6.2.13

אז זה קורה עכשיו

אחד הדברים היותר מאכזבים שקרו בשבועות האחרונים הוא שהבלאקברי שלי שבק חיים לאחר כשנה וחצי. זה גרר אחריו את אחד הדברים היותר טובים שקרו בשבועות האחרונים והוא, כניסתו של הנקסוס 4 לחיי, הידועה בשם החיבה - נקסוסון.


אני אוהבת אותו עד עמקי נשמתי.
אני אוהבת את זה שהוא מריץ אנדרואיד [כי אין סיכוי שאחזור להשתמש במוצרי אפל] ושהוא סוס עבודה.
אני אוהבת שלסנדי בר יש בננה על הראש על שער גיליון מגזין "בלמוד" של פברואר.

שני דברים שאני לא אוהבת בנקסוסון שלי:
1. הוא לא נכנס לחליפת הארנב של הבלאקברי.
2. מקלדת וירטואלית.

בי אגרסיב, בי בי אגרסיב - או, פתרונות אפשריים:
1. הזמנתי לו חליפה שחורה ואלגנטית ואחת ורודה ושובבה לימים קלילים יותר. זמן המתנה - כחודש.
2. להתרגל. אני עובדת על זה.

כניסתו של האנדרואיד לחיי הביאה עימה פתיחה מחדש של חשבון ה- Instagram שלי [מחסרונות הבלאקברי - אין אפליקציות...].
מאז, אני משגרת אל החלל הוירטואלי תמונות אקסטרא אומנותיות של כוסות קפה, רגליים או נעליים, אוכל ורגעים אורבניים שנראים לי נדירים שווים תיעוד, כמו למשל עמוד חשמל...נגיד.



קפה ושמש בשדרה


חו"ל - חוץ לעיר

בקיצור, אנא מבסוטה.

איך אתם, שובבים?
נהנים מהבלוגספירה הישראלית?

ספרו לי על זה...



22 תגובות :

  1. טוב, הבי אגרסיב שלך ביקש את זה:
    http://www.youtube.com/watch?v=HYc0GRLu274

    תתחדשי על הטלפון. אני מעריצה שוטה של גוגל, למרות (או אולי בגלל) שהם מבצעים השתלטות הדרגתית על החיים שלי. אגב, גם אני התמכרתי בשבוע האחרון לאינסטגרם. כמה מביך.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מצחיק שזה מה שעלה לך לראש, כי ה"בי אגרסיב" שלי מגיע מאחד הסרטים האהובים עלי בכל הזמנים, שאני נוהגת לצטט לא מעט בחיי היומיום שלי והוא bring it on. אם כבר מדברים על מביך...אז להלן.

      מחק
    2. ייאמר לזכותם של פיית' נו מור שהם מופיעים יותר גבוה ביוטיוב :) (לפחות אצלי)
      ובאופן כללי - ברור שאחד מה"בי אגרסיב" מרפרר לשני.. אז אין שום סיבה למבוכה.

      מחק
  2. הוא חמוד הנקסוסון שלך. עושה לי גם חשק להתקדם לטלפון משוכלל יותר משלי. מעניין מתי זה יקרה. ולגבי הבלוגוספירה, הכל כרגיל למה את שואלת? מענג, מה עוד?
    לילה טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שואלת כדי לדעת אם אני היחידה שמרגישה מה שהיא מרגישה ונראה, שכן.
      :)

      מחק
  3. תתחדשי!
    מכשיר מהמם, גם לי יש אותו.
    מאיפה הזמנת את החליפות? חיפוש ממושך באיביי הניב היצע דל ובנאלי, כנראה כי הוא עדיין חדש מדי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הזמנת מאיביי, דברים די בסיסיים גם כן. הזמנתי את זה: http://www.ebay.com/itm/271125083707?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
      וגם כזה בורוד.

      מאוד בסיסי...אבל, זה מה יש בינתיים :(

      מחק
  4. הבלוגספירה די פורחת. ומשעשעת. אני אוהבת.
    תתחדשי, עכשיו לעולם לא נוכל להיות בלאקברי באדיס. קצת מדכא.

    השבמחק
    תשובות
    1. פורחת? מוזר שאת אומרת את זה, כי אני מרגישה שהיא נובלת. אולי דווקא בתחום הביוטי יש פריחה אבל, בתחום האופנה יש מוות קליני כבר תקופה ארוכה.
      אני קצת מבואסת שאני לא בבלאקברי קלאב יותר אבל, זו הייתה הזדמנות נהדרת להתקדם לממשק יעיל יותר. עכשיו עצוב לי קצת...

      מחק
    2. נראה לי שפשוט הרבה יותר קשה לתחזק בלוג אופנה על בסיס קבוע - צריך להתלבש יפה ועם כמה אלמנטים, צריך למצוא מישהו שיצלם ורמת הגיוון הנדרשת גבוהה (לעומת מלאנת'לפים מראות איפור שאפשר לעשות עם פלטת צלליות אחת).
      אם לא הייתי כה עצלנית ובעלת חוסר יכולת להתמיד בדברים - הייתי פותחת אחד בעצמי :)

      אה, עוד נק' - בלוגריות ביוטי מקבלות מהיח"צ מהר מאוד כל מה שהן צריכות.. לעומת בלוגריות אופנה שאשכרה נאלצות להוציא לא מעט פעמים כסף מכיסן.

      עשה לי את השבוע: כמעט כל יום פוסט אצל שלי גרוס. אין עליה.

      מחק
    3. ואולי בגלל שהיא כל כך פורחת מבחינה מספרית היא נובלת מבחינה רעיונית? אל תדאגי, יש לי תחושה שדברים מתאזנים בסוף. חוץ מזה, זה שינוי שאפשר לגרום לו לקרות (רמז: אני אשמח לראות אצלך אפילו יותר פוסטים על אופנה).

      מחק
    4. אנונימי - מסכימה לגמרי לגבי התפעול. וגם לגבי כל השאר.

      מרג'ורי - אני אשמח לראות מעצמי יותר פוסטים באופן כללי אבל, אני אקח את האופנה יותר בחשבון :)) ותודה רבה על התגובה, איכשהו הצלחת לעודד אותי.

      מחק
  5. ההיא של הדיסקונט מקסימה, כשראיתי אותה תהיתי איך הצלחת להוציא מכזה מקום מכוער כזו שמחת חיים
    תתחדשי!

    לי יש תירוץ לבלוג המדשדש, כי החיים שלי הפכו ללא מדשדשים בכלל, אני לא יודעת מה התירוץ של כל השאר. אולי כולן מקיאות כבר מעודף ההפרסום והיח"צ שהורעף עליהן ועכשיו הן לא יודעות איך לתפעל את עצמן ולכתוב פוסטים נטולים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי התמונה יצאה יפה, כי אני דווקא אוהבת את האזור? מכירה את זה שאומרים שאוכל יוצא טעים יותר כשמבשלים עם אהבה? אז אולי זה כזה, רק עם מצלמה. לא יודעת.

      מחק
  6. האינסטגרם הזה ממכר.. זהירות. תתחדשי!

    השבמחק
  7. התמונה של הדיסקונט מקסימה! השתמשת באיזושהי אפליקציה או פילטר בשביל האפקט של השמש?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש על זה פילטר של אינסטגרם [לא זוכרת איזה] שמעצים את הצבעים. האור, גם זה הסגלגל, מופיע גם במקור ללא פילטר.

      מחק