8.12.12

ארון, ארון שעל הקיר...

אתמול ביליתי חצי מהיום בסידור הארון שלי. זה משהו שאני נוהגת לעשות כל כמה חודשים וללא שום קשר לעונות. המנהג של להחליף בגדי חורף בבגדי קיץ ולהפך, חלף מהפרטואר השנתי שלי מהסיבה הפשוטה שאין לי כל כך הרבה בגדים שאני צריכה ממש לאפסן אותם הרחק מהישג יד לכמה חודשים.



החולצות הבסיסיות תמיד מקופלות במדפים הנגישים ביותר, כפי שאפשר לראות יש לא מעט פסים :) אבל, אין לי עדיין חמישים גוונים של אפור. אולי עד גיל 40 זה יקרה ואז גם אקרא את הספר למרות שאני ממש מקווה שלא.

מדי הבית שלי לעונה הקרירה יותר הם טייטס או מכנסי טרנינג [יש לי, בחיי.], חולצה רכה וסווטשירט עבה עם רוכסן של S.WEAR. לא מזמן הייתי בתצוגת החורף שלהם והתאהבתי בטייטס שלהם, שיש לי גם בצבע שחור. בגלל שהם מכילים לייקרה ולא ספנדקס, הם שומרים על הצורה שלהם לאורך זמן. מכנסי הטרנינג [כן, יש לי שלוש!] של החברה הפכו לאהובים עלי עוד מהתיכון, הראשונים שקניתי החזיקו אצלי חמש שנים, לא פחות. אין גבשושיות כביסה [קוראים לזה פילינג בבד בשפה המקצועית, מסתבר.] ואין דהייה של צבע. גם חבר שלי התמכר לחולצות שלהם, שמחזיקות ממש יפה כביסות.

אחרי הסידור אתמול, גיליתי שאני לוקה בחסר בכל הנוגע לפיג'מות חורף. יש לי רק אחת ואני לא באמת אוהבת אותה, כי לא ממש נוח לישון איתה. בקיץ אני די בחורה של חולצת טי לבנה ובוקסר כותנה של גברים מגאפ אבל, בחורף קר לי מידי ואני באופן רישמי נמצאת במצוד אחר פיג'מה "אמיתית". מכירות? שתפו!


הצבעוניות לא נעלמה מהארון בחורף, הג'קטים הורודים שלי מככבים לצד כמה צבעים אחרים אבל, אני חייבת להגיד שמאז שהתקרר אני לא מורידה את מעיל האדידס שקניתי בברלין או את הג'קט השחור מהקולקצייה של MMM ל- H&M אם אני בעניין של לוק אלגנטי יותר. יש עוד מעיל אלגנטי יותר שדורש תיקון קטן והוא ייכנס לרפרטואר בקרוב.


הוצאתי הרבה בגדים שאני כבר לא לובשת והפעם שמתי אותם בצד. חלק מהם יעלו לאתר המכירות שלי במהלך שבוע הבא ואולי ימצאו בית חם אצל מישהי אחרת. אחרים ימתינו עד פברואר לתחילתו של המיזם היפה ביותר ששמעתי עליו בתקופה האחרונה והוא שייך ל- H&M. החל מפברואר ועד עולם, נוכל להגיע לחנות עם בגדים למסירה בכל מצב שהוא [רצוי נקיים אבל, זו כבר תוספת שלי] ובכל יום נוכל למסור שתי שקיות יעודיות מלאות בבגדים כאשר עבור כל שקית נקבל 20 שקלים לקניות ברשת H&M. הבגדים שמסרנו יעברו מיון על ידי ICO וישמשו לתרומה ללבוש חוזר, שימוש חוזר בסיבי הטקסטיל או מחזור. באופן כזה, מידי יום אפשר לצבור עד 40 שקלים לקנייה ברשת H&M מעל 150 שקלים. בעיני זה לא פחות ממושלם, כי זה אקולוגי, סביבתי ונהדר ומושלם...כבר אמרתי את זה, ולי יש כבר שקית בצד.

בימים האחרונים התחדשתי בשתי חצאיות, האחת ארוכה והשנייה קצרה. המשותף להן הוא, ששתיהן של מעצבות ישראליות מוכשרות ולשתיהן כיסים! אני מתכננת פוסט שמוקדש לכל חצאית בנפרד, כי עד שיש חצאית עם כיסים ולא אחת, אלא שתיים...אין סיכוי שאני לא אתלהב כמו ילדת בת מצווה.



המשך סופשבוע חמים...אני נוסעת לאכול משהו טעים!*

*ללא כוונת חריזה


7 תגובות :

  1. החצאיות נשמעות וב ואני כבר מחכה לראות, ופיג׳מות מעולות אני תמיד קונה באינטימה, או בטיולים בחו״ל, אבל בטח יש גם ב h&m
    שיהיה שבוע מהמם!

    השבמחק
  2. באינטימה לא יצא לי להציץ. דווקא חשבתי לחפש בגאפ, יש להם דברים שווים בדרך כלל. אעדכן.

    השבמחק
  3. לי אף פעם אין כוח לסדר את הארון לחורף/קיץ.
    תמיד מקנאה באלו שכן עושות זאת... :)

    השבמחק
  4. Hello friend, I invite you to participate in the first draw of LOOK 10 in which you can take a fantastic Swarovski pendant valued at € 80 or a silver pendant with distinctive blog, look at this link: http://look10 .blogspot.com.es/2012/12/primer-sorteo-de-look-10-first-look-10.html

    I wish you luck

    השבמחק
  5. מסכימה איתך- הטייצים והטרנינגים של swear מחזיקים הכי הרבה זמן. הדבר הבעייתי היחיד- הם לא ארוכים מספיק. למרות שהרגליים שלי בינוניות אני מוצאת את עצמי מושכת את הטייץ למטה שוב ושוב. אבל עם מגפיים ארוכים הכל מסדר (;
    מחכה לראות את החצאיות ..

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il

    השבמחק
  6. מכיוון שאני מטר וחצי וקצת, הכל ארוך עלי...
    שמתי לב שהטייטס יחסית קצרים יותר, כי נשאר לי פחות לקפל מאשר באחרים. צודקת.

    :)

    השבמחק
  7. צריך להבין בסידור ארונות

    השבמחק