22.12.12

כל מה שאני סוחבת וחושבת

כפי שציינתי אתמול בסטאטוס שלי בפייסבוק, היקום נקם בי על ההברזה של יום חמישי וביום שישי נאלצתי לצאת מהבית למרות הגשם, הרוח, הקור ואנשים באוטובוס שטוענים שבחורף לא פותחים חלונות, כי "ככה נהיים חולים" בזמן שבפועל, נהיים חולים בגלל חוסר אוורור והעובדה שיש אנשים שלא שוטפים ידיים. בעבודה האחרונה שלי גיליתי כמה אנשים לא שוטפים ידיים, כלומר נשים...אחר כך עוד שאלו אותי למה אני לא אוכלת במטבח. 

מעניין לעניין, באותו עניין - גשם!
בזמן שעשיתי את הסידורים שלי אתמול חשבתי לעצמי כמה מעולה תיק ה"לוויתן" של מדוזה, כי הוא עשוי פלסטיק ואיזה יופי שכל הגשם נשטף ממנו ושוטף אותו על הדרך ולא צריך לדאוג שמשהו ירטב או יהרס. אחר כך מיד חשבתי על זה שהסיבה שיש לי בלוג היא בשביל שאת מה שאני מדברת לעצמי, אוכל לעלות על כתב ואז זה יראה כאילו שאני לא מבלבלת לעצמי את המח בלי מטרה.

להלן, נולד לו עוד פוסט של - תחזיקו חזק - מה בתיק?!


 אני מאוד שמחה שבחרתי בגוון הצהוב הזה, כי הוא כייפי בחורף בדיוק כמו שהוא כייפי בקיץ. בין כל האפור-שחור-חום שיש ברחובות, התיק הזה נראה כמו קרן שמש קטנה ושמחה. כן, אמרתי את זה.

בתוך התיק אני סוחבת תיק איפור שקניתי בנסיעה האחרונה לברלין והוא של MUJI. במקור הוא היה דווקא בחלק של כלי הכתיבה ולא איפה שהיו תיקי האיפור האחרים אבל, הגודל שלו נראה לי מעולה במידה וצריך לשים בפנים גם מברשת. זה ממש לא סוד שאני מעדיפה להתאפר בחורף, כמו כל בחורה עם עור מעורב וטי שומני. לפני כמה ימים שמתי לב שהעור שלי מתעייף קצת, כי לא שתיתי מים כמו שצריך במשך כמה ימים וגם, כי הגיע הזמן לשוב לטיפול פנים אצל האחת והיחידה - רונית רפאל, שלא מזמן הציגה טיפול חדש וחדשני הנקרא "קולוגן בוסטר" ומה שהוא עושה זה הגברה של קצב ייצור הקולוגן, מה שיוצר עור קורן בגלל הגברת הלחות ומרקם וגוון אחידים. מאוד רציתי להתנסות בטיפול ואז נאמר לי שלמרות שאני אהיה בת שלושים בעוד פחות משבוע, יש לי עוד חמש שנים בערך עד שאזדקק לטיפול כזה. אז אני חוזרת לטיפול פנים עם חמצן במקום הקולוגן בוסטר, בשביל עור קורן לכבוד השלושים שלי.


כפי שאפשר לראות יש לי הרבה ג'אנק בטראנק או במקרה הזה, כמה פריטים חיוניים לשיפור מצב הרוח! בתקופה האחרונה אני נמשכת לכל מה שורוד או לפחות, ורדרד. 

{ענייני שיער}
בגלל הפוני, קניתי סטוק [שלוש יחידות] של שמפו יבש בבקבוק המוקטן מבית בטיסט. קניתי אותם כשראיתי שהמחיר ירד ל- 9.99 שקלים במקום קרוב ל- 25 שקלים. אני חושבת שהסיבה שהשמפו היבש לא הצליח בארץ היא התמחור, אין לי הסבר אחר. זה עובד נהדר בשבילי כשאני צריכה לרענן את הפוני באמצע היום וכמובן, שיש לי את המסרק של Life שקניתי לפני כמה שבועות, שפשוט עובד נהדר. 

