11.2.13

החיוביות עוד תהרוג אותך

בתקופה האחרונה, אני מאוד משתדלת להקיף את עצמי בכל מה שחיובי ולא אוכל לי את המוח עם מצקת. באופן מצער במיוחד, זה גורר אחריו כל דבר שהוא ורוד, ורדרד, אדמדם, אדום, אפרסקי, כתמתם, ורוד-בלט, ורוד-פודרה, ורוד-בייבי, ורוד-פלמינגו, ורוד-כמו-תחת-של-תינוק, ורוד-כמו-תחת-של-בבון וכן, יציאות מוזרות של "יא תראה איזה שובי!" כשאני רואה כלבלב חמוד ברחוב. מיותר לציין שחבר שלי מתחרפן מחד ומאידך, מאוד שמח שאני שמחה. קשה להיות בן זוג של בחורה בחורתית אבל, זה המחיר שצריך לשלם. 

כל העיסוק בורדרדות גרר אחריו באופן מיידי כמעט, עיסוק בשפתונים...אני בחורה בחורתית או פשוט בת, אם תרצו לקרוא לזה כך.

תתמודדו.

אחרי המלצות אין סופיות על Lady Danger של מאק, אספתי שש קופסאות ריקות של צלליות [העברתי לפלטה] וניגשתי לסניף מאק בדיזנגוף סנטר שם בוצעה ההחלפה. אין מה לומר, זה הדיל הכי משתלם שעשיתי בחיי, כי השפתון הזה לא פחות ממושלם ולו רק בגלל שיש בו תת גוון כתום חזק והוא בגימור מט. אני שוקלת ברצינו רבה ללבוש אותו על שפתיי באופן יומיומי ואני שוקלת, כי אני יודעת שיש מי שלא יהיה מרוצה מזה כל כך.

משפתון מט אחד לשני - החמודון הזה של בובי בראון* Creamy Matte Lip Color בגוון Red Carpet שהוא אדום אמיתי, כזה שלובשים רק עם מסקרה. לפעמים אני מוסיפה עליו קצת מהגלוס I Love raspberry & blackberry שקניתי בברלין, רק בשביל טיפ-טיפה של חיות, הגלוס עצמו די שקוף. 

עוד אדמדמים וכתמתמים אהובים הם YSL* מקולקציית החורף וחדש דנדש של אסתי לאודר* Pure Color Vivid Shine בגוון Fireball - אחד מתוך חמישה גוונים חדשים שיצאו לקראת חג האהבה.

אתמול קניתי אדום נוסף, במסגרת ה- Red Lipstick Day של המשביר לצרכן. הוא עלה 15 שקלים שהם תרומה לאגודה למלחמה בסרטן כאשר המסר הוא: "להראות טוב ולהרגיש טוב יותר". השפתון עצמו בגוון אדום קלאסי והמבצע-תרומה נמשך במהלך כל השבוע.

נכון, אתם לא טועים...כשאני לא לובשת אודם אדום-כתום, אני לובשת משהו ורדרד על השפתיים. נראה לי שמזג האוויר האביבי הזה דפק לי לחלוטין את המח. אם לדייק, אז הסצנה שאני מדמיינת לי מידי פעם היא זו מ"מבמבי" של דיסני, כשכל חיות היער מתעוררות מתרדמת החורף הקר אל האביב החמים והמלטף. נדפק? אכן.

נראה לי שהולכים להיות עוד לא מעט ימים קרים וגשומים אבל, אני מעדיפה להתחיל לחיות את האביב כי זה עושה לי ממש טוב. המארז הזה של ל'אוקסיטן* שבמקור מיועד לחוגגי הולנטיין ובמקרה שלי, מיועד לחגיגות האביב - הוא אחד היפים שראיתי מזה הרבה זמן. קופסת הקרטון מעוטרת בפרחים ויכולה בקלות לשמש לאחסון של כל מיני פיצ'פעקס, קרם הידיים אלוהי, הריח של הקרם גוף מעולה והסבון גוף והשמפו נחמדים גם הם.
Best of L'occitane | מחיר: 249 שקל

פחות בנאלי הוא מארז ריח נעימי של "סבון"* שמכיל ספריי שאותו מתיזים על לבבות האבן [הו, אירונייה! את אהובתי!] ותולים המממ...בארון, נגיד. 
כדי שלבגדים יהיה ריח טוב, כמובן.

Scented Hearts | מחיר: 45 שקל

יש לי חשש כבד שהבלוג יתמלא בורדרדות בזמן הקרוב אז מי שיש לו להקיא, זה הזמן.



קיס קיס!

גילוי נאות: מוצרים אשר סומנו ב-* נשלחו אלי מהחברות לטובת התרשמות.


2 comments :