5.12.12

חיה בסרט


ג'סיקה ראביט מהסרט "מי הפליל את רוג'ר רביט" היא ללא ספק אחת מהדמויות היותר משעשעות בקולנוע עד היום. השילוב של קארטונז בסרט "אמיתי" לכל דבר היה משהו מיוחד בשנות השמונים, כשהסרט יצא ואני בתור ילדה קטנה הייתי מוקסמת לחלוטין מהקונספט הזה. 



את המראה של ג'סיקה ראביט יצרתי בעזרתם ואדיבותם של מספר מוצרים של חברת "לנקום". קולקציית הצלליות שהושקה לאחרונה כוללת 24 צלליות בגימורים שונים, אייליינר ומסקרה - בהשראת הכוכבת ההוליוודית בטי בופ.





אני כבר חושבת איך למחזר את המראה הזה, בתוספת השמלה הנכונה, בפורים הקרוב. אני חייבת להודות, שתמיד רציתי שיער ג'ינג'י-אדום אבל, אף פעם לא רציתי להפוך את זה למשהו קבוע או להתעסק בלהפוך אותו לכזה. יש לי תחושה שהפאה הזו תמצא שימושים נוספים במהלך השנה...

איפור העיניים של ג'סיקה מכיל גוונים סגולים, חומים וכחולים והשפתיים אדומות וחושניות. הריסים ארוכים והמבט נוגה ומפתה, כמובן.




צלליות בגימור מאט: Petal de Rose, Tres Chocolat
צלליות בגימור פנינה: Violine Tresor, Bleu de France, Eclat de Bleuet
שפתון: Rouge in Love
מסקרה: Hypnose STAR
אייליינר: Liner Plume



מי שלא מכיר או לא ראה את הסרט, מוזמן לצפות ולהנות.





תודה ל- Lancome ולג'סיקה ראביט






10 תגובות :

  1. אוי איזה פוסט מגניב, אהבתי כל כך את הרעיון!!! את נראית מדהים!

    השבמחק
  2. איזה כיף לשמוע :) תודה!

    השבמחק
  3. איזה רעיון אדיר!
    ראיתי את הסרט לא מעט שנים אחרי שיצא, והוא עדיין היה טוב ונהניתי ממנו מאוד:)

    יפה לך על הרעיון של הקונספט המגניב, ועוד יותר יפה לך על האומץ ;)

    השבמחק
  4. דרלינג, יצא לך מהמם!
    הצלליות ניראות משגעות ולמרות שאני לא בחורה של כחול :)

    השבמחק
  5. I love Jessica Rabbit! And I love these photos of yours so much! You look amazing with red hair, like some kind of super hero! :)

    Bisou
    Morgane

    השבמחק
  6. די מטורף בעיני שלקחת צללית כל כך בלתי נסבלת (כחול) והפכת אותה לאיפור סיפור שיקי ומראה לוהט. הידד!

    השבמחק
  7. אני בעצמי לא סובלת צללית כחולה והייתי נחושה בדעתי להגיע ללוק מגניב. אני חושבת שהחומים והסגלגל "הרגיעו" את כל הכחול הזה וזה מה שהפך את זה לסבבה. תודה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...