29.2.12

מה חדש בגזרת הקודקוד?

פברואר הוא חודש של המון אירועים. אני לא יודעת למה, אבל איכשהו כל שנה בפברואר אני מוצאת את עצמי בלא מעט אירועים שקשורים לעולם האופנה והביוטי והשנה, הרחקתי והגעתי עד לאירוע למוצרי שיער, שהתקיים ביפו העתיקה. יצאתי מעבודה חמושה במצלמה החדשה שלי והחלטתי ללכת ברגל על קו הטיילת, לטפס על סלעים ולצלם כאחרונת התיירות. הגעתי לאירוע אומרת לעצמי ששיער זה סוג של ביוטי, ברור, רק שלא ידעתי שאמצא את עצמי בחדר אחד עם כל כך הרבה ספרים ומעצבי שיער.

האירוע המדובר הוא אירוע של אבי מלכה וחברת שוורצקוף בו הושק DVD של אבי מלכה ובו המון מדריכים להמון תסרוקות וכן, סדרת מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" שעליה ארחיב בהמשך.

צילום: שחר פליישמן


אז מה יש לצפות מאירוע של ספרים ומעצבי שיער? סושי מעולה, כמובן.




ודוגמניות יפות. רק, שהאיפור שלה היה טראגי בעיני אבל השמלה הייתה נהדרת, במיוחד החלק העליון של התחרה. והתסרוקות היו גרנדיוזיות, כמתבקש.



המוזמנים

מאוד שמחתי לשיצא לי להתנסות בשמפו, קונדישינר ומסכה [שעוד לא יצא לי להתנסות בה] מהסדרה Shea Hairspa, שמגיעה בארבע סדרות שונות לצרכים שונים:  Shea Blossom לשיער צבוע,  Shea Lotus לשיער יבש, Shea Blach Pearl לשיער בוגר ו- Shea Cashmere לשיער פגום ועייף, שאני התנסיתי בה. אמנם השיער שלי לא פגום, אבל הוא בהחלט עייף במיוחד מהחורף הזה שמייבש לו את החיים.

כבר תקופה ארוכה מאוד, שאני מקפידה להשתמש במוצרים נטולי פראבנים [חומרים משמרים] ונטולי SLS, SLES [חומרים כימיים שעוזרים להגברת ההקצפה], מסיבות בריאותיות וסביבתיות אפשר לומר. כבר לפני כחודש שמתי לב שמשהו מאוד מוזר קורה לקרקפת שלי ובתור מישהי שלא סובלת מקשקשים, הראש שלי פשוט גירד כמו לא יודעת מה והתמלא בקשקשים יום אחרי החפיפה. החלפתי לשמפו אחר, גם הוא נטול החומרים האלה והתופעה המשיכה. 

כשקיבלתי את הסדרה Shea cashmere מיד בדקתי את המרכיבים - בשמפו לא נמצאו פרבנים אבל, נמצא SLS ואילו במרכך, נמצאו שניהם. התאכזבתי מאוד אבל, החלטתי שאני אתן צ'אנס בכל זאת, כי השמפואים הקבועים שלי לא עשו את העבודה.


צילום: שחר פליישמן
אני חייבת לציין שלא ראיתי את זה בא...השיער שלי היה מבריק והריח בריח רענן ולא חזק מידי. הגירוד עבר כלא היה. חזרתי לחפוף עם השמפו הטבעי ושוב חזרו כל התופעות הלא נעימות האלה. חפיפה שלישית, שוב שוורצקוף ושוב שקט בגזרת הקודקוד. פניתי לאבא שלי, שעוסק בתחום [הוא לא בלוגר ביוטי, אין מה לחשוש] ושאלתי האם יש ממה לחשוש בשימוש בשמפו עם SLS. הוא אומר שרב העולם המערבי וכן, יפן נמנעים מכל וכל להכניס לגבולותיהם מוצרים שמכילים פראבנים אבל, SLS לא נחשב לבעייתי.