{ענייני עיניים}
אני חושבת שהגוונים החדשים של צלליות ה- Color Tattoo קיימים במגוון בארה"ב כבר די מזמן, אולי אני טועה, אבל פה בארץ ראיתי אותם לפני כמה ימים ולא יכולתי לעמוד בפני הורדרדות של Pink Gold ו- Metallic Pomegranate [נרכשו במבצע 1+1]. אני משלבת את שני הגוונים יחד בדרך כלל ובשביל עין קצת יותר מעושנת אני משתמשת ב- Round Midnight של MAC שנשלח אלי על ידי החברה.

אני משתמשת בעפרון שחור של בורז'ואה שהוזכר כאן בעבר. הוא עמיד במים והוא קרמי...כמו חמאה. לפעמים אני פשוט מעמיסה אותו על מברשת זויתית וכל תוחמת את העיניים. זה לא זז כל היום, מבטיחה. 



{ענייני שפתיים}
הורדרדות ממשיכה גם כאן! 
אני מאוהבת קשות בשני מוצרים של REVLON - שפתון מאט Pink Pout מספר 2 וליפגלוס Bellini מספר 42, שהוא דווקא פחות ורוד ויותר אפרסקי [נרכשו במבצעי 1+1]. 

את הגלוס של Flormar קניתי בברלין והוא פשוט מעולה. הוא באמת לא דביק ונשאר לאורך זמן [יחסית לליפ גלוס] כמו שכתוב על האריזה. הוא נראה נהדר מעל השפתון של REVLON אם לא בא לי על גימור מאט וכמובן, הוא עלה גרוש וחצי. 

עוד מוצר שפתיים שחזר לחיי הוא הצ'אבי סטיק של CLINUQUE שהשיקו בארץ עשרה גוונים נוספים, מה שאומר שיש סך הכל שישה עשר גוונים לבחור מהם. עד כה הגוון האהוב עלי היה ה- Woppin' Watermelon ועכשיו, נוסף גם ה- Bountiful Blush. נכון, הם לא עמידים מי יודע מה אבל, מעל ה- PREP + PRIME של MAC שמאז שקניתי אותו, הוא לא יוצא לי מהתיק, אפשר להאריך את חיי הצ'אבי על השפתיים. אגב, אפשר גם להתנשק איתו...סתם משהו שגיליתי.

*מסמיקה בורדרדות*

יש לי גם בליסטקס לצורכי לחות ללא גוון, Airwaves ובלאקברי עם מטען וקליפס וגם וידוי. כן, יש לי וידוי...נמאס לי מהבלאקברי. לא כי אני לא אוהבת אותו יותר, כי אני אוהבת...במיוחד את המקלדת ואני עדיין שונאת בכל ליבי מקלדת וירטואלית אבל וזה אבל גדול, נמאס לי מזה שהוא לא מותאם כמעט בכלל לשימוש בישראל. אני לא יכולה לעבור לתוכניות הזולות בחברות התקשורת החדשות משום שאין להן הסכם עם RIM המפעילה של בלאקברי, שלא לדבר על המחסור הגמור באפליקציות שימושיות. לא יודעת מה לעשות עם זה כרגע.


השבועיים האחרונים דרשו ממני לגשת לקרביץ ולקנות מילוי ליומן ולשלוף את היומן האדום שלי שקניתי לפני עשר שנים בערך ב- BRAKER בסנטר. כנראה שמאסתי גם היומן של הבלאקברי...אני לא יודעת מה להגיד על זה. 

בברלין קניתי ארנק חדש באחד מהדוכנים ב- WeihachtsZauber Gendarmenmarkt לכבוד חג המולד, שהיה מהמם. לא יודעת כמה רואים את זה בתמונה אבל, יש גם הטבעה של ראשי התיבות שלי בקצה אחד. 



משקפיים חדשים!
הוזמנתי להתרשם מקולקציית החורף של אופטיקנה והתרשמתי כל כך לטובה, שבחרתי לי זוג משקפי ראיה חדשים מבית Koya - מותג הבית של אופטיקנה. הלכתי שוב על מסגרת פלסטיק אבל הפעם, היא מנומרת ועדינה יותר מזו השחורה והגסה שהייתה לי עד היום. הופתעתי ממש לטובה מהאיכות של המשקפיים, שיושבים בצורה ממש נוחה על האף; מי שמרכיב משקפיים יודע כמה זה חשוב. הרכבתי אותם בטיסה לברלין, כי זה סיוט לטוס עם עדשות וביומיום, אני דואגת להרכיב משקפיים במקום עדשות בימים של רוחות, כי אז לא נכנסים לי דברים לעיניים.
אגב, Koya בליטאית זה רגל...



