18.10.12

אופנה בחולון

שבוע האופנה בחולון נפתח ביום שני האחרון בקול תרועה באירוע שכלל הרבה אושיות אופנה מהארץ מחו"ל. הדעות היו חלוקות לגבי טיב האירוע ואני באופן אישי יכולה להגיד שלי היה ממש כיף.
אז נכון, המוזיקה...ותסלח לי עדי נויימן, הייתה טראגית אבל, זה היה אחד מאירועי המינגלינג הטובים שנכחתי בהם. היו הרבה אנשים מעניינים ויפים ושמחתי להכיר הרבה בלוגריות שלא יצא לי להכיר לפני. 







 יש לי עדשה חדשה למצלמה, שאני רק לומדת אותה ולכן, חלק מהתמונות אולי פחות איכותיות מבדרך כלל. תסבלו איתי קצת עד שאלמד את כל הטריקים שלה ומקסימום אם לא, תמיד יש את העדשות הקודמות. 



תכירו את ליאנה מהבלוג Little Dose of Style, בהחלט מהבחורות היותר יפות והנחמדות שיצא לי להכיר לאחרונה. פשוט מדהימה. את השרשרת היא הכינה בעצמה אז היא גם כישרונית בנוסף לכל.



בתמונה מימין - זה בחור ולא גברת עם סנדלי פראדה ושילוב רגליים שמטרתו להסתיר את האשכול. 
בתמונה משמאל - קרלה סוצאני בשמלה של אליה [זוהר אמר לי]. 

הנעליים של זוהר פורמן

הנעליים של ספי ארליך
הנעליים שלי - מיראל דושנסקי

הנעליים שלי היו החלק שהכי אהבתי באאוטפיט שלי. הייתי כל כך עייפה באותו הערב והתלבשתי בלי להקדיש לדברים יותר מידי מחשבה. התוצאה הסופית לא מצאה חן בעיני, במיוחד לא כשהסתכלתי על התמונות כשחזרתי הביתה אז אני משתפת רק את נעלי ה- PARISI שלי שאני כה אוהבת.

שבוע האופנה בחולון ינעל במוצאי שבת ה - 20/10 כך שעד אז אפשר להספיק לעוד הרצאה/הקרנה/סדנה או שתיים.
את כל הפרטים תמצאו באתר של מוזיאון העיצוב בחולון או בדף הפייסבוק של שבוע האופנה בחולון.

חמישי שמח!



9 תגובות :

  1. התמונות אווירה שצילמת יצאו מאוד מוצלחות, למרות שזכרתי שהיה יותר צפוף...
    מסתבר שקרלה לא הביאה עוד בגדים חוץ מהאאוטפיט הזה של אזדין אליה ולבשה אותו 3 ימים- דבר שיכול להתאים אולי למזג האוויר במילאנו אבל ממש לא בישראל.

    השבמחק
  2. גם אני זכרתי שהיה יותר צפוף ופחות זוהר מאשר בתמונות. מה שכן, היו שם לא מעט תיקי שאנל.
    מוזר שהיא חשבה שזה בסדר להשאר באותו האאוטפיט שלושה ימים. מעניין אם היה לה איזה אסון מלתחה והשמלה היא כל מה שנשאר לה ללבוש או שזה היה מתוכנן מראש.

    השבמחק
  3. נראה שהיה כיף.. האמת שהייתי בטוחה שאצליח להגיע ולהכיר את כולן.
    לצערי- ארון הבגדים שבדירה שלנו קרס ובעקבותיו בלת"מ שאי אפשר לצאת ממנו.

    השבמחק
  4. אוי...ארון קורס זה סיוט! מחזקת אותך ומקווה שהכל חזר למקומו בשלום :)

    השבמחק
  5. מיד שמתי לב לנעליים שלך :)
    הייתי בטוחה שהן של UN...

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  6. לא שמתי לב לנעליים שלך באירוע עצמו, אז אכתוב לך כאן שהן יפיפיות ושאני גאה בך על האומץ לנעול אותן, כי אני למשל שמרנית מידי...

    השבמחק
  7. laceandchiffon - בגלל העקב המיוחד, הרבה חושבי שזה UN אבל, זה לא :)

    שרונה - אני אף פעם לא יודעת אם לקחת את מה שאת מכנה "אומץ" כמחמאה או לא. מבחינתי, אין כאן בכלל אומץ אבל, תודה.

    השבמחק
  8. הרגיש לי יותר צפוף ממה שנראה בתמונות. תודה רבה!! את מקסימה מאד ושמחתי להיפגש!
    התאהבתי בשרשרת שלך קשות, ואחרי שעברתי בפעם השניה לידך הבחנתי בנעליים שלך והתאהבתי, הן מיוחדות מאד!

    קרלה לטעמי ניראתה קצת אירופה הקרה ופחות ישראל החמימה! אבל האאוטפיט שלה יפה, קלאסי ותמידי!

    שיהייה שבוע טוב!
    ושוב פעם תודה רבה!

    http://littledosesofstyle.wordpress.com/

    השבמחק
  9. מסכימה איתך לגבי הצפיפות ולגבי קרלה.
    היה כיף להיפגש ואני מקווה שיצא לנו עוד בהמשך.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...