בינתיים, אני חופפת עם השמפו הזה ומקווה שלקראת הקיץ אוכל לשוב ולחפוף עם השמפו הטבעי. מי שלא מעניין אותה מה יש בפנים אלא, מעניינת אותה התוצאה בלבד והפרוטה נמצאת בכיסה, אני ממליצה בחום לרכוש את השמפו שעלותו 115 שקלים תמורת בקבוק יפיפה יש לומר, של 200 מ"ל. המרכך מגיע באריזה זהה ועולה 119 שקלים ואילו המסכה, שעוד לא ניסיתי כאמור, עולה 149 שקלים עבור 200 מ"ל.

צילום: שחר פליישמן

מוצר נוסף שנחשפתי אליו ואילולא כך, בחיים לא היתי מנסה אותו הוא השמן  BC Miracle Oil. למה לא הייתי מנסה? כי היה נדמה לי שמוצרי השמן למניהם מיועדים לבעלות שיער עבה ואני, עם השיער הדק שלי אזכה לראש שמנוני וזה, כידוע, ממש לא סקסי. למען האמת, לא האמנתי שגם אותם השמנים שמותאמים לבעלות שיער דק יתאימו לי ולשמחתי הרבה, נוכחתי לגלות שטעיתי.  השתמשי ב - BC Oil Miracle- Light Finishing Treatment אחרי שהשיער התייבש, התמקדתי בקצוות דווקא וקיבלתי תוצאה נהדרת של שיער רך וגמיש, ללא זכר לשמנוניות. עלותו של המוצר היא 155 שקלים עבור בקבוק של 100 מ"ל, שבמקרה שלי מספיק להרבה זמן וכן, זה בהחלט מוצר שיכנס לשימוש שוטף.

את המוצרים של "שוורצקוף פרופשיונל" ניתן להשיג במספרות ונקודות שיווק מורשות, שעליהן אפשר לברר במספר 1800-33-33-22.

אם אתן נתקלתן בתופעות שאני נתקלתי בהן בימות החורף, אני מאוד אשמח ואודה לכן, אם תשתפו אותי איך פתרתן את הבעיה.

גילוי נאות והבהרה:
לאירוע הזומנתי על ידי החברה שגם סיפקה את המוצרים לסקירה.
כל התמונות צולמו על ידי, אלא אם כן צויין אחרת.



26.2.12

תובנות בבקבוק לק

 עוד כשהייתי בתיכון, המלתחה שלי הייתה מחולקת לשניים: בגדים ליומיום, כלומר לבית הספר ובגדים ליציאה. איי קיד יו נוט! בגדים ליציאה! יאמר לזכותי, שאכן בסופי שבוע של כיתה י"א - י"ב הייתי יוצאת כאילו אין מחר ואפילו היום, מילים כמו אזימוט, לילינבלום 25, אורן טופט, המוסד ועוד מעלות אצלי זכרונות נעימים. אחרי שהשתחררתי, שמתי לב שהמלתחה שלי הפסיקה עם החלוקה ושכל מה שלבשתי ביומיום, לבשתי גם לבילויים. כמה שנים אחר כך והנה שוב, המלתחה שלי מחולקת אפילו עוד יותר, לבגדים לעבודה, בגדי רביצה/ספורט [תלוי במצב הרוח] ובגדים לאירועים. לא רק שהמלתחה שלי עברה חלוקה, שמתי לב שגם האיפור שלי והלקים שלי מתחלקים לגווני חורף וגווני קיץ. זה אולי נשמע רגיל לחלוטין לחלקכן אבל, אני אף פעם לא חשבתי שיגיע היום שבו אבחר שלא ללבוש צבע ורוד בוהק על ציפורניי ביום חורף סגרירי.


JA-DE | CRYSTAL GLOW | No. 445 | Metallic Moments
 הלק הזה של ג'ייד שכב אצלי בארונית הלקים כחודש ימים ולא יכולתי למרוח אותו. כל פעם הייתי לוקחת אותו, מסתכלת ומחזיקה בחזרה. מכל האפרוריות הזו שהייתי פה לפני כמה שבועות, הרגשתי שאני חייבת להכניס צבע לאאוטפיטים שלי וכמה שיותר.

אתמול, דווקא ביום אביבי כמעט, החלטתי לתת ללק הזה את הצ'אנס שמגיע לו והנה התוצאה.



