23.12.12

GINDI-ING

גם אני נכחתי בשבוע האופנה של גינדי, כי אני קורבן אופנה לא פחות מכל אחד אחר שנכח במתחם. טוב, בעצם אולי קצת פחות...
אז אין מנוס מלהגיד ששבוע האופנה של גינדי היה עשוי בצורה הרבה יותר טובה משבוע האופנה שהתקיים במתחם התחנה לפני כחודש, ויש שיגידו שאין כלל מה להשוות. אחרי שהתלבשתי והתאפרתי והגעתי לאתר הבנייה, נוכחתי לדעת איך הכל נראה הרבה יותר טוב בלילה. בתצוגות שהתקיימו במהלך היום הייתה נוכחות דלה יחסית של אנשים בקהל וכמובן, שבתצוגות הערב כבר היו המון אנשים והאולם היה מלא. זה היה ממש יפה לראות איך כולם השקיעו מחשבה והתלבשו באאוטפיטים הכי הורסים שלהם.



לאה פרץ מסבירה איפון
והאופנה? אין לי הרבה מה להוסיף לגבי האופנה מלבד זה ששום דבר לא הפתיע אותי. מי שנחשב בעיני למעצב טוב ומעניין, כדוגמת אוברזון, אלון לבנה וששון קדם, נשאר כזה גם אחרי שבוע האופנה הזה. אחרים, לא הצליחו להפתיע אותי לטוב או לרע מלבד כמה מעצבים שהעלו על המסלול גזרות שישבו באופן מחריד על הגוף וכשמדובר בגוף של דוגמנית, אין נורא מזה. 

אפרופו דוגמניות, למה כל אחת צועדת בקצב שהיא מוצאת לנכון, אני לא יודעת. זה נראה כל כך לא מקצועי וכל כך רע. אולי אפשר פשוט להכתיב להן קצב מראש? נגיד לנגן את המוזיקה בחזרות ולהגיד לכולן "אתן סופרות אחת, שניים, שלוש, ארבע בקצב הבא"...ולהמחיש להן את זה.
והנה הצעת חוק: דוגמנית שבתצוגה לא תצעד לפי הקצב שנקבע מראש בחזרות, תאלץ "לבלות" ארבע שעות רצופות במתחם התחנה באמצע השבוע.


אלון לבנה | צילום: אבי ולדמן
אלון לבנה היה הפייבוריט שלי בגלל ההקפדה על הגזרות שישבו על הגוף באופן מושלם. אולי הוא לא הפתיע במקוריות מטורפת אבל, אפשר להגיד שהוא שומר על הקו שלו וכתב ידו ניכר בכל אחד ואחד מהדגמים שיצאו אל המסלול. הדברים שפחות מצאו חן בעיני רלוונטיים לא רק לתצוגה של לבנה אלא, לכל התצוגות וזה קצב הצעידה של הדוגמניות שהזכרתי כבר, הנעליים המזעזעות שלא איפשרו להן לצעוד כראוי ודוגמנית אחת רזה מידי. אבל ממש.

גדעון וקארן אוברזון | צילום: רפי דלויה
גדעון וקארן אוברזון הציגו קולקציה הנקראת "בין קודש לחול" והיא בהשראת מופע מחול שקטעים ממנו הוצגו בתצוגה עצמה. יש משהו מאוד מרגש בלראות את מקורות ההשראה של המעצב מוצגים פיזית על המסלול.

יוסף | צילום: אבי ולדמן
בתצוגה של יוסף היה אפשר לראות את ההשראה דווקא על המסך הענק שבתחילת המסלול. ההשראה של יוסף הגיע דווקא מעולם הסיף ועל המסך הענק הוקרנו קטעים מקרבות סיף כשברקע מתנגנת מוזיקה קודרת במיוחד. כשיצאתי מהתצוגה לא הבנתי ממה אני כל כך מבואסת, חשבתי שזו אולי התפירה הנוראית שהיה אפשר להבחין בה גם משורה 22 אם הייתה שורה כזו אבל לא, זה לגמרי היה בגלל מוזיקת הרקע שהעכירה את האווירה. במבט שני על התמונות מהתצוגה, הופתעתי לראות שהיו כמה דגמים מאוד מעניינים והפרינטים שכה מאפיינים את יוסף, פשוט נהדרים. זו עוד דוגמה לזה שצריך לשים לב לפרטים הקטנים.


ששון קדם | צילום: אבי ולדמן
דני מזרחי | דורית בר אור | טובל'ה | צילום: אבי ולדמן

חגית ויטמן ל- fishndag | צילום: אבי ולדמן
אני חייבת להודות שבתצוגה של חגית ויטמן ל- fishndag היה לי קשה, בעיקר כי לא הרגשתי שיש קשר בין הפריטים שזורמים אל המסלול. שלושת הפריטים כאן לא קשורים בכלל לספק שמלות כלה ספק משהו לבן אחר שצעד את המסלול. יש משהו מאוד מעניין בדגם הימני ביותר ועם זאת, הדגם במרכז נראה לחלוטין כמו שמלה שראיתי בקולקציית האביב-קיץ 2012 של H&M. 



אצל אלמביקה היה ממש שמח :)

היה שבוע אופנה מעולה, שהשאיר אחריו שובל ארוך של השראה והרבה ציפיות לשנה הבאה.

שבוע טוב!



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה