23.11.12

צבע ורוד

אסקייפיזם, שגרה וחזרה לשיגרה הם שלושה דברים שאני כנראה הכי שונאת כרגע. תגידו מה שתגידו, "בועה" זה דבר חמוד - היא עגולה וענוגה, היא לרב שקופה אבל, מקבלת גוונים של קשת בענן כשהאור פוגע בה בזוית הנכונה. עכשיו, אחרי ש"הבועה נופצה" אני חושבת שהגיע הזמן לאחות אותה מחדש, מספיק זמן לפני שבוע האופנה הבא של תל אביב, שצפוי להתקיים בעוד פחות מחודש.

דברים שלמדתי בשבוע יומיים האופנה האחרון:
← אאוטפיט
אאוטפיט מנצח לא מתכננים. או לפחות, לא מתכננים במשך שבועיים טרם האירוע. 
קמתי בבוקר ולבשתי מה שנראה לי נח ומייצג אותי - אוהבת כשנח ומגניב. כן, מגניב.


ביום הראשון לבשתי ג'קט קטיפה של KOOKAI כמחווה לשנות התשעים הסוררות [אבל לא באמת], טי שרט מעולה של אמריקן אפרל שקניתי לפני כחודש ומאז אני לא מפסיקה לקבל עליה מחמאות וטייטס במראה של עור, גם הם מאמריקן אפרל. שרשרת וואן פיס של מדוזה ומגפונים של Lacoste שקניתי עוד בקיץ ונעלתי לראשונה באותו יום ולא רואים אותם בתמונה. 





ביום השני לבשתי שמלת סרפן של גוטקס, וינטג' במיטבו, גרביונים אטומים וקרדיגן של H&M, שרשרת חדשה של מדוזה שאפשר יהיה למצוא בשוק האקססוריז הקרוב ואודם תואם [מייבלין -  Coral Tonic] ומגפונים של All Black

לי היה נוח וכיף, הרגליים לא כאבו לי והעקבים היו מספיק עבים כדי לא להתקע בקורות העץ במתחם התחנה. היה לי מספיק חם אבל, לא חם מידי. 

← תיק
עדיף גדול, כי אם באים לסקר אופנה ולהכיר אנשים ולשבת ביותר מתצוגה אחת, חייבים תיק שיוכל להכיל כמה פריטים חשובים. אני החלטתי על ג'ינג'ר של "כיסים" שיכול להכיל גם מצלמה מקצועית.





← מה בתיק?
{ברמת החובה}
כרטיסי ביקור והרבה מהם, בתוך קייס מתנת FRIETAG, בליסטקס, כי זה ברמת החובה וספציפית לזה יש ריח וטעם מעולים והוא באמת עובד, עט, מטען, מסרק הכי מעולה בעולם לסירוק הפוני החדש שלי! של לייף בסופר פארם ומסטיקים. הרבה, הרבה, הרבה מסטיקים. ובקבוק מים גם לא מזיק.



{ברמת האיפור}
מינימלי שדורש הכי פחות תחזוקה ומצטלם נהדר: מייקאפ NUDE של DIOR, ליפגלוס ובושם באחד של ל'אוקסיטן, צללית כפולה של Soft Touch שמאוד מתאימה לנשיאה בתיק לטאץ' אפים וכמובן, סט צלליות והיילייטר של DIOR שנפתח בצורת סלייד והמראה קופצת החוצה, סופר שיק לתיק. העיפרון השחור הוא של בורז'ואה והוא המציאה האחרונה שלי בכל הנוגע לעפרון שחור מושלם - נמרח כמו חמאה. כמו חמאה אני אומרת לכם! והוא עמיד במים או על עפעפיים שומניים. נהדר. ליפגלוס  Impossibly Sweet מנצנץ ביותר של MAC מסדרת גלאמור דייז.


הייתי שמחה להיות בחורה מינימליסטית עוד יותר ולהסתפק בקיט הטאץ' אפ הזה של MAC, גם הוא מסדרת גלמור דייז וכולל פודרט בלוט [שלי בגוון Medium Dark] ושפתון בגוון Bare Again שמתאים להכל. אני כנראה לא הבחורה הזאת אבל, הקיט הזה הוא מהיפים שראיתי בקולקציות של מאק בשנים האחרונות ואני רוצה להניח עליו את הראש ונמנם. אחר כך לקום ולפדר את האף.


זהו, אני מתכוננת לשבוע האופנה הבא, כי לדעתי הוא יהיה מעניין יותר ברמת המעצבים. אני בעיקר מתרגשת מהתצוגה של גדעון וקארן אוברזון בשיתוף להקת המחול הקיבוצית, שלדעתי הולכת להיות חוויתית במיוחד.

דבר אחד אני יכולה להבטיח, ששבוע הבא הולך להיות הרבה יותר טוב. בינתיים, נותר להנות מסופשבוע חורפי בבית :)

{גילוי נאות: מוצרי האיפור של דיור, סופט טאץ' ומאק מתנת החברות.}

נשיקות


11 תגובות :

  1. מבינה אותך לגמרי, אני רציתי את כולם! פעם ראשונה שאני מרגישה כך לגבי קולקציה כלשהי של מאק.

    השבמחק
  2. את כל כך צודקת לגבי אאוטפיטים בלתי מתוכננים. הם תמיד יוצאים הכי יפים. אלה שאני מתכננת זמן רב מראש תמיד מתפקששים בסוף איכשהו :-)
    האריזה של הפודרה של MAC מקסימה (מתה על פפיונים...). גם השמלה של גוטקס יפיפיה ומרשימה.
    שתהיה שבת שלום!

    השבמחק
  3. אהבתי את כל האאוטפיטים שלבשת לתצוגות! וכפי שכבר אמרתי לך פייס2פייס, מאוד מאוד יפה לך הפוני. תתחדשי מותק

    השבמחק
  4. אין כמו זריקת צבע לשמח לבב אנוש :)
    השרשאות של מדוזה מקסימות עלייך.

    השבמחק
  5. השרשראות של מדוזה הו! כמה כיף שהן עשו אותן בליין יותר מסחרי. כשראיתי את הגדולות בסטודיו כל כך התחשק לי, עכשיו יש אותן ביותר לביש :)

    השבמחק
  6. הייתכן שמצאת את שחשקה נפשי? חיפשתי תיק גדול גדול שיכיל הכל!

    השבמחק
  7. אאוטפיטים לא מתוכננים באמת יוצאים לי תמיד הכי טוב, הם מתחברים למצב הרוח של אותו רגע ונראים בול במקום.
    יפה לך הפוני, וגם השרשרת הצהובה של מדוזה אדירה :)

    השבמחק
  8. תודה על המחמאות על הפוני :)

    מיכל - תבדקי מול "כיסים" אם יש להם עדיין במלאי את התיק הזה [דגם ג'ינג'ר], כי הוא נרכש בחורף שעבר. כמובן שיש לך גם עשר אחוז הנחה בתור קוראת הבלוג! יאי :)

    השבמחק
  9. מיראל איפה את מסתפרת? נראה מעולה!

    השבמחק
  10. גילי, אחותי מספרת אותי והיא לא ספרית. אני אחרי טראומת ספרים קשה ואני לא מסתפרת במספרות הרבה שנים כבר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...