התחלתי לחבב אותו אפילו יותר אחרי שהסתכלתי בתמונות. הפורמולה שלו נעימה, השכבה הראשונה נתנה כיסוי מאוד דליל אבל, השכבה השניה הביאה לאטימות מדוייקת.  הצבע האפור הכהה עם הניצנוץ המטאלי הופכים אותו לקליל יותר מאשר סתם לק אפור כהה.

כנראה שאין ברירה והצ'יינה גלייז - שעשו עלייה לארץ הקודש ויימכרו תמורת 55 שקלים בחנויות המובחרות - יאלצו להמתין לכך שהשמש לא רק תזרח אלא, גם תחמם קצת יותר.


China Glaze - Flip Flop Fantasy | China Glaze - Lemon Fizz
הצבעים המדהימים האלה שעושים לי חשק לפונץ' בננה, ים, שמש ופדיקור בוהק מחכים לי בסבלנות.

 גילוי נאות: שלושת הלקים נשלחו אלי מהחברות


 שבוע טוב ♥

23.2.12

נייקי גלאם



בלופט ענקי במתחם התחנה, התקיימה הצגת קולקציית הקיץ של נייקי. בשנים האחרונות אני מוצאת את עצמי פחות ופחות לובשת בגדי ספורט ביומיום ועדיין, אני מוצאת את עצמי מחפשת בייסיק איכותי, כזה שכיף לרבוץ איתו בבית אבל גם לא פדיחה לצאת איתו לרחוב במידת הצורך.




אז אולי הלוק שלי פחות ספורטיבי בהגדרה, אבל אני עדיין מאוד אוהבת ללבוש חולצות T מגניבות וסניקרס. כן, מאוד מאוד אוהבת סניקרס!

בארץ, נייקי מתמקדים יותר בלבוש והנעלה מתחום הכדורגל, הריצה ועכשיו גם בכדורסל ומביאים את קו האופנה של הרשת ולא רק את קו הספורט. מצאו חן בעיני במיוחד, חולצות ה - T בגלל הסיפור שעומד מאחורי כל אחת מהן. כל כיתוב או כל תמונה - יש מאחוריו סיפור וזה מה שהופך את החולצות למיוחדות. את ההודי'ס או הקפוצ'ונים אם תרצו, תמיד אהבתי ואני חושבת שמדובר בפריט שהוא בייסיק לגמרי. חייבים אחד כזה איכותי בארון לאותם הימים שרק רוצים לזרוק סקיני ופלאטס, עם חולצה לא מחייבת.





נעלי הקורטז של נייקי הן פיסת היסטוריה נחמדה.
במיוחד כשהיא מגיעה בגווני הורוד.



גם בין הנוכחים באירוע היה אפשר למצוא קצת פאשן וגלאם, לשמחתי הרבה. שימו לב, לגברת אנונימית בעלת התסרוקת המגניבה.



אכן, יש פה כתב אופנה שלובש גטקס ומעליהן בוקסר אדום. המנומר שלט בין הנוכחים - בין אם הוא היה על ספי ובין אם על מוזמנים אחרים. גברת אחת, שאני לא מכירה לצערי, הפתיעה אותי כשחשבתי שעל רגליה יש לא אחרות מאשר מגפי הטאלון של ann demeulemeester [לכתוב את זה גם בעברית?] מחורף 2008. טעיתי, הן אולי דומות, אבל העקב מסגיר שאין המדובר בזוג המדובר.
העיקר הכוונה....



וזו אני כפי שספי צילמה אותי מצלמת את הקולקציה שעוצבה בהשראת נבחרת ברזיל בכדורגל. התלבשתי מאוד קז'ואל ואולי אפילו סתמי אבל מאוד נח.


אאוטפיט: ג'ינס LEVI'S | חולצה Cheap Monday | ג'קט SPRNGFIELD | צעיף GAP | תיק וינטאג' סבנטיז

ועכשיו, בא את נעלי הקורטז בורוד יותר מאי פעם.
מה עושים?


22.2.12

דברים ש[לא אני] ניסיתי

קורה לא מעט, שמגיעים אלי מוצרים שלא רלוונטיים לקבוצת הגיל שלי, סוג העור שלי, סוג השיער שלי וכן הלאה. אני מעבירה אותם לבני משפחה, חברים וחברות בשמחה ובדילוגים ובסופו של דבר יוצא שכל הצדדים מרוצים.

