14.2.13

לבבות ונשיקות של ארנבונים

חג האוהבים הגיע ואני אפיתי לכם עוגה.
טוב, לא ממש לכם, כי יהיה לכם קצת קשה לטעום אותה אבל, אני יכולה לספר שהיא מאוד טעימה.


חברת TOUS שלחה אל ביתי תבנית עוגה בצורת לב ואת כל המרכיבים היבשים שדרושים לעוגת שוקולד מפנקת. אני הוספתי כמה ביצים, מים ושמן ואת התערובת יצקתי לתוך לב. 
כמה רומנטי...



הלב שיצרתי נפער טיפה, כדי להכיל עוד הרבה לבבות קטנים וטעימים.
עכשיו זה - רומנטי.



לכבוד הוולנטיינס דיי, השיק המותג TOUS לא רק לבבות שוקולד אלא גם, לבבות זהב וכסף. 

לב מצופה זהב 18 קראט | 489 שקל | צילום: יח"צ

לבבות אחרים ששבו את הלב הפרטי שלי, הם הלבבות של דניאל קלר. דניאל, בוגרת הפקולטה לעיצוב תכשיטים שנקר. עגילי הלבבות שלה כבשו אותי בסערה ביחד עם תכשיטים נוספים פרי ידיה. 

תליון לב | עגילי לב | צילום: דניאל קלר

אני ממליצה לחום להציץ בחנות האטסי של דניאל, שם תוכלו למצוא לא רק את הלבבות אלא גם תכשיטים נוספים ומיוחדים.

אני הולכת לחגוג את הולנטיינס עם כוס קפה ועוגה.



נשיקות






2 comments :

  1. העוגה נראית טעימה במיוחד.. ח''ח. יום אהבה שמח!

    השבמחק
  2. התכשיטים הורסים!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...