15.10.12

עלילות מיראל ברשת האינטרנט - חלק א'

אני מודה, לא תמיד הבחירות שלי בחיים טובות. לפעמים אני בוחרת בכל מיני דברים בגלל סיבות שהן לא נכונות - למשל, כי בא לי. מתברר ש"כי בא לי" זו לא סיבה טובה או נכונה בחלק מהמקרים ואותי אישית, הגילוי הזה ממש הפתיע. בכל אופן, סיבת ה"כי בא לי" ליוותה אותי  כאשר בחרתי לממש את הקופון שהעניקה לי חברת "גרופון"* על מסלסלי שיער ללא חום.

כן, זה באמת קרה.



זה לא שאני מאוד סובלת עם השיער החלק שיש לי אבל, לפעמים יש לי חשק לגלים נחמדים בשיער שיתנו לו קצת נפח וחיות. חשבתי לתומי, שהמסלסלים האלו שבעבר ראיתי אותם גם באיביי, יעניקו לי תלתלי האני בו בו צ'יילד לפני תחרות יופי, שאותם אוכל להבריש ולהישאר עם תלתלים פתוחים, גדולים ויפים.

אז חשבתי...

ובעקבות המחשבות האלה הזמנתי שתי אריזות של מסלסלי שיער תמורת 89 שקלים ועוד 14 שקלים למשלוח. היה לי קופון של 100 שקלים, כך שהוספתי רק שלושה שקלים וכעבור שבוע, קיבלתי שתי אריזות מצ'וקמקות כאילו שנשלחו מן הקצה השני של העולם בזמן מלחמה, מלאות במסלסלי שיער צבעוניים.



מה עושים?
← לוקחים את המקל ומשחילים עליו מסלסל.
← מחלקים את השיער לקבוצות קבוצות.
← לוקחים קבוצת שיער, מכניסים אותה בקצה של המקלון [הקצה שרואים בתמונה] ומשחילים את השיער לתוך המסלסל, שמצידו מיד מסתלסל, תוך משיכת המקלון כלפי מטה.

עד כאן, הכל נפלא ומה עושים עכשיו? או! השיער שלי עקשן ואם הוא החליט שהוא חלק, אז הוא ישאר חלק, כך ששעה או שלוש שעות לא באמת יגרמו לו להסתלסל בדבר הזה. המשמעות היא שצריך ללכת לישון עם זה וזה, בלתי אפשרי. המסלסלים עשויים מפלסטיק קשיח יחסית וממש אי אפשר לישון על זה. אני מודה שלא ניסיתי על שיער רטוב, כדי שיתיבש לתוך תלתלים וזה בעיקר, כי לא הייתי נואשת מספיק. יכול להיות שזה היה עובד.



התוצאה פשוטה, אני נשארתי עם שיער חלק והחלום לתלתלי האני בו-בו בעינו עומד.  
לפחות הרבה צחוק יצא מכל הסיפור הזה, כי לראות אותי עם המסלסלים האלו על הראש זה בהחלט לא מראה רגיל.
החלטתי לחסוך אותו ממכם, כי אני מחבבת אתכם מאוד.

ה -* היא הגילוי הנאות

יש לכם שיטה לקבל תלתלים יפים ללא שימוש במסלסלים עם חום?
שתפו! אני רוצה גם.


7 תגובות :

  1. עשית את זה על שיער יבש או רטוב? על שיער יבש ספק אם זה ישפיע, אבל תעשי את זה על שיער רטוב ותתני לזה להתייבש לצורה הזו אולי זה יעזור. גם למרוח מוס בשיער (או חומר מעצב חזק אחר) לא יזיק :-)
    אצלי מאד קשה להחזיק תסרוקת של תלתלים, אני למודת ניסיון מר בתחום...

    השבמחק
  2. עשיתי על שיער יבש. כתבתי שלא עשיתי על רטוב, כי תכלס זה היה קורע לי את השיער בטירוף.
    עם מוס זה יכול להיות רעיון לא רע, אולי אני אנסה מתישהו כשיהיה לי חשק להתעסק בזה. אחרי ההתעסקות הזו, כל מסלסל שיער נראה לי כמו חברו הטוב של האדם, למרות החום שהורס את השיער.

    השבמחק
  3. חייבים לעשות את זה על שיער לח
    http://youtu.be/KSHS66xfQOo

    השבמחק
  4. טוב, אין מצב שאני עושה את זה על שיער לח. השיער שלי גם ככה מאוד דק וזה יקרע לו את הצורה.

    השבמחק
  5. את יכולה לנסות את זה
    http://pinstrosity.blogspot.co.il/2012/08/tin-foil-curls-myth-foiled-or-fantastic.html
    (למרות שזה נראה מלא עבודה)

    וגם את זה (כפי שתראי, זה לא עבד למי שניסתה את זה, אבל יש הסברים איך לגרום לזה לעבוד)
    http://pinstrosity.blogspot.co.il/2012/04/crummy-curls.html

    השבמחק
  6. אוי לא, זה נראה כמו מוצר מאוד מסובך לשימוש. זה לא קרע לך את השיער? נתקע או עשה נזקים?
    אני לא הייתי מעזה לנסות.
    כשבא לי תלתלים מסודרים ויפים אני משתמשת בבייביליס (על חום, כן.. אין מה לעשות) ומרססת מעל ספריי להקשחה.
    אין ברירות.

    השבמחק
  7. MoranSha - הראשון זה עם חום והשני נראה מעניין. אולי אנסה מתישהו.

    שרונה - זה לא קרע לי כלום ולא עשה נזק. אני בטוחה שאם הייתי עושה את זה על שיער רטוב אז זה היה יכול לקרוע את השיער, כי כשהוא רטוב הוא שברירי יותר.
    אני אישית מעדיפה להימנע משימוש בחום על השיער, זה מיותר. אם אין דרך אז שישאר חלק :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...