25.1.13

שינויים בהרגלי המריחה

בתקופה האחרונה שיניתי לא מעט בכל הנוגע לשגרת הטיפוח שלי. מן הסתם, זה בעיקר קשור לכך שעברנו לחורף והאוויר הקר מייבש לי את עור הפנים, שדורש תשומת לב אחרת ממה שאני מעניקה לו בקיץ. בנוסף, נראה לי שזה גם קשור לכך שאחרי שהצלחתי להבריא את הפנים שלי מהאקנה המקולל של סוף שנות העשרים, אני רוצה לטפל בו הכי טוב שיש.

שלא תבינו לא נכון, אקנה זה לא משהו שהולך ולא חוזר יותר, במיוחד כשמדובר באקנה במבוגרים. בתור נערה לא סבלתי מאקנה בכלל וגם לא מחצ'קון או חצי חצ'קון אבל, השינויים ההורמונלים של סוף שנות העשרים הביאו עימם כיבוד - פיצה פייס. היה לי מזל למצוא את הרופא הנכון שידע לתת את האבחון הנכון וגם זה, משהו שקרה אחרי ניסיון מאוד לא מוצלח עם רופא אחר וטיפול שכלל לא התאים לי. הטיפול הזה לא מפסיק אף פעם, רק מוריד מינונים ולכן, כל דבר אחר שאני מורחת על הפנים, הוא קריטי.

לפני מספר שבועות, הייתי במפגש עם מומחים של לנקום שהחליטו לעשות מעשה ולהביא לידי מודעות את הסרום ובעיקר, מה הוא עושה. אחרי סקר שעשו, גילו שנשים בארץ יודעות שהן צריכות להשתמש בסרום אבל, לא יודעות מה בדיוק הוא עושה ואיך בדיוק צריך להשתמש בו. מטרתו של הסרום היא לחדור עמוק יותר לעור ולהזין אותו אך, הוא לא מהווה תחליף לקרם לחות ולכן, חייבים ללחלח את העור ולמרוח קרם לחות מלמעלה. עד היום, אני לא השתמשתי בסרום באופן תדיר אבל, מיד אחרי המפגש התחלתי להשתמש בג'ניפיק של לנקום שקיבלתי להתנסות. אני חייבת לציין, שהעור שלי אכן נראה קורן יותר - לא בלי לשתות 3 ליטר מים ביום אבל, עדיין - וממש כמו שהבטיחו לי, המייקאפ נשאר עמיד במשך יותר זמן. 

במפגש הזה, מצאתי את עצמי בתוך ספא נייד של לנקום, בו ניקו את פניי, הניחו מסכת מיוחדת על פני שכללה את הסרום ג'ניפיק ותמציות פעילות אחרות ואחרי כרבע שעה יצאתי משם עם עור פנים רך וקורן, כמו אחרי שינה של 10 שעות. אני חושבת שזה היה הטריגר לכך שהתחלתי להשתמש בסרום באופן יומיומי וקבוע, מידי בוקר. מי שרוצה לקבל ייעוץ לגבי הסרום שמתאים לה ולהתפנק במסכת הפלא, מוזמנת ל"סרום בר" של לנקום ב- 30/1 בסופר פארם בקניון חולון.


קרם לחות הידראדוואנס קל לעור מעורב/שמן 411 שקל | סרום ג'ניפיק של לנקום נמכר במארז עם מוצרים משלימים

שינוי נוסף בשגרת הטיפוח, הוא שינוי בקרם הלחות שבו אני משתמשת. אם הייתם שואלים אותי לפני כחודש האם אי פעם אחליף את קרם הלחות שלי Active Moist של דרמלוג'יקה, הייתי אומרת שלעולם לא ולא משנה מה. מאז, הותאם לי באופן אישי קרם לחות של חברה צרפתית בשם SOTHYS, מסדרת הידראוואנס החדשה. הקרם הזה הרבה יותר עשיר מזה של דרמלוג'יקה שהשתמשתי בו ואני מרגישה שהוא מתאים לי יותר לתקופה הנוכחית. ל- SOTHYS יש עוד מגוון רחב של מוצרים שאת כולם מתאימים באופן אישי לכל אחת ויש גם טיפולים שאפשר להנות מהם בספא. זוהי חברה שמוכרת בכל העולם כמי שמספקת מוצרי טיפוח עם תוצאות בשטח. מי שמחפשת סדרת טיפוח שלא מכילה חומרים לא ידידותיים ושמגיעה מבית "ירוק" שדואג גם לאיכות הסביבה, מוזמנת לבקר בספא SOTHYS בדיזנגוף סנטר [קומת כניסה ליד שער 6] להתאמה אישית ומגוון טיפולים.

