27.10.12

יהלומי קוניאק ותה עם ג'ינג'ר וקינמון

את יום רביעי האחרון התחלתי באריזה זריזה של תיק ונסיעה לכיוון יערות הכרמל לאירוע השנתי של ה. שטרן [כוכבית, כוכבית וכוכב ים]. הוזמנתי לאירוע על ידי ה. שטרן ופונקתי על ידם ועל ידי מלונות ישרוטל כמו שהייתי זקוקה שכן, התקופה הכי פחות מפנקת בחיי שנמשכה קצת יותר משנה וחצי, עומדת להסתיים [סמיילי, סמיילי, רונלד מקדולנד]. לפני שאני עוברת לדברים חדשים ומרגשים בחיים שלי, השתחררתי מכל הלחצים בספא הכי קסום במדינה ובחברת אנשים אהובים במיוחד.




את יום רביעי התחלתי בשתיית תה עם ג'ינג'ר וקינמון במדשאות של הספא ביחד עם חברתי הצהובה, הלא היא ספי ארליך, שנוטה "להסגיר" אותי בפוסטים שלה ולדווח על מעללי מבלי שתתכוון לכך. לא משנה, אני עדיין מאוהבת בה קשות בקטע אפלטוני שכזה. 

אחרי ששתינו את התה שלנו, הלכנו לבחור תכשיטים לכבוד אירוע הקוקטייל שהתקיים באותו הערב. אני רציתי עגילים, שיחמיאו לטבעת שלי ולשמלה שהתכוונתי ללבוש. למען האמת, תכננתי בכלל ללבוש אאוטפיט פשוט יחסית אבל, כמה ימים לפני האירוע אחותי הציעה לי ללבוש שמלה של ארמאני וינטאג' מהאייטיז שיש ברשותה. חייבת להודות שאני לא חסידה גדולה של הבד הזה שנראה כמו עור רטוב [של פרה, לא של בן אדם] אבל, כשמדדתי אותה מיד התאהבתי. מה גם, שהאירוע השנתי של ה. שטרן הוא המקום ללבוש את האאוטפיט "המוגזם" הזה ולעדן אותו עם אקססוריז "רכים" יותר ואיפור כמעט בלתי מורגש.






באירוע הקוקטייל הושקה קולקציית IRIS של ה. שטרן, שעוצבה בהשראת הים והקונכיות. האירוע התקיים בבריכה הפנימית של הספא וכלל תצוגה של התכשיטים והרבה אנשים יפים ונשים יפות מקושטות בתכשיטים של ה. שטרן.




אילה המדהימה עם עגילים מקולקציית IRIS ואני

ספי עם תכשיטים מקולקציית DVF של ה. שטרן וזוהר, שעשו את החופשה למהנה פי כמה וכמה.

פוזות בלובי

אאוטפיט: שמלה אמפוריו ארמאני וינטאג' | נעליים Lanvin x H&M | תכשיטים H. Stern

ניסיון לעשות מעשה אנג'לינה ג'ולי 


אחרי הקוקטייל התקיימה ארוחת הערב והשולחנות היו מעוצבים ברוח הקולקצייה שעוצבה ברוח הים. מיותר לציין שהיה טעים, נכון? מיותר.

האווירה הכללית הייתה כל כך מחשמלת וחסרות פה עוד כמה תמונות, שאולי יגיעו בהמשך, להמחיש זאת. את הערב סיימנו עם ענת שרוף, שהרימה את כולנו על הרגליים [כן, כן, גם אותי] והרימה באופן כללי. ציינו גם יומולדת לאילה המהממת, שתינו יין והלכנו לישון.

התחלנו את החופשה בשתיית תה וכך גם סיימנו אותה...


איפה ספי?

אאוטפיט: חולצה ומכנסיים GAP | צעיף ZARA | נעליים YS

תודה ליחסי הציבור של ה. שטרן ולחברה עצמה על שהזמינו אותי לאירוע המפנק הזה ותודה לספא יערות הכרמל שיודע בדיוק מה בחורה [או בחור...] צריכה כדי להירגע: אווירה קסומה ונוף מדהים, חברה נהדרת [תודה לספי וזוהר],תכשיטים מהממים, בגדים עשויים בקפידה, אוכל מדהים וספא מפנק. 

מאחלת לכם שבוע טוב 




11 תגובות :

  1. looks very beautiful and elegant.
    Greetings from Spain

    השבמחק
  2. נראה לי שפספסתי ממש השנה. אוף, אוכלת על עצמי על זה שלא הצלחתי להגיע.
    בכל אופן, השמלה של אחותך מחמיאה לך כל כך שאת אפילו לא מבינה כמה (או שכן, כי אני בטוחה שקיבלת מלא תגובות מחמיאות).
    הקולקציה משגעת כרגיל, התכשיטים של ה.שטרן אף פעם לא יכולים להיות מאכזבים ותמיד תמיד תמיד מחדשים.

    השבמחק
  3. vicen - thank you :)

    שרונה - אני מבינה, הייתה לי מראה בחדר ללא קשר למחמאות. גזרות כאלה לרב מאוד מחמיאות. תודה רבה, בהחלט שהיה מעולה :)

    השבמחק
  4. המון זמן לא הייתי ביערות הכרמל, אני שונאת לנהוג לשם ועוד יותר שונאת לנהוג בדרך חזרה (שביל צר כל כך, תהום בצד, למה זה טוב) אבל אני מודה שגרמת לי להתגעגע לשקט של המקום. וגם טעיםםםם שם. מאד טעים. מאד יפה השמלה.

    השבמחק
  5. את נראית מעולה!
    יוקרתית כזו :)
    השמלה נורא מחמיאה לך!

    יאנה

    השבמחק
  6. Sharona - כן הנסיעה לשם בשבילים הצרים פחות נעימה, אבל אני לא נוהגת כך שזה פחות מטריד אותי :)

    יאנה - תודה רבה רבה ☺

    השבמחק
  7. נראית מעולה. ואהבתי את הציניות הקלה :)

    השבמחק
  8. דרלינג, היה מהמם וכיף לקרוא אצלך ולהיזכר.

    את ניראת מהמם עם השסע :)

    השבמחק