החלטתי בכל זאת, להביא כאן סקירה קצרה של כמה מהמוצרים וההתרשמות של השפנפנים של הבלוג.
מה?! שפנפנים זה חמוד!

תחילה, אמא שלי היקרה קיבלה להתנסות את Rejuvenating Serum Extraordinaure ה-  מסדרת Youth Code מבית לוריאל לעור בוגר.


הבטיחו ש... תהיה תחושת לחות מירבית כבר אחרי המריחה הראשונה. לאחר שימוש של חודש ימים, העור הופך למלוחלח יותר, פחות מדולדל ונעים למגע.
אמא, קיימו?
אמא, שלא נמנת עם חובבות הסרומים, אומרת שאחרי המריחה הראשונה הייתה בהחלט תחושה מאוד נעימה והיא מיד יכלה להרגיש בהבדל. עבר יותר מחודש וכן, אמא מרוצה. העור מרגיש לח יותר ונעים למגע. בניגוד לסרומים אחרים, הפעם ישנה תחושה שהסרום נספג היטב בעור ולאחר מריחת קרם הלחות, מאפשר ספיגה טובה יותר גם של הקרם.
תובנות נוספות: האריזה לא דומה ל....?
מחיר: 229.9 שקל

"לחות קלילה על בסיס מים" של נטורל פורמולה דווקא נראה לי כמו מוצר שאני יכולה לנסות ולפנק איתו את קצוות השיער שלי שמידי פעם מתעייפים. ניסיתי וראיתי שבאמת, החומר נספג בצורה אופטימלית ולא משאיר על השיער שמנוניות או מראה מעין רטוב ולא ברור. הבעיה שלי הייתה, הריח.


מי שעוקב אחרי הבלוג מספיק זמן יודע, שאני רגישה באופן מוזר כמעט, לריחות. הריח של נטורל פורמולה, הוא ה-ריח הזה שיש לאנשים ששמים "חומר" על השיער וזה בדיוק אותו הריח שאני זוכרת עוד מבית הספר. למה זה בעיה? כי אני לא מסוגלת להריח את הריח הזה על עצמי, הוא חזק לי מידי.

לא הייתה ברירה, הקרם עבר לחברה! [בהמשך, תראו התפרצות נוספת של הצורך שלי לחרוז ספציפית היום].
החברה חיה ממש טוב עם הריח  והאמת שאני לא מריחה את זה עליה כמו שאני מריחה את זה על עצמי [ומתחרפנת].
הבטיחו ש...לחות על בסיס מים לא מכבידה על השיער ומאפשרת לו תנועה חופשית. פוף.
קיימו? כן, שתינו אומרות שכן. אני עם השיער החלק והיא עם התלתלים ושתינו הרגשנו שהמוצר עושה את מה שהוא מבטיח רק שאני נגד הריח והיא נמנעת.
תובנות נוספות:  "מיראל, מה כל דבר ריח, מה?"
מחיר: היכרות 19.9 שקל ל 400 מ"ל. שווה.

תמונות: יח"צ

ועכשיו, תפילת יום רביעי!

תפילת יום רביעי/ מאת: מיראל דושנסקי
יום רביעי היקר, 
אתה יודע שאתה היום המיותר. 
אני גורמת לך להרגיש לא רצוי ואתה, ממשיך להגיע 
ולי, אין בכלל סיכוי. 
יום רביעי היקר, אחריך יגיע יום חמישי
ואומרים, שהוא יהיה יחסית קר. 
יום רביעי היקר,
תסתיים כבר ואז יבוא מחר.  



21.2.12

מתראיינת

במסגרת הראיונות שמורגן מהבלוג האדיר The Leopard Legs עושה בבלוג שלה, עם בלוגרים אחרים מתחום האופנה, גם אני זכיתי לראיון ואיור.



את הראיון תוכלו למצוא ← כאן.



20.2.12

גלוסיבוקס פברואר - מחשבות


הגלוסיבוקס של פברואר מצאה את עצמה בביתי, עם שליח של רשות הדואר, מספר דקות אחרי שכתבתי על הקיר של גלוסיבוקס ישראל בפייסבוק, שעוד לא קיבלתי את שלי. 
אלוהי המרפי...

