31.12.12

איך תחגגי סילבסטר?

איך תחגגי סילבסטר בעשרה צעדים פשוטים:

1. תתקלחי. 
זה קריטי להתחיל את השנה החדשה כקנבס נקי. נניח.

2. תחפפי ותרככי עם אחד ממרככי השיער של לוריאל ELVIVE שיעשו את שיערך silky smooth באמת.

מרככך לשיער צבוע ולכל סוגי השיער | מחיר: 40 שקל ברשתות הפארם

טיפ: תני לו שניים באחד, כדי שישארו לך יותר מים חמים במקלחת.

סבון ושמפו במוצר אחד שמטפל ומטפח עבור גברים מבית שוורצקופף פרופשיונאל| מחיר: 78 שקל

אם את נימנת עם המחליקות למיניהן, אל תתעצלי ואל תתקמצני, פשוט תקני את הסדרה החדשה של נטורל פורמולה ללא מלחים שמתאימה במיוחד למחליקות.

נטורל פורמולה | מחיר: שמפו/מרכך 30 שקל, מסכה 40 שקל, סרום 50 שקל

3. תתמרחי
ג'ל לחות בניחוח ורד הבר מבית ל'אוקסיטן | מחיר: 141 שקל

4. תתבשמי. 
אבל ככה שנדע שזה מה שעשית.

5. אל תחסכי בהלבשה תחתונה תומכת!

חזייה ומחטב מבית "פמינה" | צילום: עידו לביא

טיפ: חנות המפעל של "פמינה" ברחוב תובל במתחם הבורסה ברמת גן מוכרת מגוון עצום של חזיות בכל המידות. השוס הוא, שיש שם חזיות מעונות קודמות במחירים מצחיקים כמו 70 שקלים. 
אל תספרי לאף אחת, בהמשך תביני למה.

6. תתאפרי


7. תשקיעי בציפורנייך תמיד אבל, היום תתפרעי כאילו אין נצנץ אחד יותר מידי בעולם כולו.


8. תתלבשי

עדיף ללכת על מה שאת כבר יודעת שעובד או במילים אחרות, תמחזרי. במקרה זה, דוגמה ללוק שניתן למחזר - לוק יומולדת.



9. תשקיעי 
בפרטי לבוש שאחרות לא תוכלנה לשים את ידן עליהם.

כגון: שמלה של KOOKAI שחטפת ב- ASOS בדיוק את האחרונה במחיר מגוחך, כן הדגישי את העובדה ששילמת גרושים על פריט ששווה הון קטן. התעטפי במעיל שרכשת בברלין והוא מ- Vero Moda והתענגי על העובדה שאת נועלת נעליים של לנווין ל- H&M שמה לעשות, כבר ממש אין להשיג כאלה. כאילו אולי באיביי, אבל גם אז, זה במלא כסף. פאק, את נועלת פריט אספנים!

כאמור, בסילבסטר את צריכה לנצוץ ואין דבר שנוצץ יותר מאשר כסף. טוב, אולי רק זיעה של מאמץ.

10. תחגגי!

אבל זיכרי, עלייך להשתמש בצמד המילים "אנחנו יהודים" בכל הזדמנות אפשרית, בהתאם לסיטואצייה. לדוגמה: "אנחנו חוגגים למרות שאנחנו יהודים", "נחגוג ברוח החג אבל לא יותר מידי, כי אנחנו בכל זאת יהודים." וכן הלאה. חלילה לך מלהכיל את העובדה שישראל היא המדינה היחידה ככל הנראה, שקוראת לערב השנה החדשה "סילבסטר" או שלחג זה אין קונוטציות דתיות. אחרי הכל, במדינה בה אין ולא תהיה הפרדה של דת ומדינה, יש דברים שאוי לנו מלקבל אותם כנורמה.


 ועכשיו באמת,

מאחלת לכם 2013 שתהיה טובה לפחות כמו 2012 ואם אפשר, אז אפילו הרבה יותר.
תחגגו ותהנו!

אוהבת אתכם 



8 תגובות :

  1. אני אוהבת סיכומי סוף שנה ;-) ואגב ברלין ומעיל - אני טסה עוד מעט ומפחדת לקפוא.. חיפוש אחר מעיל הולם בארץ העלה חרס ואני מתחילה לחשוב פשוט להגיע לשם ולקנות - המלצות?

    השבמחק
  2. זה מה שאני עשיתי, למרות שאני חושבת שכשאני הייתי שם היה פחות קר מעכשיו.
    בכל מקרה, טסתי עם מה שמצאתי בארון כהכי מחמם וביום השני שלי שם קניתי. יש שם מבחר עצום של מעילי חורף שבארץ אין סיכוי למצוא.
    אגב, המחירים לא סופר זולים אם את רוצה משהו איכותי. סביב המאה יורו אפשר למצוא דברים נהדרים. חפשי גם סיילים שנשארו מהסתיו, למשל את המעיל שבתמונה, שלא נחשב לחורפי באירופה אבל הוא מספיק לחורף כאן, קניתי בסייל בשישים אחוזי הנחה. קניתי שם עוד מעיל חורפי יותר.

    עוד המלצה זה יד שנייה אם את בקטע. יש מעילי צמר במצב מצויין בMADE IN BERLIN.

    השבמחק
  3. מעולה, ככל הנראה נפל הפור על קניית המעיל בניכר :)

    מחכה כמובן לפוסט נוסף על ברלין, שנה טובה

    השבמחק
  4. הנצנצים והשמלת פאייטים (?) הולמים אותך! קניתי עונה שעברה חצאית פאייטים מ-tfnc ואין לי אומץ או/ו מאורע חשוב ללבוש אותה אבל עכשיו עשית לי חשק.

    לגבי הפוליטיקה, מסכימה איתך שיש להפריד רשויות של דת לחוד ומדינה לחוד כי הם לא דרים בכפיפה אחת, אבל מבחינתי שנה חדשה זה בראש השנה של היהודים (חודש אלול) ולא לפי תאריך לועזי. אבל זאת אני וככה זה מרגיש לי.

    השבמחק
  5. יקירתי, את ניראת פה מדהים והשמלה נוצצת בצורה קסומה ובמינון מדוייק. אני לא מאמינה שאני משתמשת במילה "מדוייק", אבל ליד מינון זה בסדר, לא?
    מקווה שחגגת ונהנת ושתהיה שנה מעולה!

    השבמחק
  6. האיזון בין הנצנצים לבין שאר הלבוש (כולל האיפור) פשוט מושלם! :)

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il

    השבמחק
  7. שמתם לב כמה המדרכות אצלנו מלוכלכות ומכוערות? בחו"ל שכמצלמים מדרכה זה לא נראה ככה...
    באסה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא בשביל לבאס, אבל בשבוע שעבר חזרתי מברלין והמדרכות שם היו מטונפות לפחות כמו בתל אביב. הן היו פעם נקיות יותר, כשאקדמאיים מברית המועצות לשעבר ניקו אותן. נקודה למחשבה.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...