1.12.12

דייט עם הגילדה

בימי טרום הפוני שלי, הוזמנתי להכין חגורה במעור צמחי ב"גילדה". ברור שהלכתי, כי אני אוהבת ליצור בעצמי וחשבתי שזה יהיה ממש כיף. זה באמת היה ממש כיף, רק שלא לקחתי בחשבון שיש דפיקות פטיש שמעורבות בעניין. יש לי שמיעה ממש טובה ואוזניים סופר רגישות...אופס.


מיה שלו העבירה לנו את הסדנה וסיפרה לנו שעור צמחי, זה בעצם עור אמיתי שעבר תהליך עם שמנים צמחיים - אז צמחוני זה לא היה אבל, לפחות היו צמחים ליד.

מיה שלו המהממת
בגלל הרעש המטורף של הפטישים, ספי עזרה לי לחורר את החור העיקרי שמאפשר להשחיל בו את האבזם. אחר כך, כבר המשכתי לבדי והנצחתי את שם הבלוג על גבי החגורה. לא מאוד יצירתי אבל, זה מה שרציתי.


ספי עומלת על החגורה שלה
השתמשתי באותיות שגם אותן צריך לדפוק בפטיש אל תוך החגורה וכמובן, שאפשר היה להשתמש בצורות שונות ולהכין וריאציות אינסופיות של דוגמאות על גבי החגורה.



התוצאה הסופית היא חגורת Falafel Fashion עם שני ניטים לתפארת הבלוג! יש ב"גילדה" לא מעט סדנאות של מפגש אחד או מספר מפגשים בודדים, לצד קורסים שלמים שמלמדים להכין חגורות, תיקים, כובעים וכמובן נעליים. מומלץ בחום בשביל החוויה של להכין משהו לבד וגם ללמוד ולהכיר את החומרים והטכניקות של האקססוריז שאנחנו עונדים, לובשים, נושאים ונועלים.



שלוש ארבע ולעבודה
עם הסינור של הגילדה והחגורה המוכנה. 

תודה לחברי "הגילדה" על האירוח, היה כיף.
מי שרוצה עוד פרטים, יכול לקפוץ לאתר של "הגילדה" וגם בפייסבוק.



3 תגובות :

  1. אמרתי לך כבר אז שאני אוהבת את מה שיצא לך, מינימליסטי ונקי.
    שבוע טוב בובה.

    השבמחק
  2. יצא מקסים!!! כל הכבוד. חבל שלא הצלחתי להגיע, נראה שנהנית :)

    השבמחק