אני מזכירה, שלא נכחתי בהשקה של הגלוסיבוקס בינואר ונרשמתי לשירות כמו כל אחת אחרת. 

לא יודעת למה, אבל כנראה שמראש לא התרגשתי מספיק, כי מיד אחרי שקיבלתי את הקופסא לא פתחתי אותה אלא, הלכתי להביא את המצלמה. אולי זה קטע של בלוגריות...?



עד כאן, הכל היה נפלא. הקופסא הורודה הייתה מהממת והכל היה עטוף וקשור בפפיון, ממש כמו שהייתי רוצה שזה יהיה. בברכה זכיתי לדעת שקיבלתי מוצרים שאמורים לעטוף אותי בחמימות ידה ידה ידה...לכבוד הולנטיינ'ס ולכבוד הקור המקפיא שפקד אותנו בימים האחרונים.
עוד נכתב, כי קופסת מרץ תהיה הקופסא לכבוד חג הפסח [ולא קופסת אפריל, כפי שחשבתי] ובה צפויים להמצא מוצרים שכולם "התחדשות ופריחה" והכל, במטרה לעזור לנו להחליט מהם המוצרים הנכונים עבורינו לאביב.


אז מה בפנים?
מאחורי הגלויה אפשר למצוא את הפירוט על המוצרים ומחירם בקניית מוצר בגודל מלא. 





■ סבון שמבוסס על שמן של SABON בריח הדיפולטי של פטצ'ולי-לבנדר-וניל בגודל 125 מ"ל
■ צללית של LIFE מספר 311
■ שפתון של לוריאל Universal Lip Glow - שפתון עדין להדגשת הצבע הטבעי של השפתיים, כך כתוב.
■ דוגמית של מסכה לשיער עבה ופגום של WELLA - בגודל 25 מ"ל
■ דוגמית של מסכת לחות לפנים של   AHAVA - בגודל 20 מ"ל
■ דוגמית של בושם - Versace - VANITAS - בגודל 4.5 מ"ל

אני יכולה להגיד חד משמעית שלא התאכזבתי. אני חושבת שהמילה שתתאר בצורה הטובה ביותר את מה שהרגשתי היא עלבון. כן, נעלבתי. 
מדובר בשישה מוצרים - ואני אקרא להם מוצרים, אפילו שרובם דוגמיות כפי שידעתי שיהיו - שלא מצדיקים את המשך המנוי שלי לקופסא.
את הסבון אני מכירה ומשתמשת, הדוגמית של הבושם באמת נחמדה אבל יש דוגמיות של 7 מ"ל ולא 4.5 מ"ל, שהייתי שמחה יותר לקבל. גם השפתון נחמד ואני ידועה כחובבת השפתונים שמדגישים את הגוון הטבעי של השפתיים ומאוהבת קשות באלו של מאדינה מילאנו. 
לגבי מסכת הלחות של AHAVA אין לי מה לומר מלבד זה שאני לא זקוקה לאחת כזו, בדיוק כמו ששיערי אינו עבה או פגום ולכן, אני גם לא זקוקה למסכה לשיער של WELLA. את הפרטים האלה מסרתי בשאלון שמילאתי, טרם הזמנת הקופסא ונראה לי הגיוני שתהיה התחשבות בהם.

אז למה בכל זאת נעלבתי? 
בגלל שההרגשה הכללית שהתקבלה אצלי היא, שנזרקו לתוך הקופסא כמה דוגמיות חינמיות שהתקבלו מהחברות השונות לכדי הרכבת קופסא שניתן לגבות עליה לא פחות משישים שקלים. העלות של השפתון בלבד גבוהה מסכום זה ואם ניקח בחשבון את מבצעי ה - 1+1 שיש בפארמים ונחבר את מחיר הצללית עם זה של השפתון - עדיין עלות הקוספא משתלמת. ועדיין, אני מרגישה את מה שאני מרגישה. אולי זה כי לא התחשבו בשאלון שמילאתי וקיבלתי שני מוצרים שאין לי כלל שימוש בהם ואולי זה כתוצאה מכך שכלל לא תיאמו איתי את הגעתו של השליח ובמקרה הייתי בבית באותו בוקר לקבל את הקופסא. 
בכלל, ההתנהלות הכללית של גלוסיבוקס ישראל אל מול הלקוחות כפי שעולה מעמוד הפייסבוק של החברה, ההחלטה לשלוח את הקופסאות על ידי שליחים עד הבית ברגע האחרון ללא תיאום מול הלקוחות ושאר הדברים שתיארתי שנוגעים לי באופן אישי [המוצרים הלא רלוונטיים], מעידה על חוסר ארגון וכמעט חפיפניקיות שאו כה אופיינית לנוף הישראלי.

