחרונים עוד לא הספיקו להראות תוצאות, כך שבינתיים אני רק מתנסה.


בנוסף, ביקרתי בחנות היפה ביותר בקניון רמת אביב - החנות המחודשת של ראלף לורן שנראת כמו אי קסום באמצע מרכז מסחרי. העיצוב כל כך מזמין והפריטים מאוד יפים...חבל שהכל כל כך יקר. מה שכן, יש שם זוג משקפי שמש שאני בטוחה שהיה רשום עליהם "דושנסקי". לא יודעת, אולי אני טועה אבל, אני כמעט בטוחה שזה מה שהיה רשום עליהם.



במהלך השיטוט בחנות של ראלף לורן, קיבלתי הערה שלא במקום [כי היא באה ממקום של קנאה, כנראה.] אבל, זכרתי את מה שספי ואני דיברנו עליו לפני כמה ימים והחלטתי שלא להתייחס. הא! ספי, תהיי גאה בי ☺ 

ואם כבר הייתי בקניון אז פינקתי את עצמי בקצת retail therapy בפריטים קצת פחות יקרים מאלו שהיה אפשר למצוא אצל מר לורן. בטופשופ קניתי משהו קטן מהקולקצייה של J.W ANDERSON שנחתה בישראל שלא במלואה ובתמחור הזוי, לצערי הרב. עשיתי סיבוב בטופשופ, חשבתי אולי אני אמצא עוד משהו חמוד אבל, לא. כבר הרבה זמן שלא קניתי שם כלום ואני חייבת להודות שהאיכות של הפריטים פשוט מזעזעת. 



כן, זה אחד מהדברים שקניתי וזה הסטטוס שהעלתי מיד אחרי הקניה. אני מאוהבת בחצאית! אני רוצה עוד מלא מלא פפלומים!


גילוי נאות - כל הפריטים שסומנו ב- * התקבלו מהחברות.

סופשבוע נעים!

6 תגובות :

  1. אני באמת גאה בך ושמחה שאת זכרת את שיחתנו הכיפית ותתחדשי על הרכישות.
    ממש אשמח לראות מה בשקיות.
    נשיקות וסופ״ש מהמם!

    השבמחק
  2. היי יקירה,
    אני קוראת אדוקה שלך כבר כל כך הרבה זמן. רציתי להגיד משהו, את כותבת על מוצרים רבים מדהימים אבל אין סיכוי שבחורות רגילות כמוני יצליחו לממן!! אשריך וזכית לקבל אותם- ואני מפרגנת לך לחלוטין- אבל מה עם לכתוב על דברים שיתאימו גם ל COMMONERS שבינינו? אין לי את הכסף לאותו קרם נגד קימטוטים שתאמיני לי שאני כבר צריכה.. אני פשוט קצת מרגישה שהתרחקת..

    השבמחק
  3. אני לא כל כך מבינה את הפפלום, אבל עם קרדשיאן אי אפשר להתווכח, אז נענעי את זה בובה..

    אני כל כך מקווה שהחורף עם יובשו יעביר לי את עניין החצ'קונים, אני והקונסילר כל כך עייפנו.

    השבמחק
  4. sefi - בקרוב תראי את תוכן השקיות :) ברור שזכרתי את השיחה, בכלל היה כיף. צריך לעשות את זה יותר.

    אנונימית - לא לגמרי הבנתי איך העובדה ששלחו לי סרום יקר להחריד "מרחיקה" אותי. לא אמרתי שקניתי אותו או שאת חייבת לרוץ ולקנות אותו. מניסיון, למחיר הקרם/סרום אין כל כך השפעה על הטיב שלו. למשל, סבון הפנים שלי עולה שלושים שקלים לליטר ולא 300 שקלים ל - 30 מ"ל.
    בקיצור, אני חושבת שאני מראה הרבה דברים שיכולים להתאים לכל מיני אנשים ואני תמיד אסירת תודה על כך שיש לי הזדמנות לבחון מוצרים יקרים יותר שלא בטוח שהייתי יכולה להרשות אותם לעצמי. תחזרי לכמה פוסטים אחורה, תמצאי את הסבון שלי, את קרם הפנים שלי, קרם עיניים שעולה 300 שקל ל - 30 מ"ל ולא ל - 15 מ"ל כמו בדרך כלל, מה שהופך אותו למשתלם משמעותית. אני תמיד עושה סקר שוק לפני שאני קונה וגם קונה במבצעים, מזמינה מחו"ל, כמו כולם. אם את צריכה המלצות יותר ספציפיות, אני אשמח שתשלחי מייל ואני אשתדל לספק לך את כל המידע שיש לי על מוצרים יותר זולים וטובים לא פחות. ☺

    BeautyBitch - לא הבנתי מה לא הבנת בפפלום?
    לגבי מצב העור, אז דווקא החורף גורם לעור למצב פחות טוב מאשר הקיץ. זה בדרך כלל ככה אבל, אין לי מושג מה סוג העור שלך או מה מצבו אז אני מקווה בשבילך שהחצ'קונים יעלמו במהרה :)

    השבמחק
  5. כד פולקה? מממ... :)
    יש לי את השמן לוטוס של קלרינס, אבל משום מה הרגשתי שלאחר השימוש בו הנקבוביות שלי נראו סתומות לגמרי...

    תתחדשי על הקניות!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  6. יש להם את השמן בכמה סוגים לפי סוג העור. יש להם אחד שמטפל בעור שמן ומה שלי יש זה דווקא לעור יבש. בחרתי בו בכוונה כי בחורף יש לי חלקים ממש יבשים בפנים, אפילו שהטי זון תמיד שמנוני. בקיצור, מה שניסיתי להגיד הוא שאולי הסוג שיש לך לא מתאים לסוג העור שלך?
    אני שמתי אותו רק על אותם החלקים שדרשו תשומת לב מיוחדת, לא על כל הפנים, אולי גם זה קשור?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...