30.10.12

MMM for H&M - I DIE



אני לא יודעת איך להגיד לכם את זה אבל, הקולקצייה של מייסון מרטין רג'יאלה ל- H&M היא אחת הקולקציות המכוערות שראיתי בחיי. היא כל כך מכוערת, שאני חושבת שכל מי שיגיע ב- 15 בנובמבר לקניון עזריאלי בשעה 09:30 בבוקר פשוט יבזבז את זמנו. ולא רק שהוא יבזבז את זמנו, הוא גם יעצבן אותי ממש, כי אני מתכננת לצאת הגרופית הכי גדולה שיש ולהקים אוהל כבר ערב לפני ממש בכניסה לקניון, על מנת שאוכל להיות הראשונה שתשים את ידיה על יצירות האומנות האלה.

רגע, יצירות אומנות? לא נו. התכוונתי שזה מכוער. כאילו ממש. אל תבואו.


תיק עור הפוך | 599 שקל

אם להיות כנה, מדובר באחד משיתופי הפעולה המסקרנים ביותר ובעל התוצאות הטובות ביותר של רשת H&M עם מעצבי על, שיצאו עד היום. מדובר בפריטי אספנים לא פחות ולא יותר, שעושיים בקפידה ומחומרים איכותיים.


שמלה כחולה |  שלמה אדומה | 899 שקל כל אחת



הבדים, התפירה, הגזרות - הכל מושלם ברמה שאני אישית לא מצליחה למצוא את המילים הנכונות על מנת לתאר את הדברים. אני רק יכולה להגיד, שהגזרות, לא מתאימות לכל אחת. אני באופן אישי, הולכת להתמקד בכמה פריטים ולמדוד אותם תחילה כדי לראות שהם אכן מונחים נכון על הגוף. מההיכרות שלי עם עצמי [עוד רגע 30 שנה, הזוי] אני יודעת שגזרות פיסליות יותר וקונבנציונאליות פחות, לרב לא מחמיאות לגוף שלי. אני כן זקוקה לגזרות מובנות, עם קווים ברורים אבל כל מיני דברים שעלולים להתפרש כאקסטרא יצירתיים יכולים לעוות אותי בקלות ועל כן, חשוב מאוד למדוד ולא להיכנס לטירוף חושים ולהוריד חצי חנות מבלי לחשוב פעמיים. אמרה מיראל לעצמה...כבר פעמיים היום.

בגזרת האקססוריז, הדברים פשוטים יותר רק מבחינת התאמה.
אני רוצה את כל הנעלים ואת כל התיקים. הנה אמרתי את זה...


נעלי בלרינה מעור | 599 שקל

 אני חושבת שכבר הלילה אחלום על הנעליים המדהימות האלה שאגב, היו לי מאוד נוחות בניגוד לתחזיות.


נעלי עור עם עקב שקוף | 1199 שקל

כך הן נראות על רגליה הענוגות של תמר קרוון ואפשר למצוא אותן גם בצבע שחור. אם לשנייה חשבתי שאוכל לותר עליהן, עכשיו אני כבר ממש ממש לא בטוחה לגבי הויתור הזה.  








נעליים צבועות בעבודה יד | 899 שקל

בגזרת הגברים דבר לא נחסך - האקססוריז מדהימים והתיקים לגמרי תיקי יוניסקס. יש גם כמה נעליים, כמו אלו שבתמונה למעלה, שהייתי שמחה אם היו מייצרים במידה 37 - 38 אך לצערי זה לא יקרה.

כל מי שמתסכל על התמונות וחושב לעצמו שכנראה החלקתי ונפלתי על הראש ונראה שגם לא קיבלתי את הטיפול הראוי לאחר הנפילה וזו הסיבה שאני מתלהבת כל כך מאסופה של פריטים הזויים, יכול להירגע. לא החלקתי ולא נפלתי - הקולקצייה לא עבור כל אחד בדיוק כמו העיצובים מרג'יאלה מחוץ לגבולות H&M הם לא עבור כל אחד. בעיני, רק מי שיש לו אהבה גדולה לאופנה ולגאונות שבה יוכל להעריך את הקסם הזה.

כל הכבוד ל- H&M על היוזמה המבורכת לשיתופי פעולה עם מעצבי על, כן ירבו! ואף מילה על קמבודיה...


קולקציית MMM for H&M תהיה זמינה ביום חמישי, ה- 15 בנובמבר
בחנות H&M בקניון עזריאלי בתל אביב.




11 תגובות :

  1. everything looks amazing and even if i think for a moment that it's too crazy, then i understand that fashion is supposed to be like this.

    Sorry for the English :)

    השבמחק
  2. מסכימה איתך לגמרי.
    הייתי והתלהבתי :)

    השבמחק
  3. ממש מגעיל. בייחוד הבלרינה. תשמרי לי

    השבמחק
  4. התמונות שלך פשוט הורסות. את ממש כישרונית!

    השבמחק
  5. מיראל הצילומים שלך? התמונה של הפלאטס הכי יכולה להיות יח"צ! אהבתי :)

    השבמחק
  6. ג'יזס גירל, את הורגת אותי. מצחיקה ושנונה זה קול, אבל גם צלמת על? כאילו תמר קראוון ההורסת + נעלי עקב מושלמות? אני לא נושמת

    השבמחק
  7. קולקציה ווינרית ללא ספק!

    השבמחק
  8. מיכל - תודה רבה :)

    standing ovation - אכן, כל הצילומים שלי :) טנקס.

    השפנפנה - אני מסמיקה פה בטירוף. איזה כיף שאת כזאת מפרגנת, זה מדהים. תודה!

    SG - ממש ככה!

    השבמחק
  9. קיבלת את המקום שלי בתור לקופות, לא הטעם שלי בכלל... תהני ;)

    השבמחק
  10. אני מעריכה את הנדיבות שלך :)) תודה

    השבמחק