גלוסי, יחסינו לאן?
התלבטתי קשות מה לעשות הלאה, האם לבטל את המנוי או להמתין ולתת צ'אנס נוסף. החלטתי, לתת הזדמנות נוספת לקופסא של מרץ, שכן זו הקופסא שאמורה לחגוג את חג האביב וכולי תקווה, שחגי ישראל יהיו מפנקים יותר מאלו הבינלאומיים [ולנטיינ'ס הוא סוג של לאומי, לא?].
 
**בעקבות ההודעה האחרונה, שמחיר הקופסא יעלה ל - 75 ש"ח החל מקופסת חודש אפריל [קופסאות מרץ אזלו], אני חושבת שיש מקום להקדיש יותר מחשבה לנושא. אמנם הובטח, כי לקוחות שנרשמנו כבר יקבלו גם את קופסת אפריל במחיר הקודם של 59.9 ש"ח עד להודעה החדשה, הרי ברור שיש כאן התנהלות בזיונית של החברה כלפי לקוחותיה.
מה אתן חושבות על הגלוסיבוקס של פברואר ועל השירות בכלל?

19.2.12

שחררי את הקוקי מונסטר שבך


התמונה צולמה בקומה העליונה במגדל דיסקונט | תל אביב
היום: חמישי ערב.
המטרה: להגיע לחתונה. לא של עצמי חלילה, של חברה.
המצב הפיזי: אחרי 39 מעלות חום.
הלבוש: שמלה שנלבשה זו הפעם השלישית ובכך החזירה את ההשקעה ומעליה מעיל ארוך ואלגנטי. נעליים, אקססוריז ואיפור תואם, כמובן.

החלק האחרון, זה שגורר אחריו לבישת מעיל הוא החלק הטריקי בכל הסיפור הזה. 
בתור חובבת צבעים היסטרית, כזו שעד גיל 18 היו לה שלושה פריטים בצבע שחור בארון, אפשר למצוא בארוני כל צבע שרק תחשקו בו. בתחום המעילים הארוכים, אפשר למצוא אצלי לא אחד, אלא שני מעילים בצבע אפור [אחד קליל יותר והשני חמים במיוחד], מעיל בצבע קרמל וכמובן, מעיל ירוק.
מה עושים כשהלבוש מחייב מעיל צמר שחור, איכותי ואלגנטי כדי להשלים הופעה מכובדת? 
מתחילים ליילל על כל הבית, זה מה שעושים. 
אחר כך לובשים מעיל וינטאג', כזה שהיה של סבתא ונשבעים שהולכים לקנות מעיל צמר ארוך ושחור כבר בשבוע הבא.

למה כל ההקדמה? 
כי אני מאוהבת בצבע חדש. 
אמנם, הוא לא באמת חדש והוא אפילו די עתיק, אבל הוא די חדש עבור המלתחה שלי.
לא, הוא לא שחור כפי שהיה מתבקש בעקבות הפתיח הארוך שלי אלא, כחול-קובלט.

בימים קרירים מצאתי את עצמי שולפת צעיף של זארה בצבע הזה בדיוק, ארוך ורחב ובגדול כזה שנראה כמו תאונת סריגה ומתעטפת בו בהנאה גדולה. מלבד הפרקטיות של הצעיף עצמו, מהר מאוד התאהבתי בצבע שלו. בתוך כל האפרוריות, המגעילה אם יורשה לי, של ימות החורף הצבע הוא זה שגורם לי להרגיש קצת יותר טוב. הכחול-קובלט הוא לא פחות מצבע ממכר, שאני מסוגלת להסתכל עליו שעות על גבי שעות ובכל דקה הוא יראה לי יותר ויותר יפה וכובש. 


