13.11.12

TLVFW - אופנה בתל אביב

שבוע האופנה של תל אביב, השני במספר, שכולל יומיים וחצי בפועל, התחיל בשבילי אתמול. לתצוגה של מוסקינו לא הלכתי, כי למען האמת לא ברור לי למה יש צורך במעצב חו"לי בשביל שבוע האופנה הישראלי. אני יכולה לעלות בדעתי את הסיבות לכך ועדיין, זה מרגיש לי "לא נכון" אם אפשר לקורא לזה כך. אחרי שקראתי על כל שהתרחש, מאוד שמחתי שהלכתי לישון באותו יום בשעה 22:00.

אתמול כבר הגעתי מוכנה, למרות הצינון הקל ונוכחתי לדעת שיש מי שהפנים את אי הסדר של היום הראשון והפיק לקחים. נכון, לא הכל היה מושלם בכל הנוגע לקבלת כרטיסים במקום וענייני רשימות וסדר ההושבה אבל, לא סבלתי מכל זה ובעיקר נהניתי מאוד. הכרתי סוף כל סוף את מורגן מהבלוג The Leopard Legs ועוד כמה בלוגריות שמחות ונחמדות. מיותר לציין, שאני מאוהבת במורגן קשות, מדובר בבחורה עם שיק צרפתי במלוא הדרו.

הוייב הכללי דווקא היה מאוד חיובי גם בקרב הסלבס של מדינתנו שהם בעצם האחים של אלו שהתפרסמו בפועל מתוכניות ריאליטי. עצוב, אבל זו האמת.



אף מילה על סופיה טייב.
קרן מור לעומת זו, היא מהמושלמות שבנשות ישראל. היא בדיוק מחדשת את הליפסטיק לפני צילום. שלמות.

התצוגה הראשונה שלי לאותו יום הייתה של ליאורה טרגן ששמה עלה לכותרות לאחר שדנה פרימן לבשה את שמלת הנוצות שלה בשבוע האופנה של חולון בשנה שעברה וגם אחרי הפרידה העסקית מדורית בר אור.




מרבית הדגמים שעלו על המסלול כללו נוצות צבעוניות או לא, באופן כזה או אחר. אני לא חסידה גדולה נוצות אבל, אני בהחלט יכולה להגיד שהתצוגה הייתה מרשימה. הבחירה של הדגמים שעבודת היד ניכרת עליהם גם כשהם נעים על המסלול ובחירת הפסקול הדרמטי הראו באופן חד משמעי שהמעצבת בעלת כתב יד ברור ומאוד אישי.

הממממ...נוצות...




אחרי הנוצות, עברתי לתצוגה שמאוד רציתי לראות - זוג מעצבי המותג פראו בלאו הציגו את קולקציית האביב-קיץ 2013 שלהם ואני הייתי בטוחה שאני הולכת ליפול מהכיסא אחרי שאצפה ביצירות האומנות של הזוג. החוזקה של העיצובים של פראו בלאו היא ללא ספק בהדפסים שלהם כאשר בקולקצייה הנוכחית העומדת למכירה בחנויות ובאתר, אפשר למצוא כמה דגמים שהם לא פחות מאומנות.




מספר דקות לפני שכולם נכנסו לאולם התצוגה, פיליפ בלאו המעצב עוד עמד ליד הקופות וצעק "כרטיסים לפאו בלאו! מי רוצה?! מי רוצה?!" כמעין ליגלוג להתנהלות השוק של המארגנים במסירת הכרטיסים למוזמנים. אולי דווקא היה כדאי לבלות את הדקות האלה מאחורי הקלעים, בהתאמת מידת הנעליים הכעורות למידת רגליהן של הדוגמניות ולנסות איכשהו לתבל את העיצובים המנומנמים במקום לנסות ולייצר פרובוקציות בשקל.




ההשראה של ההדפסים הייתה כל מה שקשור בדגים - לא סקסי במיוחד מלכתחילה אבל, היה אפשר לראות הדפסי קשקשים, אדרות של דגים ולסיום, כלה-בת ים כאשר התסרוקת שלה [פאה] היא הרגע הקסום היחיד בתצוגה שלה כה ציפיתי. שלא תבינו לא נכון, אני מאוד מעריכה ואוהבת את פראו בלאו, מבחינתי הם אי של רעננות ויצירתיות מתפרצת בנוף המעצבים הישראלי, שאיכשהו לא הצליח להתפרץ שלא לומר להתרומם, בתצוגת אביב-קיץ 2013.

האווירה בלאונג' התקשורת קצת לפני תצוגת ה- Upcoming Designer בחסות "רנואר", עליה ארחיב בנפרד.



שבוע האופנה שמח, ניפגש בהמשך!

3 תגובות :

  1. You are so adorable and I think I have a crush on you :))
    I am so happy I finally meet you, just for that, this Fashion week was worth it.
    Bisou new friend <3

    Morgane

    השבמחק
  2. The best part of this fashion week was meeting you!

    השבמחק
  3. איך לא הלכתי לשם איך..
    מקווה שלשבוע האופנה השני כן אלך חח
    מוזמנת לבקר גם אצלי♥♥♥♥
    http://www.myfworld.com/

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...