30.12.12

אביב באופק

רגע לפני שעוברים ל- 2013 ב- H&M הציגו את קולקציית האביב, שהייתה מלאה בדיטיילינג כייפי של גדילים, עיטורים שונים ופרינטים של אננס שנראה שעושים קאמבק יחד עם שאר פירות העונה. 



את הצעיף האפרפר הזה עם גדילים בצבעוניות של אפור, שמנת וצהוב-ירוק-ליים-ניאון [זה צבע! בחיי!] אני חייבת להוסיף לאוסף הצעיפים הלא הגיוני שלי. עצם העובדה שאני מכנה אותו "אוסף" אומר הרבה אבל, צעיף עם גדילים כל כך יפים עוד אין ולכן, לא תהיה ברירה אלה לאמץ אותו.

פריטים נוספים שאני חייבת לצרף למלתחה מתוך הקולקצייה: סוויטשירט עם עיטורים, עגילי אננס עם זבוב fruit fly, ג'קט כלשהו [כי אף פעם אין מספיק ג'קטים] וסוויטשירט אפור עם רוסכן לאורכו וגם בכיסיו מקולקציית הגברים. אגב, קולקציית הגברים לעונת האביב מפתיעה לטובה וכוללת סווטשירטים נעימים וסריגים דקיקים, ג'קטים ונעליים מגניבות.




אני עוד לא מרגישה שהחורף ממש כאן למרות, שהיו כמה ימים גשומים וקרירים. בינתיים אני לא מפסיקה ללבוש את חולצת העיגול של MMM ל- H&M שחבר שלי כה שונא, ג'קט ג'ינס לבן של קסטרו מלפני עשור ומכנסיים אפורים של GAP או, טייטס אפור של S.WEAR כמו שלבשתי באותו יום. "השטיח" שיש לי על הצוואר הוא צעיף צמר ענקי של TNT מלפני הממ...שבע שנים אולי? הוא מאוד אהוב ומחמם.


כמה כיף שקולקציית האביב של H&M כוללת סריגים נעימים וג'קטים מעור? מעניין איפה אפשר למצוא אביב שכזה. אני בטוחה שעד שהאביב שלנו יגיע וכעבור שבוע יהפוך להיות קיץ לכל דבר, נספיק ללבוש כמה פריטים מהקולקצייה הזו. חלק מהפריטים יגיעו לחנויות בחודשיים הקרובים, כשבאמת נזדקק לסוויטשירט מחמם וג'קט עור כדי להתחמם.

בינתיים, שבוע טוב!


2 comments :

  1. הצעיף שלך לא פחות מיוחד ויפה מזה של H&M...

    השבמחק
  2. I've seen you that day at Benedict:) Love your scarf

    http://tlvbirdie.blogspot.co.il

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...