הצבע הזה הופק לראשונה ממלחים של קובלט [יסוד מתכתי Co] ואלומיניום ואפשר למצוא אותו בציורים הכחולים על החרסינה הסינית מהמאה ה-17, למשל. אז להגיד שזה צבע חדש ממש אי אפשר אבל, להכניס אותו למלתחה לקראת האביב זה ברמת המאסט מבחינתי.


יש לי כל כוונה לשלב את הצבע הזה גם באיפור שלי.  ל- Soft Touch יש עפרון עיניים אובלי 3 ב-1. כלומר, הצורה של העפרון מאפשר להשתמש בו כעפרון דק, איילינר וצללית. הצבע הזה שלט כבר באביב-קיץ לפני שנה אבל, איכשהו יש לו התעוררות מחודשת וזה שאפשר לשלב אותו גם באיפור, עושה לי את זה לגמרי.

מחיר: עפרון 89.99 שקל | מחדד 29.99 שקל ועד סוף פברואר ב - 9.99 שקל

לי יש את ה - Electric Blue מספר 712 באדיבות החברה, ואני לא מצליחה להתאפק עד האביב ולובשת אותו כבר עכשיו.


נראה לי שהבהרתי את עצמי לחלוטין בכך שאני הולכת להכניס את הצבע הזה לחיי מעכשיו ועד עולם. אני אומרת שבכל זאת כדאי להיזהר ולשלב פריט אחד בצבע כזה או לאמיצות שבנינו ללכת על טוטאל לוק בכחול-קובלנט ולהסתכן להראות כמו קוקי מונסטר.


קצת השראה לעכשיו, כשעוד קריר.

תמונות: streetfsn | מדוזה


וקצת השראה לאחר כך...כשיתחמם.
אמן.


תמונות: streetfsn | who what wear

כל שנותר לי הוא להצטייד בחולצה אוורירית ומכנסיים בצבע קובלט, שילבשו בנפרד אבל יזכו לחשיפה מירבית בתקופה הקרובה וגם בזו שתבוא אחריה.

שבוע טוב ♥

17.2.12

ד"ש מסופיה




רגע...
זה אומר שיש גם בגד ים בקולקציה?




הקולקציה הזו מתחילה להתחבב עלי יותר ויותר.

ד"ש מסופיה, שמאחלת לכם סופשבוע מלא בפרינט.

pureDKNY


כבר כמה זמן שאני חושבת איך אני הולכת לכתוב את הפוסט הזה. היו מספיק פוסטים לפני כן, שתיארו בדיוק רב את שיתוף הפעולה בין בית האופנה DKNY לבין ארגון CURE, שמאפשר לנשים ברחבי העולם להחלץ ממעגל העוני על ידי מתן האפשרות ליזמות עסקית. כאמור, במקרה זה, בית האופנה רקח את הבושם PURE ואת צמח הורבנה [לואיזה] שמהווה את התו הראשי בו, רכש מנשים אפריקאיות שגידלו אותו, במה שנהוג לכנות "סחר הוגן". 

תמונה: יח"צ

אני מאמינה גדולה בכוחן של נשים לקדם את עצמן ולהוות כוח מניע של העולם שלנו. את האמירה המפורסמת, שאם היו יותר נשים בשלטון, היו פחות מלחמות - כולנו מכירים ואני חייבת לציין, שככל שהזמן עובר אני נוטה להסכים יותר עם האמירה הזאת. 

בכלל, מבחינתי זה הרבה יותר הגיוני לרכוש מוצרים שמגיעים מחברות בעלות אג'נדה חברתית מאשר מכאלה, שלא רק שלא חושבות על הסביבה, הן אפילו לא מתחשבות בה.

כשפנו אלי לגבי הפרוייקט, ביקשו ממני לחשוב על אישה שעושה רבות לטובן קידום מעמדן של הנשים בארץ ובכלל, שמהווה עבורי השראה לכוח נשי מהו. כמו כל בת טובה, מיד חשבתי על אמא שלי - אשת קריירה שהצליחה לשלב גם חיי משפחה. אישה חכמה ואסרטיבית, שיודעת בדיוק מה היא רוצה, איך להשיג את זה וכמובן, גם משיגה את זה. יחד עם זאת, אם אני חייבת לחשוב על דמות קצת יותר ציבורית מהאמא הפרטית שלי, השם הראשון שעולה לי לראש ועונה על כל הדימויים של "אישה שנותנת השראה לנשים אחרות" - הוא לא אחר מאשר ד"ר כנרת להד. 