כמובן, שאף תיק חורפי לא מושלם בלי טישו - קלינקס עם שמן בניחוח אקליפטוס, שדי עוזר לפתוח סתימות, קרם ידיים של fenjal שכל כך מזכיר לי את תקופת הצבא, שאין לתאר. כשפתחתי את החבילה שנשלחה אלי עם הטישו וקרם הידיים, צרחתי "יא! הקרם ידיים שלי מהצבא!", אנשים מסביב חשבו שנדפק לי השכל, כרגיל, אבל זה היה הקרם היחיד בו השתמשתי בצבא שעזר לי להעביר יובש מטורף בידיים. 

"פריזאים" של גרהם רוב הוא הספר האחרון שאני קוראת ושמחתי מאוד למצוא סימנייה עם ציור של מגדל אייפל שפעם קיבלתי במתנה עם הזמנה מאיביי. נראה לי מאוד מתאים...

אני צריכה להראות את הפוסט הזה לחבר שלי, ששואל אותי לא מעט פעמים "מה את סוחבת שם שזה כל כך כבד?" - אז להלן, כל מה שאני סוחבת. וחושבת. 

המשך שבת נעימה ושימשית!

10 תגובות :

  1. אני דווקא מחובבות הבלאקברי המושבעות, ואכן זה מבאס מאוד העניין עם RIM... אבל פרט לכך הוא קטן ויעיל ועובד יופי. מוצר שעניין אותי אצלך ולא מצאתי בין השורות - מין טיובה בגוון ניודי כזה שנראה שיש לה מברשת בטופ? יכול להיות שפשוט פספסתי.
    והתיק. הו התיק. נהדר.

    השבמחק
  2. אני ממש ממש אוהבת את הבלאקברי וזו הסיבה שרכשתי אותו אבל, איכשהו לאחרונה נוצרו סדקים ביחסים שלי איתו, שלא באשמתו. לא יודעת :(

    צודקת, לא התייחסתי לדבר הזה שהוא בעצם קונסילר לאיזור שמתחת לעיניים והוא של מייבלין. קניתי אותו בברלין, כי בארץ עדיין אין.
    http://www.maybelline.com/Products/Face-Makeup/Concealer/Instant-Age-Rewind-Eraser-Dark-Circles-Concealer-Treatment.aspx

    אני אכתוב עליו בנפרד מתישהו, אני מניחה.

    השבמחק
  3. היי אני טסה השבוע לברלין, אשמח להמלצות שלך לשופינג ראוי וטוב, פריטים ששווה לקנות

    השבמחק
  4. כל העיר הזאת היא שופינג אחד גדול ואיכותי. אין לי מושג מה הטעם שלך או מה את צריכה, וגם אין לי מושג איפה בברלין תהיו אז קשה לי לתת המלצות.
    אני עשיתי פחות שופינג ויותר טיילתי וספגתי את האווירה :)
    תהנו! מהמם שם!

    השבמחק
  5. איפה מצאת את הצבעים החדשים של הקולור טאטו? במשביר אמרו לי שלא מביאים יותר לארץ ואפילו מלאי מהישנים לא נשאר להם...

    השבמחק
  6. אני קניתי בסופר פארם באלנבי-רוטשילד בת"א. ראיתי שיש גם בסופר פארמים אחרים, יש בסנטר ויש באבן גבירול. נראה לי שעדיף שתבדקי בסופר פארמים ולא במשביר.

    השבמחק
  7. דעה קצרהלגבי הספר "הפריזאים"..הספר ממש שעמם אותי אני חושבת שאחרי 15-20 עמודים החזרתי אותו למדף וזהו.

    השבמחק
  8. אני עברתי את ה 15-20 העמודים הראשונים וממשיכה לקרוא. על טעם ועל ריח...

    השבמחק
  9. היי, איפה מצאת שמפו יבש בארץ? :)

    השבמחק
  10. הי, אני מוצאת אותו לרב בסופר פארם בעזריאלי, איפה שהלקים, על המדף התחתון. בנוסף, ראיתי גם בסופר פארם באלנבי-רוטשילד במחלקת הקוסמטיקה. עכשיו הקטנים במבצע, בעשרה שקלים.
    :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...