28.12.12

אני, בת שלושים?

מה פתאום! לא נעלמתי! רק חגגתי יומולדת :) 
יומולדת שלושים, אם לדייק.



באופן מפתיע, המאיה לא צדקו והעולם לא נגמר ב- 21/12/2012 ולכן, הייתה לי הזכות לחגוג את יום הולדתי השלושים במספר ביום רביעי, ה- 26/12. ביום רביעי החלו החגיגות, שממשיכות גם היום ומבחינתי יכולות להמשיך גם בשבוע הבא.


החגיגות החלו בארוחת ערב משפחתית עם חתול אחד מאוד שמן ומלא אהבה. בדרך הטובה ביותר להתחיל בחגיגות השלושים הייתה לחזור לילדות וכך, קיבלתי מאחותי onesie מפליז ורוד עם אוזניים וזנב קטן של שפן. החליפה הזו מעולה לרביצה בבית וזה שזו חליפת שפנפן - יש לי קטע לשפנפנים מאז שאני ילדה ויש לי בובת שפנפנה שקיבלתי ליומולדת שנתיים עד היום - זה רק בונוס. 

כמובן שמיד לבשתי את החליפה ורק אז התיישבנו לאכול.







זו הזדמנות נוספת להודות לכל מי שאיחל לי ברכות יפות ליום ההולדת ולכל מי שטען, בהיותו צלול, שאני לא נראת יום מעל 25. אוהבת אותכם לנצח :)


מאחלת לכם סופשבוע מעולה!
אני אמשיך לחגוג ואחזור בשבוע הבא עם פוסטים חשובים.


6 תגובות :

  1. מזל טוב! עד 120 :)

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il

    השבמחק
  2. יש לו אזניים ארוכות משמע ארנב? מזל טוב!

    השבמחק
  3. נכון, אוזניים ארוכות זה ארנב.
    פשוט שפנפן זו מילה נעימה יותר :)

    תודה לכולם על המזל טוב-ים :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...