תמונה: יח"צ

היה לי העונג להכיר את ד"ר להד בשנה שעברה, שנה אחרונה ללימודי הסוציולוגיה שלי, כאשר השתתפתי בסמינר תחת הכותרת הבאה: "בקרוב אצלך? - סוגיות על רווקות".

הסמינר נגע בנושאים רבים ומגוונים על חייהן של נשים בחברה הישראלית תוך התבוננות על חייהן של נשים בעולם המערבי בכלל. הסמינר כלל קשת רחבה של נשים בגילאים שונים, מעמד סוציו-אקונומי שונה, השקפת עולם שונה ושאיפות שונות. בזכות ד"ר להד, למדנו להכיר ולהוכיר האחת את השניה. אני לא אגזים אם אומר, שבזכות הסמינר הזה, למדנו להסתכל על החיים קצת אחרת.

ד"ר כנרת להד מרצה באונ' תל אביב ובמכללה האקדמית תל אביב-יפו, עוסקת במחקרה בסוגיות על רווקות ועוד, מרצה בפני בני נוער ונשים ובעיקר, מאתגרת את כל מה שמלמדים אותנו שהוא המובן מאליו ואליו אנחנו צריכות לשאוף, תוך מתן הכלים הדרושים לאפשר לעצמנו לצאת ממסגרות המוסכמות ולאפשר לעצמנו לצמוח.

את הבושם pureDKNY – a drop of Verbena ניתן להשיג בפארמים השונים
 100 מ"ל:   590 ₪ 
 50 מ"ל:   410 ₪

סופשבוע נעים ♥

14.2.12

happy valentine's day


It's never too late...



 ♥ Happy Valentine's day ♥

from Rothschild blv.
TLV

12.2.12

טיול שופינג

יש לי המון מה לעדכן ולשתף ובכלל, זו תקופה ממש טובה. מעין תחילתו של אביב, למרות שהוא רחוק, על כל המשתמע מכך.
אבל לפני כל העדכונים, סידרתי לכן אחלה של סיבוב באזור דיזנגוף סנטר בתל אביב.
שימו ♥

תתחילו את הסיבוב שלכן ברחוב קינג ג'ורג' כאשר תקפצו  לחודש של האהבה ב"שומייקר"!
מה זה אהבה...טירוף חושים.
שם תמצאו את כל נעלי החורף והקיץ משלושת העונות האחרונות במחירים של 300 - 490 שקלים.
הטירוף הזה ימשך שושים ושלושה ימים ויסתיים ב - 13.3!



בנוסף, יהיו גם ארבעה מבצעים מתחלפים, כך שכל שבוע תזכו להנחה של חמישים שקלים נוספים. למשל, מי שתבוא לחנות עם אמא/חברה וכן הלאה.
הכי טוב שתתעדכנו בפייסבוק.



איפה זה קורה?
רחוב קינג ג'ורג' 20, תל אביב

אחרי שתקנו נעליים, תצעדו קצת וכבר תהיו קצת רעבות ותרצו לנשנש משהו קטן וגם להשלים את הלוק עם תיק תואם. מכירה אתכן, יודעת בדיוק איך המוח שלכן עובד.
שלי עובד בדיוק כך גם כן.

תגיעו לסטודיו של "מדוזה" בשביל להתפנק בשלל הנחות וכמובן, לנשנש שוקולדים בצורת עגילי מדוזה [עד הולנטיינס דיי, כולל, כמובן.].



אחרי שתנשנשו קצת שוקולדים, סביר להניח שתתחילו להזיל ריר על הסלים מדוזו.
מסוג התיקים שהכרחי להזיל עליהם ריר.
ברמת החובה.



איפה זה קורה?
רח' דיזנגוף 110, תל אביב.
בחצר.

ומה אחרי זה?
תמשיכו על דיזנגוף, תשתו קפה טעים וחמים ב"קפה מיכל" ותחזרו לביתכן סמוקות מאושר.