6.1.13

על דברים טובים ואריזות קטנות

הימים האחרונים מלאים בשיחות על כמה שגברים הם התגלמות ה- clueless בחייה של אישה. לא שר הורוביץ ולא ג'סיקה סימפסון, שהתלבטה אם זה טונה או עוף או, שטונה זה העוף של הים. לא ולא...הראשונה תזכר לעד כאיקון בלתי מעורער של שנות התשעים הקסומות והשנייה, בעלת אימפריית "אופנה" שמגלגלת מאות מיליוני דולרים ויותר. clueless הן לא.

גברים לעומת זאת, יכולים להיות clueless לחלוטין כשזה מגיע למחוות קטנות. יתרה מזאת, הם בכלל לא מבינים למה צריך את זה ואיך זה הופך להיות חלק בלתי נפרד מחיי זוגיות מאושרים. תקראו לי רדודה ותראו עד כמה זה מזיז לי אבל, משפטים קלישאתיים כמו happy wife, happy life לא נוצרים יש מאין.


עניין המחוות הקטנות בדרך כלל הולך לאיבוד, במיוחד אצל אותם אלה שמראש אין להם מושג, כי הם פשוט לא יודעים מהי אותה מחווה קטנה. אני אסביר: מחוות קטנות לא חייבות להיות חומריות, הן יכולות להיות מילים יפות באמצע יום רגיל שישפרו את מצב הרוח או מעשה כלומר מחווה, שמישהו יעשה משהו בשבילך או במקומך סתם כדי לעשות לך טוב על הלב. באופן אישי, אני מעדיפה מעשים על מילים אבל כל אחת וההעדפות שלה. מי שממש מתקשה, יכול ללכת על מחוות קטנות חומריות אבל אז, הוא חייב לזכור שהן חייבות להיות אישיות.

עכשיו, נניח ויש גברים שקוראים את הפוסט הזה [יש אולי חמישה, אבל נניח...] אז הם בטח נורא מבולבלים וממלמלים לעצמם משהו כמו "מה היא רוצה?! עכשיו זה גם צריך להיות אישי?! מה זה מחווה אישית? טמפון?!", אז בשביל זה אני כאן - בשביל להסביר. 


רבות לפני אמרו שרעיון טוב למשהו שהוא גם מחווה וגם אישית, זה יהלומים. כיוון שאנחנו חיים לנו פה ממשבר כלכלי אחד למשנהו ובין שיגור כיפת ברזל אחד למשנהו, יהלומים יכולים לחכות. יותר חכם יהיה ללכת על השקעה לטווח ארוך שבהמשך גם תחסוך לכם זכרים יקרים וגם תשתלם מבחינת כאב ראש אפשרי - הכירו את צמיד הפנדורה.

כהשקעה ראשונית יש לרכוש צמיד מכסף, עור או זהב [שיעלה הרבה יותר, כמובן] ושני קליפסים שעוזרים למרכז את הצ'ארמס, הלא הם החרוזים הקטנים ומלאי המשמעות. אם תלכו על צמיד מכסף, שני קליפסים כסופים וצ'ארם אחד, תשקיעו סדר גודל של כ- 700 שקלים. זו כמובן לא מחווה קטנה, זו מתנה יפה לכל דבר ועניין אז הייתי אומרת שתתחילו בה המממ...נגיד ביום ההולדת? נגיד.


אחרי ההשקעה ההתחלתית, הנה איפה זה מתחיל להשתלם לכם, להיספר ולהירשם בספר המחוות הקטנות - כן, לכל אישה יש כזה. לכל אירוע תוכלו למצוא צ'ארם רלוונטי בטווח מחירים רחב שיכול להתאים לכולם ובכך, לשמח את האישה בחייכם עם הצ'ארם הרלוונטי - צ'ארם לסיום התואר, צ'ארם לעבודה חדשה, צ'ארם יום השנה שלכם וכן הלאה.

דינג, דינג, דינג! זה אכן חיוך על פניה.


מה נשים אוהבות יותר מתכשיטים סנטימנטליים? שוקולד. אז תזרקו גם קופסת פרלינים לשקית ותזכו לאהבת נצח. אל תחששו, כי המוכרות בחנויות מעולות בלצמצם אפשרויות עבורכם בהתאם לדרישות שלכם, ממש כמו שאני יצאתי מהחנות עם בודהה שמנמן ומחוייך, כדי לעזור לי לזכור לשמור על שלוות נפש.

גילוי נאות: הצמיד התקבל כמתנה מהחברה.

מאחלת לכם ולי, שבוע מלא במחוות קטנות.
אכן, דברים טובים, מגיעים באריזות קטנות.



4 תגובות :

  1. תתחדשי!
    אני מאוד אוהבת את פנדורה ונהנית מהצמיד שלי, מה גם שזה באמת עשוי לעשות חיים קלים לגברים

    השבמחק
  2. יש להם צ'ארמים מקסימים, למרות שאני פחות מתחברת לצמידים שלהם...

    השבמחק
  3. There're two types of girls and links bracelets : Pandora and Nomination. I can't imagine myself without Nomination, I have 3 of them, but Pandora is pretty sweet too:) Just a bit another style, more feminine one..:) Enjoy it!:)

    השבמחק
  4. חחח, בדיוק לפני חודש רמזתי לחבר שלי שאני רוצה צמיד שלהם, ושעדיף את זה מזהב. זה קצת הרבה חורג מתקציב המחוות הקטנות, וברור לי שזה לא סכום שאני רוצה שיוציא על צמיד.
    כיף לך שקיבלת אחד במתנה מהחברה!! גם אני רוצה :)

    יעל

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...