ויטליסט 24 | קרם עיניים 179.90 שקל | קרם יום 199.90 שקל


קרם העיניים שלי היום הוא של Soft Touch מהסדרת ויטליסט 24 החדשה, והוא מגיע בשפורפרת לבנה עם פקק שחור. הוא כמעט נטול ריח לחלוטין, נספג מהר ומבטיח לעזור לטפל בעיגולים השחורים שמתחת לעיניים. נחייה ונראה :)

דבר נוסף, שהציל אותי בשבועיים האחרונים מיובש מטורף מסביב לפה הוא קרם השמנים מסדרת "אואזיס" של חברת נופר. לא הכרתי את החברה וכשקיבלתי מייל על מוצרים טבעיים שאינם מנוסים על בעלי חיים, רציתי לנסות ולהכיר. 

מדובר בקרם בעל מרקם מוצק כמעט בגלל נוכחות חמאת השיאה וברגע שהוא נפגש עם חום גוף, הוא מתפרק והשמנים שהוא מכיל מיד נספגים בעור. הגעתי למצב שאני מורחת את הקרם הזה גם על העור שמסביב לציפורניים וזה פשוט עובד נפלא. יש בסדרה הזו גם שמן שמכיל תמציות מ- 11 שמנים שונים והוא מיועד למריחה על הפנים והצוואר, בו עוד לא יצא לי להתנסות. את המוצרים אפשר להשיג בבתי טבע ובתי מרקחת ברחבי הארץ.



יש לאחרונה המון השקות של מוצרים חדשים בשוק ולא מעט מבצעים כיאה לחודש ינואר. אחד מהם שאני חייבת לציין, כי מדובר במבצע מעולה, הוא זה של CLARINS, שבו ניתן לרכוש מארז עם תיק איפור-טיפוח יפיפה, מוצר בגודל מלא ושני מוצרים מוקטנים במחיר של המוצר המלא. כך למשל, במארז כזה משלמים רק עבור קרם ה-  Extra firming day wrinkle lifting cream ומקבלים גם תיק איפור, סרום בוטני וקרם לילה מוקטנים מסדרת ה- Extra firming. המבצע הזה קיים רק בסופר פארם והוא עד ה- 29 לינואר, כך שמי שמכורה לקרם הזה - ואני אישית מכירה כמה כאלה - כדאי שתמהר.



בגזרת השיער, יצא לי לנסות כמה מוצרים חדשים, להתנסות בכמה טיפולים חדשים ולעבור תיקון בכל הנוגע לחוויית המספרות שחוויתי עד היום. את זה אשאיר לפוסט אחר...

גילוי נאות - כל המוצרים נשלחו או התקבלו מהחברות לטובת התרשמות

סופשבוע נעים!



6 תגובות :

  1. אני מכורה לג'ניפיק כבר כמה שנים טובות ואני יכולה להגיד שאין סרום אחר שאני מוכנה להחליף אותו בשבילו!

    השבמחק
  2. מה מכל אלה קיבלת ומה קנית?

    השבמחק
    תשובות
    1. כתוב שקיבלתי את המוצרים בין אם הם נשלחו אלי ובין אם הוזמנתי להאתמה אישית.

      מחק
  3. Great post!
    You are welcome to enter my MAC giveaway on my blog.
    www.therainstreet.blogspot.com

    השבמחק
  4. אני כבר שנים מכורה למוצרי הטיפוח של קלרינס...
    מבצע מעולה!

    השבמחק