21.12.12

מושלמות



>> ברוכים הבאים לסטודיו של JUL & Lilla my! 

הסטודיו הזה שייך לשתי מעצבות מוכשרות >>
Lilla my הוא מותג התכשיטים של נטלי מוטליס.
JUL הוא מותג הלבשה של ג'וליה גסין.

מיותר לציין, ששתיהן לא רק מוכשרות אלא, גם מאוד נחמדות ומזמינות - בהחלט תכונות שחשוב שיהיו אצל כל מעצב. 



השרשראות של Lilla my הן ברמה של וואן פיס - כל אחת יותר מיוחדת מהשנייה, הכל נעשה בעבודת יד וחלק מהפריטים מכילים חלקי וינטג' שנאספו בשווקים שונים ברחבי העולם. את הייחודיות של כל פריט ופריט מצאתי כשהתבוננתי דרך עדשת המצלמה. פתאום ראיתי שכל זוג עגילים שונה ומיוחד ומה שנראה בהתחלה כעוד זוג עגילים חמוד, פתאום מגלה עולם ומלואו של דגיגי פלסטיק קשורים בסרט אדום או שפנפנים קופצניים, כשאין פריט אחד שדומה למשנהו.



בסופ"ש גשום זה הבנות חוגגות שנה לסטודיו ומפנקות במגוון הפתעות והנחות שוות. אני ממליצה לבקר בסטודיו ולהקדיש את הזמן להתבונן בכל הפריטים כדי לראות את היחודיות שלהם וכך גם לבחור את הפריט שיהיה ייחודי לכם. 

הפרטים הקטנים והדיוק באים לידי ביטוי גם בקולקצייה של JUL שהפתיעה אותי עם חצאית מקסי מושלמת, שכוללת גם כיסים! כמובן שלא התאפקתי והתחדשתי בחצאית שעשתה הופעה בשבוע האופנה של גינדי, עליו ארחיב בהמשך. 




אם הגזרות הטובות, התפירה המוקפדת ומגוון המידות [כן, מגוון אמיתי של מידות ואפשרות להזמנה מיוחדת של מידה ספציפית] לא מספיקות, אז הבחורה גם סורגת! הסריגים רכים ונעימים וניכר שהם נעשו על ידי ראש וידיים של מעצבת. 

הסטודיו נמצא ברחוב אפ"ק 3 ביפו, מתחם נגה.
כל הפרטים על חגיגות השנה >> כאן

קודם תגיעו לסטודיו ואחר כך, תפרשו לשתות חליטת לימונית ולואיזה ב"פועה" או, לאכול מנת חומוס רצינית באבו חסן.
בכל זאת, נראה שהחורף כבר כאן...סוף העולם קצת פחות :)


4 תגובות :

  1. חצאיות מקסי הן קצת פחות הטעם שלי, אבל תמיד כיף לגלות חנות שמוכרת מגוון של מידות עם גזרות מוקפדות.
    התכשיטים הפילו אותי מהכיסא לגמרי, פשוט מקסימים

    השבמחק
  2. זה מד זוית בשרשרת? אני חושבת שאני צריכה אחת כזאת!

    השבמחק
  3. איפה קונים את השמפו היבש ומה בדיוק הוא עושה? :)
    אני סובלת מפוני שאחרי חצי יום תמיד נראה מדוכא נורא ואת חצי היום שנשאר הוא מבלה אסוף למעלה.
    אם השמפו היבש הזה יכול לפתור את זה נראה לי שמצאתי את אהבתי האמיתית...

    השבמחק
  4. השמפו היבש זה ספרי, שצריך לנער ממש טוב ולהשפריץ על השורשים. זה סופג את השמנוניות ונותן מראה של שיער נקי. צריך לתת לזה לשבת איזה דקה-שתיים ואז לסרק את זה טוב, טוב. זה טוב בדיוק לפעם אחת, למחרת כבר צריך לחפוף אבל, זה יופי של פיתרון לפוני.
    יש את זה בסופר פארם במחלקת הקוסמטיקה וצריך לחפש אותם. אני תמיד מוצאת בסופר פארם בעזריאלי, ליד הלקים במדף התחתון :)

    השבמחק