1.11.12

סי פנימי

← לפני מספר שבועות נסעתי לרמת החי"ל להשקת מוצר עיניים חדש של קליניק.
← הדבר היחיד שאני אוהבת במשפט האחרון שלי הוא את המילה "קליניק".



← אני שונאת את רמת החי"ל כמעט כמו שאני שונאת דג מלוח. 
← אני מאוד אוהבת מוצרים לטיפוח האזור שמסביב לעיניים.



179 שקל עבור 10 מ"ל
← מה זה עושה?
המוצר המדובר הוא even better eyes וכל עולמו הוא להוריד נפיחויות מסביב לעיניים ולהבהיר כהויות. הוא מגיע בטיוב עם אפליקטור ששומר על קרירות והחומר עצמו בעל גוון בהיר ומכיל מעט מחזירי אור. לי אין כהויות מתחת לעיניים אבל, יש לי לפעמים נפיחויות וכן, זה עובד. אחריו נשארת תחושה מאוד נעימה והעור של האזור שמתחת לעיניים הופך לרך וגמיש. מי שסובלת מנפיחויות וכהויות באופן קבוע, יכולה מאוד להנות מהמוצר הזה. הכהויות אמורות להתבהר לאחר שימוש של 12 שבועות, הנפיחות יורדת מספר דקות לאחר המריחה [לפחות אצלי].

← מה זה לא עושה?
זה לא קרם עיניים ולכן, מורחים אותו ב- C הפנימי של העין ולא ב- C החיצוני כמו שמורחים קרם עיניים.
הוא לא מחליף קונסילר.


עוד מוצרים מבית קליניק
← עדיף שאנוח
הבנות של קליניק דאגו לנו גם למסכה לאזור העיניים שאפשר לקרר או לחמם ולהירגע איתה. לא ברור לי מה זה עושה בדיוק, כי פעם הייתה לי כזאת מסכה והיא לא עשתה כלום. בינתיים, היא שימשה את ספי ואותי בנסיעה בחזרה לעיר מרמת החי"ל שארכה שעה וחצי.




סופשבוע נטול כהויות ונפיחויות!
הלכתי לנוח.





3 תגובות :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...